Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • rickydbz

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Simptome:

Salut, problema a apãrut la câteva luni dupã ultimul schimb de ulei ºi filtru de ulei. Becul de ulei începe sã pâlpâie vara dupã ce motorul se încãlzeºte mai tare, deºi temperatura în bord aratã un 80 constant, sãrind peste 85 doar la urcatul unui munte, reveninduºi la 80 în câteva zeci de secunde însã.

La un drum foarte lung se aprinde constant, însã doar când motorul este decuplat, niciodatã cu motorul cuplat, la relanti sau în turaþie mare, ajungând ºi la peste 4000rpm în depãºiri. Motorul se comportã impecabil ºi trage foarte bine. Când pornesc maºina, becul de ulei se stinge aproape instant, poate mai stã jumãtate de secundã dupã cel al bateriei. Inclusiv iarna la -15 grade.

Voiam sã vã întreb dacã v-aþi lovit careva de o problemã similarã.

Din cât am cãutat pânã acum pe internet am gãsit cã ar fi mai degrabã senzorul sau poate filtru pus prost sau de proastã calitate, altfel martorul s-ar aprinde ºi la turaþii mai mari sau când e cuplat/aprind motorul.

Urmeazã sã fac chiar mâine sau sãptãmâna viitoare personal schimbul de ulei ºi de filtre (ulei, aer, combustibil, polen). Pânã acum a fost bãgat Mobil Super 2000 10W40 însã am înþeles cã e un brand destul de prost aºa cã aº vrea sã bag un Castrol Magnatec 10W40.

Mulþumesc!

Model: Vectra B Caravan
An fabricatie: 2001
Cod motor: Y20DTH
KM: 235-240.000
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Schimba sonda de presiune ulei.
  • rickydbz

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2016

  • Mesaj Privat
@iulian1971 Mulþumesc de rãspuns, o sã vãd cum se comportã dupã un drum lung odatã ce schimb uleiul. Adevãrul e cã dupã schimbul de ulei data trecutã foarte rar a apãrut, abea acum dupã ce s-a mai degradat uleiul ºi e necesar alt schimb a început sã fie mult mai constant aprins.

Am sã scriu oricum rezultatele aici pentru cei care ajung de pe google Smile
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
schimba in titlu si in loc de "decuplat" pune "relanti" ca tu de fapt te referi cand este lasat in relanti adica scos din viteza si el este la turatia minima. Daca schimbi sonda si tot asa face atunci trebuie sa faci un test de presiune la pompa de ulei...
  • rickydbz

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2016

  • Mesaj Privat
@milkyboy aveam impresia cã la Relanti e definit ca atunci când este cuplat motorul (în vitezã) dar nu accelerezi deloc, nu neapãrat cã e decuplat motorul. Am sã schimb!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR