Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Ciprian Z

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,

Incerc sa ii dau de capat unui motor A20DTH de pe o Insignia din 2009.
Problema e in felul urmator : la un interval de 2-3 zile intra in Limp Mode, dar nu in mers ci deodata daca vreau sa plec de la semafor ma trezesc ca nu mai trage. Nu iese din Limp nici dupa repornire. Nu am mesaj de SVS in bord. Am incercat regenerare, dar senzorul de temperatura pe DPF spune ca are 0 grade Celsius, ceea ce mi se pare ciudat tinand cont ca apa are 90 de grade si pe acolo trec gaze de evacuare.
O pot scoate din Limp doar daca resetez, din diagnoza, senzorul de temperatura DPF. Geometria este curatata, solenoidul de control vacuum turbo schimbat pentru ca nu prea facea treaba. EGR schimbat. Am incercat o curatare "fortata" a DPF-ului cu o solutie introdusa pe la senzorul de temperatura si apoi am luat-o la drum (20-30 km) doar in treptele 3 si 4 la aproximativ 4000 de turatii, dar nu a dat vreun semn de curatare DPF-ul ori pentru ca nu e infundat ori pentru ca e prea infundat (inca nu mi-am dat seama).
De asemenea, pe diagnoza imi spune ca a fost programata ultima data in Octombrie 2012.
Cu acestea spuse vreau sa va intreb pe cei care ati mai patit asa ceva (simptome asemanatoare) daca are de-a face temperatura DPF (ca nu e citita) cu faptul ca a fost reprogramat si poate nu a fost reprogramat cum trebuie.
P.S. : Au fost schimbati doi senzori de temperatura si tot nimic; senzorul este alimentat. Capacul culbutori si baia de ulei sunt revopsite cu bronz parca (probabil a fost reconditionat in trecut pentru ca are si multe semne (puncte) de vopsea alba pe la suruburi).
M-am uitat pe forum si nu a gasit ceva concret depsre problema asta in special. Daca mai este vreun topic, va rog sa ma directionati catre el.

Va multumesc anticipat!
Skip ads

  • deleted-109714

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Cand se umple de tot dpful adica trebuie schimbat de tot asa face.Eu am avut un c4 si pe la 250000 de km am patit la fel.Eu l am dat jos de tot (fizic si din soft).O sa zIci ca zboara masina pe urma.La c4 in carte scria ca se inlocuieste la 180.000 tocmai ca sa nu se blocheze de tot ca face si alte bube (mie mi a crapat un furtun de turbo ca baga presiune si era evacuarea infundata si n avea pe unde iesi).
  • Ciprian Z

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns. Totusi trage destul de bine. E ciudat ca nu imi da deloc temperatura la gazele din DPF. Atat de infundat sa fie si totusi sa traga. Si in relanti daca o accelerez brusc scoate putin fum negru .....
  • deleted-109714

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Pai te cred ca trage, dar nu stiu daca ai avut masina de la inceput sa vezi daca trage la fel ca noua.In plus se poate sa iti si sara de 90 de grade in sarcina, de exemplu daca urci un deal cu ac-ul pus, si asta ar putea sa fie un semn de DPF infundat de tot.Oricum te poti duce la un service sa il dai jos sa il inspectezi, mai mult de 100 de lei n-au cum sa-ti ceara ca se scoate cu 2 coliere, practic e o piesa gandita sa se poata inlocui la un anumit nr de km.

In plus daca iti vede 0 grade senzorul ala s-ar putea nici sa nu mai faca regenararea din cauza asta, mie totusi cand era plin filtrul mi-a aparut un mesaj pe bord de genul "Risk of FAP Blocking" sau cam asa ceva, da nu stiu cum e sistemul la opel.
  • Ciprian Z

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Nu am avut-o de la inceput, i-am incercat cateva regenerari si normal ca din cauza ca nu citea temperatura gazelor imi anula regenerarea, dar curios ca o data a continuat regenerarea si a urcat-o in 3500 de ture si nu a mai anulat-o. Atunci cand a inceput regenerarea si a mers, nu mi-a scos neam de fum. I-am talpa si in deal si in vale, 4000-4500 si tot nimic de la DPF (am folosit si o solutie). Mai are si un "zornait" dupa 3000 de ture (era mai accentuat, dar dupa ce am curatat geometria si-a revenit). Eu as zice ca e din clapetele de la admisie......inca nu vreau sa intru in detalii pentru ca ar trebui sa scot din uz masina vreo 2-3 zile cat am timp s-o desfac.
  • Ciprian Z

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata dupa resetarea valorilor pentru DPF din sistem.
  • Cosmin_001

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2015

  • Mesaj Privat
si eu am aceeasi problema la mine a aparut de doua ori pana acum pe diagnoza spune ca senzorul de temperatura a citit o temperatura prea ridicata si intra in limp mode nu se tureaza mai mult de 1500 posibil sa fie senzorul nu cred ca e filtru regenerarile au fost facute regulat si mereu a fost un mers mai sportiv
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR