Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Cosmin_astra f

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2006

  • Mesaj Privat
salut. am o problema ,zilele trecute a inceput sa aud o bataie puternica la roata din fata stanga. cand am venit acasa virez rotile la maxim stanga si vad ( acum stiu ca nu ma exprim corect dar nu-mi vine denumirea exacta acum in minte) capatul de bara antirului rupt din partea unde vine prins in bascula inferioara.intrebarea mea este urmatoarea maine ma duc sa-mi ridic piesele necesare pt ca am facut coomanda azi si as vrea sa le inlocuiesc eu pt ca este defect doar cel de pe stanga dar le schimb pe ambele si as vrea sa stiu nu pot deregla unghiul de fuga al rotilor umbland acolo?ce ma sfatuiti, eu as vrea sa-l schimb io pt ca nu mi se pare mare inginerie dar daca risc sa deregelz unghiul ma calmez si ma duc la un service?a mai schimbat cineva singur asa ceva , oricum maine imi iau un degripant si sper sa pot rezolva problema. defectiunea este la masina din semanatura.am sa pun si o poza ca sa vedeti despre ce piesa e vb.astept raspunsurile voaste.multumesc anticipat






Skip ads

  • ANDREI_BAI

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Daca este vorba de capatul de bara trebuie rafacuta geometria indiferent daca te duci la service, unghiul de fuga se deregleaza la schimbarea capetelor de bara.
Daca este vorba de bieleta antiruliu ( bara stabilizatoare) nu se afecteaza ungfiul de fuga si nu trebuie refacuta geometria.

Nu stiu ce ai vrut sa zici prin capatul de bara antirului, ori capat da bara, ori bieleta aniruliu.
Cap bara (ASTRA G)



Bara stabilizatoare (bieleta antiruliu) (ASTRA G)




Ultima modificare făcută de ANDREI_BAI la Sam 17 Feb, 2007 3:53 pm
  • ANDREI_BAI

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Bara stabilizatoare la Astra F arata in felul urmator>>





  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Am patit-o si eu...dar asta e baiul..e bieleta antiruliu dar arata ca un cap de bara. O poti schimba linistit...vezi ca treba doua chei de 18 si una de 13, si un butuc mai mic..in afara da butucul optional cu care sa asiguri masina.
Deci: dai roata jos dupa ce in prealabil ai ridicat masina pe cric si ai fixat butucul mare..optional. De obicei bieleta se rupe de pe brat...filetul ala subtire..de 6 sau 8, asa ca ai scapat sa mai desfaci piulitza de 13. Trebuie desfacuta piulita de 18 care fixeaza bieleta de bara antiruliu. Ai loc sa bagi si a doua cheie sa tii contra cand o desfaci...axul mai gors ( o sa vezi pe piesa noua are un decupaj special sa bagi cheia pe el). Dupa demontare...pui pe pozitie piesa noua ( o pui cat de cat si cu axul mic pe care ai bagat in prealabil una din cele doua bucsa de cauciuc-vezi ca bucsa de sus vine cu gulerul ala mic in jos). Infiletezi piulita de 18 ajutandu-te de doua chei. Nu strange prea tare sa nu dai filetul peste cap. Next: bagi butucul mic sub brat, inspre exterior, dar sa fii atent sa nu prinzi capatul la pivot..ca s-ar putea sa il deteriorezi. Scoti butucul mare si lasi incet incet din cric, masina pe butucul mic, avand grija sa orientezi pe gaura axul subtire al bieletei.. pe care ai bagat in prealabil bucsa de cauciuc. Cand apreciezi ca bucsa superioara e presata sufucient, montezi si bucsa inferioara cu gulerul mic orientat in sus, pui saiba si apoi piulita autoblocanta. Nici la asta sa nu exagerezi cu stransul ca e si mai firava decat prima, dar nici sa nu o lasi prea slaba ca o sa bata. Trebuie sa fi atent ca in urma strangerii piulitei, saibele mari care preseaza bucsele sa nu atinga de brat. Cam atat. Ridici din nou cricul, scoti butucul mic, montezi roata si gata. Bafta. Eu am dat 54 ron pe bieleta..la tine cat a fost?
  • Cosmin_astra f

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2006

  • Mesaj Privat
imi cer scuze pt exprimarea gresita era vb de bieleta antiruliu .deci in acest caz nu afeateaza geometria si ungiul de fuga nu? azi am rabdat frigul de afara si le-am schimbat pe amandoua si am si am scapat de acea bataie

livcro: ms mult pt sfaturi, e adeavarat cu o cheie de 18 si una de 13 partea prinsa de bascula. si a mea s-a rupt de la bascula e prea subtire partea cu filet si cu timpul, gropile, rugina a cedat.a fost mai greu la desfacut pt ca erau ruginite dar cu putin degripant am rezolvat problema.
le-am gasit la 45ronbucata , pt cei din bucuresti daca aveti nevoie eu intodeauna cumpar de la un magazin de la intersectia Ion Mihalache cu Turda (miciurin) e chiar vis a vi de statie lui 41 care merge spre crangasi sunt ff ieftine,am mai gasit la ei toba finala pt a mea la 1.1 mil in alta parte mi-a cerut 2.5mil cu montaj.

ce as vrea sa mai inteb ca sa nu mai deschid un topic nou , cand ma dat roata de pe stanga m-am tot uitat pe unde se completeaza uleiul in cutie de viteze dar nu ma vazut nimic.acum stiu ca o sa-mi sariti in cap cum ca sunt o mie de topicuri pe tema asta dar am mai citit si io vis a vi de treaba asta si lumea spunea pe langa cablul de ambreaj nuj mai ce .la mine langa cablul de ambreaj nu e nimic. tot ce ma gasit un capacel de plastic de care am tas putin dar imi era sa nu-l rup.acesta se afla in spatele cutiei adica pe partea care da in habitaclu sper sa intelegeti e vizibil si cand e ridicata capota dar mai greu de ajuns la el.acela pote fi locul pe unde se completeaza uleiul pt ca imi intra cam greu in viteze si ma gandeam ca el ar putea fi cauza.trebuie sa va spun seria cutiei de viteze daca da va rog sa-mi ziceti unde este localizata aceasta serie.motoul este x16sz salut
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Cosmine...cre ca te pot ajuta ...dar da-mi pe pm o adresa de mail..sau hai sa vb pe mess... liviucroitoru2004...comunicam mai simplu asa. De completat se completeaza pe la partea superioara, in zona unde intra in cutie selectorul vitezelor. Acolo e un buson cu un capac de plastic prin care 'respira' cutia. Ala se desurubeaza si completezi. Eu am avut noroc si am gasit ulei pt cutie de viteze al carui bidon avea o prelugire ca un furtunas, care m-a ajutat mult sa completez. Ce nu am gasit este busonul de verificare a nivelului uleiului in cutie...
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
...am modificat titlul daca tot e vorba de bieleta antirului...

motorul tau are cutie F13...scrie pe ea..se vede mai greu pt ca e sub selectorul de viteze

...folositi functia cautare...chiar eu am dat raspunsuri in acest sens...totusi, am facut un tutorial ca sa fie mai usor pentru toata lumea

il gasiti aici

https://www.clubopel.com/vie...p?p=124184#124184

toate bune
  • gabysssu

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
salut.care este rolul acestor bielete antiruliu? daca ai o bieleta din asta rupta cu ce te afecteaza? banuie ca tine de tinuta de mers. e posibil ca in curbe botul masinii sa se aplece mai mult decat este permis in cazul in care ai o bieleta rupta?ms
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Bieleta antirului ajuta ca masina sa nu se lase prea mult intr-o parte in curbe.
Daca e rupta o sa ai un troncanit si masina nu va mai fi stabila,chiar riscand sa te rastorni in viraje prea bruste.
  • gabysssu

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
am ridicat masina sus.la prima vedere nu avea nimic bieleta insa cand am pus mana pe ea am ramas cu ea in mana........se tinea in burduful de cauciuc.
  • nicu.work

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Trebuie sa schimb si eu ambele bielete antirului si ambele capete de bara la o astra g caravan 2001. Stie cineva ce firma pot alege sa fie mai aproape de cele originale sau daca exista o firma cu care opel lucreaza ?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Eu am luat TRW asa erau si pe masina.
Capete de bara tot TRW
- Caseta de directie la Astra G si Zafira A este produsa de TRW
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
O sa schimb si Bucsele de pe bara stabilizatoare. (deocamdata numai le-am cumparat)
La Astra G nu stiu daca sunt la fel vezi pe masina ce cod au pe ele.
https://www.clubopel.com/vie...p=1810457#1810457 - si mai jos.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR