- chupachabra
- OP
- 96 mesaje
- din 24 Mar 2014
- Astra 2006 dth
- Dolj
chupachabra
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2006 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
Salut, in urma cu o luna am schimbat tot chitul de transmisie Volanta/placa/disc/rulment. am parcurs cam 8-9000 km . Am plecat intr-un trip in jurul tarii & cand m-am intors am observat ca imi patineaza discul cand accelarez brusc . Daca o iau usor in mers, mai normal sau spre octogenar merge perfect, nu aluneca deloc merge cu 180-90 fara sa patineze dar daca accelarez brusc patineaza in socuri, gen patineaza o secunda isi revine doua . Ce poate avea avand in cosiderare ca totul este nou ?
poate patina din alte cuze excluzand uzura discului care nu poate fii explicata ?
Kitul este Luk!
poate patina din alte cuze excluzand uzura discului care nu poate fii explicata ?
Kitul este Luk!
Daniel64
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2016
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Rulmentul ar putea sa ramana semipresat pe placa de presiune, ori rulment defect, ori presiune in instalatie, ori cilindru receptor. Oricum in curand vei fi nevoit sa demontezi pt ca mult nu mai tine. Ar trebui sa gasesti mici pete de ulei sub masina daca pierde pe la simeringul de la vibrochen, daca e cum spune Daniel64.
- chupachabra
- OP
- 96 mesaje
- din 24 Mar 2014
- Astra 2006 dth
- Dolj
chupachabra
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2006 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
Totul merge foarte frumos , intra foarte usor in viteze si pedala se apasa foarte usoar, nu se aud zgomote sau huruit de la rulment .
Nu este nici o picatura de ulei sub masia sau pe cutia de viteze !
Ma gandesc ca poate mecaicul a montat discul invers sau nu a strans bine suruburile la placa de presiue sau nu a facut aerisirea bine.
Discul la DTH 1.7cdti poat functiona montat invers ?
Nu este nici o picatura de ulei sub masia sau pe cutia de viteze !
Ma gandesc ca poate mecaicul a montat discul invers sau nu a strans bine suruburile la placa de presiue sau nu a facut aerisirea bine.
Discul la DTH 1.7cdti poat functiona montat invers ?
Daniel64
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2016
- Mesaj Privat
Nu merge nimic montat invers. Daca nu ar fi strans ceva suruburi ai fi avut niste vibratii in toata masina. Simeringul de volanta s-ar putea sa scape foarte putin ulei, si de aceea poate sa nu apara nimic sub masina. Daca nu ar fi fost facuta corect aerisirea ar fi aparut probleme la intrarea in viteze.
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
stiu ca a trecut mult timp de atunci, dar intreb si eu: La inlocuirea volantei s-au inlocuit si suruburile care prind volanta? De asemenea, pe acele suruburi s-a pus pasta Loctite pentru a le etansa mai bine? Intreb pentru ca astazi am inlocuit si eu kit-ul de ambreiaj pentru ca incepuse sa patineze doar cand mergeam mai mult cu masina, si am gasit ulei infiltrat pe la acele suruburi. Din pacate volanta care era pe masina nu batea absolut deloc, iar discul de asemenea mai avea ferodou destul pe el, dar uleiul infiltrat pe la acele suruburi a stricat discul si uite asa am inlocuit tot kit-ul de ambreiaj impreuna cu volanta. Presupun ca proprietarul din germania a inlocuit ambreiajul si a folosit vechile suruburi la prinderea volantei.
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
E mult mai plauzibil ce spune @svasile ca uleiul e scapat printr-un simering(sau mai multe) si foarte putin probabil ca suruburile volantei sa fie folosite ca elemente de etansare(suruburile folosite la etansare sunt special construite in acest scop, spre deosebire de cele ptr volanta care sunt suruburi de rigidizare, de forta, dedicate!).
Si cum spunea @jE, pasta aia e pusa ptr blocare(impotriva autodesurubarii) si nu ptr etansare...
Si cum spunea @jE, pasta aia e pusa ptr blocare(impotriva autodesurubarii) si nu ptr etansare...
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
Da...va dau dreptate acum. Mecanicul meu(prost de altfel) asa mi-a spus. Si uite cum in seara asta a inceput sa patineze si noul ambreiaj care are mai putin de 5000km. O sa ma duc de data asta sa stau langa el ca nu se mai poate. Dati-mi un sfat acum, ca n.as mai da inca 2000 de lei pe un nou kit de ambreiaj. Doar disc as putea gasi?
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
florinbucsa a scris:Da...va dau dreptate acum. Mecanicul meu(prost de altfel) asa mi-a spus. Si uite cum in seara asta a inceput sa patineze si noul ambreiaj care are mai putin de 5000km. O sa ma duc de data asta sa stau langa el ca nu se mai poate. Dati-mi un sfat acum, ca n.as mai da inca 2000 de lei pe un nou kit de ambreiaj. Doar disc as putea gasi?
trebuie curatate bine si discul si placa de presiune si volanta de ulei (de curata cu acetona sau alcool izopropilic sau spray pentru discurile de frana este cel mai bun) si apoi la desfacere trebuie curatat tot uleiul si inlocuit acel siemering care pierde ulei (nu are cum sa fie ulei in zona suruburilor de la volanta, acele gauri se curata bine cu spray de care ziceam eu si se sufla cu aer comprimat). Suruburile se pun obligatoriu noi si cu pastra de blocare pe ele.
poti folosi astfel kit-ul care tocmai l-ai schimbat dar cum ziceam numai dupa o curatare temeinica si uscare cu aer comprimat.
siemeringul foloseste unul de calitate de la Victor Reinz sau chiar original pentru ca nu este usor sa defaci si sa il schimbi toata ziua...
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Dacã materialul (poros!) de fricțiune din disc s-a impregnat cu ulei, îl mai scoate Sfântul Duh de-acolo...
Personal nu m-aș risca sã dau jos ambreiajul și, dupã montaj, sã mã trezesc cã patineazã...mai devreme sau mai târziu...aș avea, așa, o senzație de dat cu tesla-n c..., efect de Cooperativa Munca în Zadar, sorã bunã cu MOP...
Personal nu m-aș risca sã dau jos ambreiajul și, dupã montaj, sã mã trezesc cã patineazã...mai devreme sau mai târziu...aș avea, așa, o senzație de dat cu tesla-n c..., efect de Cooperativa Munca în Zadar, sorã bunã cu MOP...
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
E clar ca voi rezolva problema. Eu de atunci i-am spus mecanicului sa rezolvam si a zis ca nu are cum sa curga pe la semering ca a curs prin suruburile volantei(nici eu nu prea am crezut ce a spus,dar am zis totusi ca stie ce zice) . O sa merg la altcineva competent sa-mi rezolve problema si voi discuta cu mecanicul daca poate curata discul de ambreiaj sau iau altul nou. Multumesc pentru sfaturi.
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat