scrumbie
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2009
- Mesaj Privat
Buna la toata lumea de ceva timp ma bat cu acest x16xel nu trage in sarcina pe loc drept si multi km in linie dreapta ajunge la 150 160 dar in panta e crima numai a 2 si a 3 maxim am facut motor schimbat bujii fise filtre benzina ulei aer pus pe tester de N ori si nimic nu vrea sa dea pe tester o sa atasez mai jos valorile date..singurul ce am vazut eu suspect amestecul aer combustibil sarac
Valori reale:
Tensiune sistem,14.3 V
Imobilizator,Activ
Semnal imobilizator,Primeºte
Releu pompã combustibil,0V activ
Semnal potenþiometru clapetã,0 %
Semnal potenþiometru clapetã,0.64 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),0.31 bar
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),1.48 V
Temperaturã lichid rãcire,55 °C
Temperaturã lichid rãcire,3.29 V
Temperatura aer admisie,14 °C
Temperatura aer admisie,2.65 V
Codare cutie,Cutie manualã
Contact Park/Neutral,R-D-3-2-1 12V
Contact info climã,0V inactiv
Semnal sarcinã - climã,0V inactiv
Impuls injecþie,3.3 ms
ªtergerea regimului supraâncãlzit(de avarie),Inactiv
Unghi aprindere înainte PMS(Punct Mort Superior),4 grade
Numãr celulã detonaþie,10
Întârziere din detonaþie Cil. 1,3 grade
Întârziere din detonaþie Cil. 2,8 grade
Întârziere din detonaþie Cil. 3,5 grade
Întârziere din detonþie Cil. 4,3 grade
Releu pentru tubina de aer secundar,Inactiv
Electroventil pt.reglaj aer secundar,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,0 %
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Senzor O2,791 mV
Raport aer/combustibil,13.5
Buclã senzor O2,Deschis
Stare aer/carburant,Sãrac
Integrator O2,100 Paºi
Mapa pentru circuit O2 (valori învãþate),Inactiv
Numãr celule O2 (mapa cu valori învãþate),18
Conþinut celule O2 (mapa cu valori învãþate),117
Turaþie motor,900 RPM
Permisiune de reglaj aer de ralanti,Activ
Control aer la ralanti,19 Paºi
Turaþie prescrisã în P-N,950 RPM
Adaptare ralanti în P-N,Modificat
Turaþie prescrisã de ralanti în R-D-3-2-1,900 RPM
Adaptare turaþie prescrisã de ralanti în R-D-3-2-1,Nu este modificat
Turaþie prescrisã de ralanti,900 RPM
Adaptare de ralanti,Nu este modificat
Sarcinã motor,9 %
Control cuplu,Inactiv
Releu climã,12V inactiv
Climatizare,Nu este prezent
Impuls vitezã vehicul,Primeºte
Vitezã vehicul,0 km/h
Martor(motor),Decon.12V
Solicitare cod luminos,12V inactiv
Decuplare carburant în frânã de motor,Inactiv
Îmbogãþire amestec în sarcina maximã,Inactiv
Valori reale:
Tensiune sistem,14.3 V
Imobilizator,Activ
Semnal imobilizator,Primeºte
Releu pompã combustibil,0V activ
Semnal potenþiometru clapetã,0 %
Semnal potenþiometru clapetã,0.64 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),0.31 bar
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),1.48 V
Temperaturã lichid rãcire,55 °C
Temperaturã lichid rãcire,3.29 V
Temperatura aer admisie,14 °C
Temperatura aer admisie,2.65 V
Codare cutie,Cutie manualã
Contact Park/Neutral,R-D-3-2-1 12V
Contact info climã,0V inactiv
Semnal sarcinã - climã,0V inactiv
Impuls injecþie,3.3 ms
ªtergerea regimului supraâncãlzit(de avarie),Inactiv
Unghi aprindere înainte PMS(Punct Mort Superior),4 grade
Numãr celulã detonaþie,10
Întârziere din detonaþie Cil. 1,3 grade
Întârziere din detonaþie Cil. 2,8 grade
Întârziere din detonaþie Cil. 3,5 grade
Întârziere din detonþie Cil. 4,3 grade
Releu pentru tubina de aer secundar,Inactiv
Electroventil pt.reglaj aer secundar,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,0 %
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Senzor O2,791 mV
Raport aer/combustibil,13.5
