Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Dario

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2011 Z17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Dupa cum spun si in titlul threadului pe bord apare martor motor in timpul deplasarii, apare si dispare dupa anumite perioade de timp. Adevarata problema este insa faptul ca pana in momentul disparitiei acceleratia raspunde foarte greu la comenzi. Am o vaga banuiala, in fine, daca doriti sa ajutati va multumesc anticipat.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Verifica membrana EGR. Probabil e sparta.
  • Danyelu

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Ai citit si aici?
Y20DTH martor motor aprins incontinuu si nu ''trage''
https://www.clubopel.com/vie...discutii+similare
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
desfa si verifica/curata EGR si ar fi bine sa iti cumperi o interfata de citit erorile ca asa este mult mai usor de diagnosticat Smile
  • TudorVanMoldo

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2016

  • Mesaj Privat
salut tuturor...primul meu post. Dupa cum se obisnuieste pe forumuri...se cauta inainte de a pune un topic nou (ca sa nu fie redundant / repetat). Bun l-am gasit pe acesta. Am un Astra G 2.0 X20DTL. De ieri a aparut martorul motor aprins, cum zice colegul, cu intermitente. remarca: nu trage...ai spune ca merge in 3 pistoane, brusc dispare si atunci trage ca apucata. Bun colegii, ce am facut eu: verificat cablaturi/sigurante, sa nu joace sitele in toba, sonda lambda curatata cu Nigrin pentru circuite...si in final EGR-ul - desfacut, jegos caaaaat incape, curatat/pus inapoi (valva nu e rupta - se poate verifica impingand pistonasul cu mana si punand limba pe capul de tub - daca tine pistonasul si sare doar cand iei limba si automat anulezi vacuum-ul, valva e intacta). Chiar si asa martorul apare din nou. Mai poate fi si de la bujii. Sa fie o bujie arsa, desi bujiile incandescente (la diesel) inafara de faptul ca incalzesc camera de ardere nu au in nici un caz functia de aprindere de la benzina...chiar nu ar trebui sa fie o problema. Cunosc oameni care au mers cu 3 bujii arse fara probleme. Inca nu am solutionat problema si...culmea maine ma asteapta un drum de 700 km cu ea asa, nu mai am timp sa fac nimic. Atasez imagini cu EGR-ul:

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
faptul ca ai curatat doar EGR-ul este ca o frectie scurta dar fara efect prea mare. Daca asa arata EGR-ul si din ce se vede in una din poze, galeria este plina de mizerie si este posibil sa fie si senzorul de presiune de pe el (cum te uiti la galerie, in partea dreapta sus pe ea) la fel de plin de mizerie. ASa ca ar fi recomandata curatarea completa a galeriei de admisie si de asemenea poti verifica tot circuitul de vid si sa verifici daca tija de la turbina (wastegate) se misca usor si mai ales daca se trage putin cand se porneste motorul si sa ramana trasa. La tine insa tin sa cred ca ai clapetele aproape de blocate pe galeria de admisie si posibil si de acolo sa fie problemele. Incearca si sa citesti erorile din ECU (cu interfata sau cu pseudoagrafa care o gasesti pe forum ca si metoda).
  • TudorVanMoldo

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Merci de informatii. Maine/poimaine cand ma intorc acasa fac ce mi-ai sugerat tu si va tin la curent cu evolutia si bine inteless cu rezolvarea (ca tot va fi una) Mr. Green
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
succes la desfacut si ai grija mare cu suruburile de la galeria cu clapetele de admisie sa nu iti cada in gauri piulitele si mai ales sa iti iei manusi de cauciuc ca te faci negru si la tine va fi multa mazga. Tutorialul exista aici pe site deci ai informatii doar spor la munca. Dupa ce pui la loc tevile la ijectoare, nu le strange tare si pune pe cineva sa dea la automat si desfaci fiecare teava pana vine motorina acolo ca sa le amorsezi si iti va porni mai usor altfel o chinui tare. Mai poti pune si motorina in tevi cu o siringa ca sa ajuti amorsarea. Wink
  • Dario

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2011 Z17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2011

  • Mesaj Privat
mikyboy a scris:desfa si verifica/curata EGR si ar fi bine sa iti cumperi o interfata de citit erorile ca asa este mult mai usor de diagnosticat Smile

inlocuit egr si curatat galerie. multam boy, multam tuturor!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR