verjic
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
Masina a stat aproape 2 zile, fara sa fie pornita. Afara au fost -5 noaptea si 0-3 grade ziua. Seara cand erau -3 afara, am pornit masina. A pornit ok, dar cu o galagie din aia de diesel zici ca erau -30 afara. Dar si-a revenit repede, si zgomotul s-a diminuat. Normal ca turatia statea la 1000 ( ca si mereu cand e rece afara, mai intai sta la 1000 si treptat scade la normal, incalzinduse motorul ). Problema este ca de data asta nu a mai scazut. Motorul s-a incalzit relativ rapid, dar turatia a ramas la 1000 la relanti. Am ajuns unde imi trebuia si zic, poate a fost vre-un consumator ceva si de aia a stat asa. Mi-am rezolvat treburile ( am fost la teatru 😊 ) si ma intorc acasa. La pornire iar motorul era la 1000 de turatii, dar se racise intre timp, deci ceva normal. Pana acasa s-a incalzit la 90 grade, dar turatia tot nu scazut sub 1000! Faza e ca consumul la relanti cu motorul cald e ok, 0.8 l/100 km, la fel il aveam si cand masina statea la 700-800 turatii. Am ajuns acasa, dar nu am oprit motorul. Am mai dat o tura pana la benzinarie, dar am turat-o mult, zic poate face ceva ea acolo si sa o incalzesc mai bine. Degeaba, tot acolo sta turatia. Zic ok. Opresc motorul si ii dau din nou o cheie, surpriza! turatia sta putin sub 700 si se simte o usoara vibratie in masina, oricum turatia e putin mai mica decat deobicei ( probabil si de asta vibratia simtita ), ating un pic acceleratia fiind pe loc si dupa ce ridic piciorul nu mai scade sub 1000. Am mai facut inca odata faza cu opritul si pornitul motorului si e la fel. Imediat dupa pornire sta dub 700, iar cand ating un pic acceleratia se ridica la 1000 si ramane acolo, chiar daca motorul e cald 90 grade.
Pareri?
opelro
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2016
- Mesaj Privat
Aceeasi problema am observat-o si eu. Problema e ca la mine are momente cand revine la 700-800.Am vazut ca face mai mult cand este frig, dar dupa ce ajunge la 90 grade nu ar trebui sa ramana la 1000 ture.Daca opresc motorul revine la 800 pana apas prima data pe acceleratie dupa care sta in 1000,consumul intre 0.6-0.8l/h Am scanat cu opcom-ul si nu am nici o eroare,Chiar nu stiu de la ce poate fi.
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
opelro
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2016
- Mesaj Privat
verjic
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
La ce a spus Alre m-am gandit si eu, adica bateria. Acum 2 saptamani am schimbat cureaua de accesorii, dar nu imi placea cum se aude servo cu cureaua schimbata, am mai mers o saptamana asa. Am fost la service sa fac revizia si cu ocazia asta am schimbat si oringul ( naiba ma pus ca era bun al meu! ). Astfel masina a stat pe loc cu cheia in contact si muzica pornita vre-o 4-5 ore. Dupa ce am terminat treaba nu a mai pornit masina. Doar de la alta baterie. Mie mi s-a parut ciudat, ca intr-un garaj incalzit sa moara bateria dupa 4-5 ore de muzica....(inainte de asta fusesem la munte si la 0-1 grade afara am ascultat muzica cateva ore si masina a pornit a doua zi dimineata din prima), adica bateria era ok. Am suspectat ca nu se incarca ok bateria din cauza curelei de accesorii schimbate, pentru ca am mai mers 50 km dupa "moartea" bateriei si becul care trebuie sa fie verde de la baterie nu s-a mai inverzit.... si m-am dus la service-ul unde schimbasem cureaua. Mi-au pus alta curea si totul perfect! Servo nu se mai auzea, iar beculetul de la baterie s-a inverzit dupa vre-o 10 km. Adevarul e ca daca sta o zi masina nepornita beculetul se stinge, dar inca nu am mers atat de mult, incat sa reusesc sa incarc o baterie de 85 amperi complet. Si ma gandesc ca si de asta poate sta turata?!
Opelro, tu ai avut probleme cu bateria? Sau ai sirocou pe masina? Sau ai avut recent vre-o interventie? Masina asa a facut mereu sau doar anul asta?
opelro
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2016
- Mesaj Privat
verjic
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
Adevarul ca nu prea ma deranjeaza ca sta la 1000 de turatii, motorul este mai silentios, merge mai rotund si in masina nu sunt vibratii deloc. Doar psihic ma deranjeaza 😊 Cand vad ca sta la 1000 de ture 😊
verjic
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
Deci ieri seara cand am oprit motorul, turatiile stateau la 1000, chiar daca morotul avea 90 grade. Dupa ce a stat toata noaptea, azi pe la pranz am pornit motorul, afara erau 5 grade. Fiind rece motorul a pornit si turatiile au stat la 1000, dar in vre-o 2 minute au inceput sa scada si in scurt timp, motorul incalzinduse au scazut la normal, cum si trebuia sa faca. Interesant.... Daca e caldut afara e ok, isi revin turatiile, daca e -5, nu si-au revenit. Dar mai astept un frig din asta sa vad daca mai face. Becul de la baterie era complet verde, deci bine incarcata. Va anunt daca mai face cand o sa fie iar mai rece afara 😊
Andy_1937
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2016
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,457 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,457
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat