Ciprian Z
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2016
- Mesaj Privat
Incerc sa ii dau de capat unui motor A20DTH de pe o Insignia din 2009.
Problema e in felul urmator : la un interval de 2-3 zile intra in Limp Mode, dar nu in mers ci deodata daca vreau sa plec de la semafor ma trezesc ca nu mai trage. Nu iese din Limp nici dupa repornire. Nu am mesaj de SVS in bord. Am incercat regenerare, dar senzorul de temperatura pe DPF spune ca are 0 grade Celsius, ceea ce mi se pare ciudat tinand cont ca apa are 90 de grade si pe acolo trec gaze de evacuare.
O pot scoate din Limp doar daca resetez, din diagnoza, senzorul de temperatura DPF. Geometria este curatata, solenoidul de control vacuum turbo schimbat pentru ca nu prea facea treaba. EGR schimbat. Am incercat o curatare "fortata" a DPF-ului cu o solutie introdusa pe la senzorul de temperatura si apoi am luat-o la drum (20-30 km) doar in treptele 3 si 4 la aproximativ 4000 de turatii, dar nu a dat vreun semn de curatare DPF-ul ori pentru ca nu e infundat ori pentru ca e prea infundat (inca nu mi-am dat seama).
De asemenea, pe diagnoza imi spune ca a fost programata ultima data in Octombrie 2012.
Cu acestea spuse vreau sa va intreb pe cei care ati mai patit asa ceva (simptome asemanatoare) daca are de-a face temperatura DPF (ca nu e citita) cu faptul ca a fost reprogramat si poate nu a fost reprogramat cum trebuie.
P.S. : Au fost schimbati doi senzori de temperatura si tot nimic; senzorul este alimentat. Capacul culbutori si baia de ulei sunt revopsite cu bronz parca (probabil a fost reconditionat in trecut pentru ca are si multe semne (puncte) de vopsea alba pe la suruburi).
M-am uitat pe forum si nu a gasit ceva concret depsre problema asta in special. Daca mai este vreun topic, va rog sa ma directionati catre el.
Va multumesc anticipat!
- deleted-109714
- **
- 176 mesaje
- din 18 Apr 2016
deleted-109714
- Mesaje scrise: 176
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2016
- Mesaj Privat
Ciprian Z
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2016
- Mesaj Privat
- deleted-109714
- **
- 176 mesaje
- din 18 Apr 2016
deleted-109714
- Mesaje scrise: 176
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2016
- Mesaj Privat
In plus daca iti vede 0 grade senzorul ala s-ar putea nici sa nu mai faca regenararea din cauza asta, mie totusi cand era plin filtrul mi-a aparut un mesaj pe bord de genul "Risk of FAP Blocking" sau cam asa ceva, da nu stiu cum e sistemul la opel.
Ciprian Z
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2016
- Mesaj Privat
Ciprian Z
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2016
- Mesaj Privat
- Cosmin_001
- *
- 23 mesaje
- din 08 Aug 2015
- Insignia 2010
- Iasi
Cosmin_001
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2015
- Mesaj Privat