rickydbz
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2016
- Mesaj Privat
Simptome:
Salut, problema a apãrut la câteva luni dupã ultimul schimb de ulei ºi filtru de ulei. Becul de ulei începe sã pâlpâie vara dupã ce motorul se încãlzeºte mai tare, deºi temperatura în bord aratã un 80 constant, sãrind peste 85 doar la urcatul unui munte, reveninduºi la 80 în câteva zeci de secunde însã.
La un drum foarte lung se aprinde constant, însã doar când motorul este decuplat, niciodatã cu motorul cuplat, la relanti sau în turaþie mare, ajungând ºi la peste 4000rpm în depãºiri. Motorul se comportã impecabil ºi trage foarte bine. Când pornesc maºina, becul de ulei se stinge aproape instant, poate mai stã jumãtate de secundã dupã cel al bateriei. Inclusiv iarna la -15 grade.
Voiam sã vã întreb dacã v-aþi lovit careva de o problemã similarã.
Din cât am cãutat pânã acum pe internet am gãsit cã ar fi mai degrabã senzorul sau poate filtru pus prost sau de proastã calitate, altfel martorul s-ar aprinde ºi la turaþii mai mari sau când e cuplat/aprind motorul.
Urmeazã sã fac chiar mâine sau sãptãmâna viitoare personal schimbul de ulei ºi de filtre (ulei, aer, combustibil, polen). Pânã acum a fost bãgat Mobil Super 2000 10W40 însã am înþeles cã e un brand destul de prost aºa cã aº vrea sã bag un Castrol Magnatec 10W40.
Mulþumesc!
Model: Vectra B Caravan
An fabricatie: 2001
Cod motor: Y20DTH
KM: 235-240.000
Salut, problema a apãrut la câteva luni dupã ultimul schimb de ulei ºi filtru de ulei. Becul de ulei începe sã pâlpâie vara dupã ce motorul se încãlzeºte mai tare, deºi temperatura în bord aratã un 80 constant, sãrind peste 85 doar la urcatul unui munte, reveninduºi la 80 în câteva zeci de secunde însã.
La un drum foarte lung se aprinde constant, însã doar când motorul este decuplat, niciodatã cu motorul cuplat, la relanti sau în turaþie mare, ajungând ºi la peste 4000rpm în depãºiri. Motorul se comportã impecabil ºi trage foarte bine. Când pornesc maºina, becul de ulei se stinge aproape instant, poate mai stã jumãtate de secundã dupã cel al bateriei. Inclusiv iarna la -15 grade.
Voiam sã vã întreb dacã v-aþi lovit careva de o problemã similarã.
Din cât am cãutat pânã acum pe internet am gãsit cã ar fi mai degrabã senzorul sau poate filtru pus prost sau de proastã calitate, altfel martorul s-ar aprinde ºi la turaþii mai mari sau când e cuplat/aprind motorul.
Urmeazã sã fac chiar mâine sau sãptãmâna viitoare personal schimbul de ulei ºi de filtre (ulei, aer, combustibil, polen). Pânã acum a fost bãgat Mobil Super 2000 10W40 însã am înþeles cã e un brand destul de prost aºa cã aº vrea sã bag un Castrol Magnatec 10W40.
Mulþumesc!
Model: Vectra B Caravan
An fabricatie: 2001
Cod motor: Y20DTH
KM: 235-240.000
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
rickydbz
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2016
- Mesaj Privat
@iulian1971 Mulþumesc de rãspuns, o sã vãd cum se comportã dupã un drum lung odatã ce schimb uleiul. Adevãrul e cã dupã schimbul de ulei data trecutã foarte rar a apãrut, abea acum dupã ce s-a mai degradat uleiul ºi e necesar alt schimb a început sã fie mult mai constant aprins.
Am sã scriu oricum rezultatele aici pentru cei care ajung de pe google
Am sã scriu oricum rezultatele aici pentru cei care ajung de pe google
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
rickydbz
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2016
- Mesaj Privat