- florin dima
- OP
- 28 mesaje
- din 11 Feb 2014
- Vectra 2006
- Prahova
florin dima
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2014
- Mesaj Privat
Simptome:
Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2006
Cod motor: z 19 dth
Salut, am o vectra C din 2006, motor 1.9, z 19 dth, 150 hp, de ceva vreme masina a început sa facã probleme cu filtrul de particule, nu isi mai face regenerarea, ajunge la saturație 100%, se aprinde martorul in bord de service si nu mai trage bine, oricât as încerca sa o fac sa își facã regenerarea in mers nu merge. Ca sa scap de problema sa pot merge cu masina, trebuie sa-i dau regenerare din laptop( tester). As fi foarte mulțumit daca as scãpa de problema asta ca masina merge bine, in afara de problema asta. Aștept sfaturi, multumesc!
Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2006
Cod motor: z 19 dth
Salut, am o vectra C din 2006, motor 1.9, z 19 dth, 150 hp, de ceva vreme masina a început sa facã probleme cu filtrul de particule, nu isi mai face regenerarea, ajunge la saturație 100%, se aprinde martorul in bord de service si nu mai trage bine, oricât as încerca sa o fac sa își facã regenerarea in mers nu merge. Ca sa scap de problema sa pot merge cu masina, trebuie sa-i dau regenerare din laptop( tester). As fi foarte mulțumit daca as scãpa de problema asta ca masina merge bine, in afara de problema asta. Aștept sfaturi, multumesc!
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- florin dima
- OP
- 28 mesaje
- din 11 Feb 2014
- Vectra 2006
- Prahova
florin dima
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2014
- Mesaj Privat
Nu am fãcut nici o modificare de soft, nu am umblat in ecu. Am fãcut diagnoza înainte sa dau manual regenerare si îmi dãdea diferente de presiune intre senzorul care mãsoarã înaintea dpf-ului si cel de dupã, era ceva normal daca saturația era de 100% sa fie diferențe de presiune. Se poate face ceva fara sa fie anulat dpf-ul?
dorucioby
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2015
- Mesaj Privat
la fel am avut si eu pe o Astra H 1.7 125 cp. Am taiat dpf ul si l am golit iar pe ecu am pus emulator astfel incat sa nu umblu in siftul masinii.
Treaba cu regen din laptop am facut o de doua ori si m a tinut cam 1000 km dupa fiecare regenerare. Ajunsesem sa nearga numai in regenerare cu consum de 9 pe oras.
Asa am rezolvat eu problema, nu stiu daca e cea mai buna solutie dar merge.
Treaba cu regen din laptop am facut o de doua ori si m a tinut cam 1000 km dupa fiecare regenerare. Ajunsesem sa nearga numai in regenerare cu consum de 9 pe oras.
Asa am rezolvat eu problema, nu stiu daca e cea mai buna solutie dar merge.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
florin dima a scris:era ceva normal daca saturația era de 100% sa fie diferențe de presiune.
Specialistii ce au ca domeniu de activitate,DPF,spun ca o saturatie peste 90%,pune probleme si in cazul regenerarilor din tester.Orice problema in sistemul DPF,pot compromite buna functionare,daca nu este rezolvata la timp,cind suntem avertizati prin martorii de bord...
- florin dima
- OP
- 28 mesaje
- din 11 Feb 2014
- Vectra 2006
- Prahova
florin dima
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2014
- Mesaj Privat
dorucioby a scris:la fel am avut si eu pe o Astra H 1.7 125 cp. Am taiat dpf ul si l am golit iar pe ecu am pus emulator astfel incat sa nu umblu in siftul masinii.
Treaba cu regen din laptop am facut o de doua ori si m a tinut cam 1000 km dupa fiecare regenerare. Ajunsesem sa nearga numai in regenerare cu consum de 9 pe oras.
Asa am rezolvat eu problema, nu stiu daca e cea mai buna solutie dar merge.
Treaba cu regen din laptop am facut o de doua ori si m a tinut cam 1000 km dupa fiecare regenerare. Ajunsesem sa nearga numai in regenerare cu consum de 9 pe oras.
Asa am rezolvat eu problema, nu stiu daca e cea mai buna solutie dar merge.
Salut, cat costa un emulator? Este greu de montat? De unde se poate comanda?
dorucioby
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2015
- Mesaj Privat