Buclã senzor O2,Deschis
Stare aer/carburant,Sãrac
Integrator O2,100 Paºi
Mapa pentru circuit O2 (valori învãþate),Inactiv
Numãr celule O2 (mapa cu valori învãþate),18
Conþinut celule O2 (mapa cu valori învãþate),117
Turaþie motor,900 RPM
Permisiune de reglaj aer de ralanti,Activ
Control aer la ralanti,19 Paºi
Turaþie prescrisã în P-N,950 RPM
Adaptare ralanti în P-N,Modificat
Turaþie prescrisã de ralanti în R-D-3-2-1,900 RPM
Adaptare turaþie prescrisã de ralanti în R-D-3-2-1,Nu este modificat
Turaþie prescrisã de ralanti,900 RPM
Adaptare de ralanti,Nu este modificat
Sarcinã motor,9 %
Control cuplu,Inactiv
Releu climã,12V inactiv
Climatizare,Nu este prezent
Impuls vitezã vehicul,Primeºte
Vitezã vehicul,0 km/h
Martor(motor),Decon.12V
Solicitare cod luminos,12V inactiv
Decuplare carburant în frânã de motor,Inactiv
Îmbogãþire amestec în sarcina maximã,Inactiv
scrumbie
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2009
- Mesaj Privat
StoneK
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2015
- Mesaj Privat
scrumbie
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2009
- Mesaj Privat
exact si am curata egr de am inebunit si degeaba si clapeta si degeaba nu mai stiu singura varianta care imi trece mie prin cap ar fi regulatorul de presiune in ramp dar astept si alte pareri mai concrete...cand mia facut d-nul dan cuciureanu diagnoza singura problema era un lag la egr lam curatat si degeaba nu mai am idei
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
StoneK
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2015
- Mesaj Privat
StoneK
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
StoneK
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2015
- Mesaj Privat
pai am scos mufa doar, asta inseamna ca acel circuit nu mai functioneaza, sau nu? sau trebuie sa si desurubez sonda sa o scot de tot?
la mine la tester la sonda, era problema ca nu se inchide sau deschidea ceva bucla cand motorul e cald, nu stiu exact. dar mecanicul a zis ca nu e asa grav...
deci daca schimb sonda nu isi va revenii masina? sau azi o schimb si peste x km se strica iar din cauza catalizatorului? sau daca schimb sonda si sparg catalizatorul?
la mine la tester la sonda, era problema ca nu se inchide sau deschidea ceva bucla cand motorul e cald, nu stiu exact. dar mecanicul a zis ca nu e asa grav...
deci daca schimb sonda nu isi va revenii masina? sau azi o schimb si peste x km se strica iar din cauza catalizatorului? sau daca schimb sonda si sparg catalizatorul?
scrumbie
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2009
- Mesaj Privat
catalizatorul nui sigur ca acum jumatate de an am schimbat finala si intermediara si am scoso afara toata si nu a cazut nimica din el si nici nu suna a carbuni...legat de sonda nu stiu ce valori trebuie sa aiba ca imediat pun op-com pe el si vad ...dar stiu ca daca e sonda ai un consum marit eu nu am probleme cu consumul majore..mai degraba inclin spre ce zice catastefan deoarece dimineata cand bag ceva in regulatorul de presiune in rampa nu iese nimica benzina si prima pornire e un pic mai greoaie in rest porneste la sfert dar prima tre sa tin un pic mai mult contactul ..daca rezolv ceva va tin la curent oricum pe la finalul saptamanii o mai scutur odata sa vad ce zice
StoneK
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2015
- Mesaj Privat
si eu aveam probleme dimineata cu pornitul, adica pornea dupa 3-4 secunde dupa ce invarteam complet cheia, dar am bagat ceva aditiv de curatat injectoare iar acum dimineata dupa ce invart cheia complet porneste aproape instantaneu.
