Sam 17 Feb, 2007 4:03 pm
Am patit-o si eu...dar asta e baiul..e bieleta antiruliu dar arata ca un cap de bara. O poti schimba linistit...vezi ca treba doua chei de 18 si una de 13, si un butuc mai mic..in afara da butucul optional cu care sa asiguri masina.
Deci: dai roata jos dupa ce in prealabil ai ridicat masina pe cric si ai fixat butucul mare..optional. De obicei bieleta se rupe de pe brat...filetul ala subtire..de 6 sau 8, asa ca ai scapat sa mai desfaci piulitza de 13. Trebuie desfacuta piulita de 18 care fixeaza bieleta de bara antiruliu. Ai loc sa bagi si a doua cheie sa tii contra cand o desfaci...axul mai gors ( o sa vezi pe piesa noua are un decupaj special sa bagi cheia pe el). Dupa demontare...pui pe pozitie piesa noua ( o pui cat de cat si cu axul mic pe care ai bagat in prealabil una din cele doua bucsa de cauciuc-vezi ca bucsa de sus vine cu gulerul ala mic in jos). Infiletezi piulita de 18 ajutandu-te de doua chei. Nu strange prea tare sa nu dai filetul peste cap. Next: bagi butucul mic sub brat, inspre exterior, dar sa fii atent sa nu prinzi capatul la pivot..ca s-ar putea sa il deteriorezi. Scoti butucul mare si lasi incet incet din cric, masina pe butucul mic, avand grija sa orientezi pe gaura axul subtire al bieletei.. pe care ai bagat in prealabil bucsa de cauciuc. Cand apreciezi ca bucsa superioara e presata sufucient, montezi si bucsa inferioara cu gulerul mic orientat in sus, pui saiba si apoi piulita autoblocanta. Nici la asta sa nu exagerezi cu stransul ca e si mai firava decat prima, dar nici sa nu o lasi prea slaba ca o sa bata. Trebuie sa fi atent ca in urma strangerii piulitei, saibele mari care preseaza bucsele sa nu atinga de brat. Cam atat. Ridici din nou cricul, scoti butucul mic, montezi roata si gata. Bafta. Eu am dat 54 ron pe bieleta..la tine cat a fost?