Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 536
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Simptome: consuma mai mult cu debitmetrul conectat

Cod(uri) eroare: niciunul
----
Model: Astra
An fabricatie: 2007
Cod motor: z13dth

Stie cineva cum se testeaza cu voltmetru un debitmetru de astra H 1,3 cdti, cu panglica fierbinte?
Am vazut pe youtube cum testau niste meseriasi debitmetre cu 5 sau 6 fire, probabil cu fir cald si la ei mergea struna. Am identificat masa, apoi 12v (de fapt 13-14 v ) si mi-au mai ramas 2 fire de date pt ECU. Problema ca in loc de tensiuni variind intre 1v si 5v, am pe firele alea doar 0,5V, cu mici variatiuni.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Este mai simplu cu un op-com.
Cam asta ar trebui sa vezi:
Tester Display Mass Air Flow Sensor - Senzor de debit masic de aer
Cu aprinderea activatã
OFF al motorului 0 ... 1 kg / h
Toți consumatorii opriti
Pedala de accelerație nu este acționatã

Motorul pornit mai mare de 20 kg / h
Pedala de accelerație ușor acționatã mai mare de 1,70 V


Funcționare a motorului la ralanti , 10 ... 22 kg / h

Pedala de accelerație nu este acționatã 1,00 ... 2,25 V



Așteptați cel puțin 70 s dupa accelerare 25 ... 35 kg / h
1,90 ... 2,90 V
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
De 4 ani am H de 1.3 dar n-am stiut ca am panglica fierbinte pe masina. Very Happy
Cu motor cald, la relanti trebuie sa ai cam 21 kg/h, iar in sarcina trebuie sa treaca de 200 kg/h.
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 536
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Ok, multumesc. Totusi pe mine ma intersa sa observ la accelerare liniara, o crestere liniara a valorilor tensiunii.
La mine interfata OBD are prostul obicei sa se deconecteze cand merge motorul. Am in schimb un elm 327 bluetooth care imi da cantitatea de aer in grame/secunda, dar fac transformarile in kg/h.
La masina mea, parca e mai bine fara debitmetru, adica e mai economica in extraurban, existand posibilitatea ca la viteze mai mari debitmetrul sa spuna prostii.
Nu ma indur sa arunc 500 ron, fara sa stiu 100% ca e trosnit intr-un fel debitmetrul asta, care nu da erori, doar consumuri ireale de 12l/100 in oras, pe vremea asta(doar in urban, cu 25 km/h medie, in 100-200km inregistrati pe BC1 sau BC2).
Altceva daca imi permiteti: e normal ca presiunea indicata de MAP(senzorul de presiune si temp de pe galeria de admisie) sa nu indice valori sub presiunea atmosferica, adica sub 100KPa, nici macar in deceleratii(frane de motor)?
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu senzorul MAP masoara presiunea bagata de turbina si trebuie sa fie cat mai apropiata de cea ceruta de ECU.Dar cu elm327 este greu sa urmaresti, cauta pe cineva cu op com.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR