Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • florin dima

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Simptome:

Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2006
Cod motor: z 19 dth
Salut, am o vectra C din 2006, motor 1.9, z 19 dth, 150 hp, de ceva vreme masina a început sa facã probleme cu filtrul de particule, nu isi mai face regenerarea, ajunge la saturație 100%, se aprinde martorul in bord de service si nu mai trage bine, oricât as încerca sa o fac sa își facã regenerarea in mers nu merge. Ca sa scap de problema sa pot merge cu masina, trebuie sa-i dau regenerare din laptop( tester). As fi foarte mulțumit daca as scãpa de problema asta ca masina merge bine, in afara de problema asta. Aștept sfaturi, multumesc!
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Ai incercat sa faci vreun dpf off?
Sau vreo modificare soft (sa programezi diverse chestii prin ecu)?
Op-com merge la anumite chestii dar nu chiar orice.
Inainte sa-i dai manual regenerare, ai facut si diagnoza sa vezi ce erori ai?
  • florin dima

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Nu am fãcut nici o modificare de soft, nu am umblat in ecu. Am fãcut diagnoza înainte sa dau manual regenerare si îmi dãdea diferente de presiune intre senzorul care mãsoarã înaintea dpf-ului si cel de dupã, era ceva normal daca saturația era de 100% sa fie diferențe de presiune. Se poate face ceva fara sa fie anulat dpf-ul?
  • dorucioby

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2015

  • Mesaj Privat
la fel am avut si eu pe o Astra H 1.7 125 cp. Am taiat dpf ul si l am golit iar pe ecu am pus emulator astfel incat sa nu umblu in siftul masinii.
Treaba cu regen din laptop am facut o de doua ori si m a tinut cam 1000 km dupa fiecare regenerare. Ajunsesem sa nearga numai in regenerare cu consum de 9 pe oras.
Asa am rezolvat eu problema, nu stiu daca e cea mai buna solutie dar merge.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
florin dima a scris:era ceva normal daca saturația era de 100% sa fie diferențe de presiune.
Specialistii ce au ca domeniu de activitate,DPF,spun ca o saturatie peste 90%,pune probleme si in cazul regenerarilor din tester.Orice problema in sistemul DPF,pot compromite buna functionare,daca nu este rezolvata la timp,cind suntem avertizati prin martorii de bord...
  • florin dima

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2014

  • Mesaj Privat
dorucioby a scris:la fel am avut si eu pe o Astra H 1.7 125 cp. Am taiat dpf ul si l am golit iar pe ecu am pus emulator astfel incat sa nu umblu in siftul masinii.
Treaba cu regen din laptop am facut o de doua ori si m a tinut cam 1000 km dupa fiecare regenerare. Ajunsesem sa nearga numai in regenerare cu consum de 9 pe oras.
Asa am rezolvat eu problema, nu stiu daca e cea mai buna solutie dar merge.

Salut, cat costa un emulator? Este greu de montat? De unde se poate comanda?
  • dorucioby

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Nu e greu de montat aprox 100 e Am dat pe el
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR