asdlakjl
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2015
- Mesaj Privat
Salutare,
Redau problema pe care am avut-o azi cu un Opel Vectra C din 2003 2.0 DTI (Diesel, cod motor Y20DTH) careia i-am schimbat volanta acum 2-4 ani. Simptomele de atunci erau ca nici motorul nu mai pornea - a trebuit dusa pe platforma la service. Sper ca ma puteti ajuta cu o parere sau un sfat.
Dau sa pornesc azi de pe loc in mod obisnuit (cu ambreiajul calcat, cutia de viteza ramasa cuplata in marsarier dupa cum fusese parcata). La pornirea motorului masina smunceste puternic inapoi - ca si cum as fi pornit-o fara sa tin ambreiajul calcat. Motorul se opreste, dau sa-l repornesc dar nu mai porneste. Pedala de ambreiaj este foarte moale si cazuta, cu o cursa foarte mica comparativ cu normalul. Nu pot schimba nici o viteza - schimbatorul e intepenit in marsarier.
Dupa vreun minut repornesc motorul - merge ok, totul pare normal, mai putin faptul ca pedala de ambreiaj e mai moale decat era inainte. Intra foarte usor in viteza. (In ultimul timp, intra mai greu in viteza I.)
Adrian
Redau problema pe care am avut-o azi cu un Opel Vectra C din 2003 2.0 DTI (Diesel, cod motor Y20DTH) careia i-am schimbat volanta acum 2-4 ani. Simptomele de atunci erau ca nici motorul nu mai pornea - a trebuit dusa pe platforma la service. Sper ca ma puteti ajuta cu o parere sau un sfat.
Dau sa pornesc azi de pe loc in mod obisnuit (cu ambreiajul calcat, cutia de viteza ramasa cuplata in marsarier dupa cum fusese parcata). La pornirea motorului masina smunceste puternic inapoi - ca si cum as fi pornit-o fara sa tin ambreiajul calcat. Motorul se opreste, dau sa-l repornesc dar nu mai porneste. Pedala de ambreiaj este foarte moale si cazuta, cu o cursa foarte mica comparativ cu normalul. Nu pot schimba nici o viteza - schimbatorul e intepenit in marsarier.
Dupa vreun minut repornesc motorul - merge ok, totul pare normal, mai putin faptul ca pedala de ambreiaj e mai moale decat era inainte. Intra foarte usor in viteza. (In ultimul timp, intra mai greu in viteza I.)
Adrian
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
asdlakjl
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2015
- Mesaj Privat
Mersi Daniel.
Da, lichidul de frana (presupun ca la ala te referi) e ok.
Ieri dupa-amiaza am pornit la drum; la inceput parea ok, dupa vreo 20 km, pedala moale si intra greu in viteza.
Azi-dimineata a mers normal: pedala de ambreiaj tare, cursa lunga - ca in mod normal. A inceput sa se auda un huruit discret cand pedala de ambreiaj e pe la jumatatea cursei, chiar si cand masina e scoasa din viteza.
Da, lichidul de frana (presupun ca la ala te referi) e ok.
Ieri dupa-amiaza am pornit la drum; la inceput parea ok, dupa vreo 20 km, pedala moale si intra greu in viteza.
Azi-dimineata a mers normal: pedala de ambreiaj tare, cursa lunga - ca in mod normal. A inceput sa se auda un huruit discret cand pedala de ambreiaj e pe la jumatatea cursei, chiar si cand masina e scoasa din viteza.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
vezi ca in rezervorul pompei sau in capac trebuie sa fie un aerisitor.
daca ala e infundat nu va mai putea intra aer in rezervor si e posibil de aici sa se inmoaie pedala.
cand vezi ca merge greu, opresti masina pe loc (cu motorul pornit), desfaci capacul de la rezervorul de lichid si incerci sa vezi daca face la fel masina.
daca se comporta normal. ai descoperit problema.
explicatie:
cand se apasa pedala de frana o parte din lichid pleaca din rezervor pe tevi spre rulment.
in locul acelui lichid trebuie sa intre aer de afara.
daca nu intra aer se cam face putin vid acolo.
daca ala e infundat nu va mai putea intra aer in rezervor si e posibil de aici sa se inmoaie pedala.
cand vezi ca merge greu, opresti masina pe loc (cu motorul pornit), desfaci capacul de la rezervorul de lichid si incerci sa vezi daca face la fel masina.
daca se comporta normal. ai descoperit problema.
explicatie:
cand se apasa pedala de frana o parte din lichid pleaca din rezervor pe tevi spre rulment.
in locul acelui lichid trebuie sa intre aer de afara.
daca nu intra aer se cam face putin vid acolo.
- ro.auto
- **
- 142 mesaje
- din 09 Feb 2014
- Vectra 2003 Y20DTH
- Arges
ro.auto
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2014
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- ro.auto
- **
- 142 mesaje
- din 09 Feb 2014
- Vectra 2003 Y20DTH
- Arges
ro.auto
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2014
- Mesaj Privat
- florin38
- **
- 245 mesaje
- din 06 Aug 2011
- Vectra 2002 y22dtr
- Alta tara
florin38
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2011
- Mesaj Privat
- ro.auto
- **
- 142 mesaje
- din 09 Feb 2014
- Vectra 2003 Y20DTH
- Arges
ro.auto
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2014
- Mesaj Privat
- ro.auto
- **
- 142 mesaje
- din 09 Feb 2014
- Vectra 2003 Y20DTH
- Arges
ro.auto
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2014
- Mesaj Privat