daca rezolvi ceva chiar m-ar ajuta sa tinem legatura sa vedem ce si cum.
daca rezolvi ceva chiar m-ar ajuta sa tinem legatura sa vedem ce si cum.
scrumbie
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2009
- Mesaj Privat
- tomariscom
- **
- 155 mesaje
- din 16 Apr 2013
- Astra 2004 Z16XE
- Galati
tomariscom
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2013
- Mesaj Privat
scrumbie
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2009
- Mesaj Privat
Masina este momentan in service pentru schimb d garnitura baie si sa gasit clipsurile ce prind filtru rupte sau schimbat spre seara va spun cum functioneaza sper sa fie bine ca ii dau foc cati bani am bagat si nu merge calumea dar mia ramas o problema cea legata de absecanicul a zis cai dinauntru butucului p spate ca rulmentul vine cu tot cu senzor dar probleme la rulmenti nu am doar cand dau de denivelari se aprinde
scrumbie
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2009
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Daca valoarea data de sonda e sarac ...atunci corectia calculatorului este sa mareasca timpul de injectie
Valoare pozitiva in admisie ,am mai patit la motoare care nu erau bine puse la punct,verifica si alinierea semnelor ca tot asa se manifesta prin lipsa putere in sarcina ,de obicei axa cu came de la admisie ramane un dinte in urma daca nu e atent asezata la montatul curelei iar la diagnoza nu apare nimic suspect.
Vezi ca si timpul de injectie e cam mare 3,3ms ce am eu pe aici merge cu 2,3 -2,1 .
Valoare pozitiva in admisie ,am mai patit la motoare care nu erau bine puse la punct,verifica si alinierea semnelor ca tot asa se manifesta prin lipsa putere in sarcina ,de obicei axa cu came de la admisie ramane un dinte in urma daca nu e atent asezata la montatul curelei iar la diagnoza nu apare nimic suspect.
Vezi ca si timpul de injectie e cam mare 3,3ms ce am eu pe aici merge cu 2,3 -2,1 .
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
scrumbie
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2009
- Mesaj Privat
Si de la ce sa fie timpii de injectie asa mari?cu distributia mai pus pe ganduri cai schimbata acum vreun an si cam de atunci face figuri.dupa sarbatori merge la mecanic din nou..masina asta mai mult a stat prin service dekt acasa..ca nu prea merg cu ea si cand o iau sai mai acutur prafu mai gasesc cate un defect...meeknic tu parca ai marit presiunea la pompa de ulei la un x16xel?care erau problemele?
scrumbie
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2009
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Pai cu semnele la distributie stau cam asa lucrurile,demontezi carcasa filtrului,capacul de sus de la distributie ,aduci crestatura aia minuscula de pe fulia de la vibrochen pe semnul de la capacul distributiei sa se alinieze perfect si vezi daca la axele cu came ai cele doua semne fata in fata alinate asa cum zici cu rigla pe mijlocul suruburilor de la axe,daca exista ceva diferente aliniezi un semn pefect si vezi celalalt unde ajunge....nu te lua dupa vrajeli ca nu mai cad semnele ca e cureaua mai altfel astea trebuie sa fie pe aceeasi linie.Jos la fulie multi strang surubul fara sa aseze perfect degajarea din fulie pe pana sau are joc foarte mic ,e importanta asezarea ca pe fulie este si sectorul dintat pentru senzorul de vibrochen si de acolo apar probleme cand se mananca pana de pe pinionul de distributie,daca sunt astea bine facute mergi mai departe.Cu semnele de pe axa cu came de la admisie pot sa te joci cum vrei daca stii ceva mecanica,ala n-are senzor pe el si avansat la deschidere cat permite jocul din strangeri fac X16 XEL racheta la plecarea de pe loc,el oricm e destul de fasnet daca-i in mintile lui,iar cele mai multe probleme le-am intalnit la alinierea semnelor si la pinionul de la vibrochen strans prost si deformata pana pinionului ori sparta de tot si sa vezi atunci simptome care nu dau erori la diagnoza.