Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • bpinsignia

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salutare,

A facut cineva la insignia DPF off?
Cat a costat?
In ce-a constat toata operatiunea?
Cum se comporta masina dupa?

Multumesc frumos.
Skip ads

  • cpx07

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Sunt si eu interesat de operatiune, citisem pe un thread despre asta dar nu imi aduc aminte unde.
  • bpinsignia

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Eu am intrebat la un service si au zis ca se poate.
Se dezactiveaza din soft si apoi se curata DPF-ul dupa care i se face niste gauri .
Toata operatiunea ar costa in jur de 300-400euro.

Sincer nu prea imi place cum suna ultima parte (cea cu gaurile) Very Happy
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ultima parte era aia cu... euro.
Daca nu se fac gauri in DPF o sa se infunde si "la revedere" evacuare, mai ales ca softul o sa fie dezactivat. Nu stiu daca exista teava gata facuta pe piata care sa inlocuiasca DPF-ul, dar sigur se poate confectiona.
  • alex.panciu

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2011

  • Mesaj Privat
pentru 250-300 euro se da jos filtrul de particule,se pune in loc o teava de inox si se dezactiveaza DPF-ul din soft....nu se dau gauri in DPF sau alte tiganii.....unii dau si garantie pe viata la aceasta operatiune....
mentionez ca nu fac reclama,nu fac eu aceasta operatiune...sunt multi care fac acest lucru......mi se pare exagerat pretul de 300-400 euro pentru 3 gauri si o dezactivare de DPF...
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Nu e exagerat pretul cand vorbim de EDC17Tprot...
In alta ordine de idei, nu se dau gauri in filtru, ci se extrage ceramica lui, carcasa se lasa pe pozitie de preferat.

Alte solutii - curatare - nu prea tine mult
- alt filtru - exagerat de scump.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
preturile pentru anularea Dpf-ului din soft ,indiferent de motorizare sint exagerate,se profita de necazul omului.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Mda, cunosc caz de masina luata cu 2000 E, Zafira B 1.9 CDTI, cam 3000 E punerea pe linia de plutire si inmatricularea. din care DPF off 200 E. Din discutiile finale, pretul a fost bun, comparativ cu alte cateva incercari nereusite...
Daca la Insignia luata de la samsari cu 300000 km pe 10000 E se cere DPF OFF, nu se baga prea multa lume, operatiunea inseamna anumite riscuri, scule scumpe, mult timp pierdut, zic eu ca se justifica chiar si o suma de 300-500 E. Altfel, filtrul nou, banuiesc ca duce la 1500 E si neidentificand/neremediind prea clar problema care a dus la colmatarea raposatului, nu va tine mult.
  • alex.panciu

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2011

  • Mesaj Privat
viorel_bce a scris:preturile pentru anularea Dpf-ului din soft ,indiferent de motorizare sint exagerate,se profita de necazul omului.


daca 250-300 euro ti se pare scump si in banii acestia unii il si scot si ti-l pun in brate,deci poti sa il vinzi asa cum e....se iau ceva bani pe el....ai garantie la acest pret.....

e ok,e scump asa a zis si un prieten,intr-adevar nu avea un opel,avea o alta masina dar tot cu filtru de particule.....la 120.000 km reali,pe A1,a intrat in regenerare s-a mers cu ea turata la 3000 rpm aproximativ 40 km,nu se stingea sub nici o forma,alti 10-15 km s-a mers cu ea la 3500 rpm.....nimic,nu se oprea din regenerare,a ajuns la slatina,tot cu ea in regenerare.....a stat acolo in jur de 4-5 ore dupa care a plecat spre bran,in acest drum s-a oprit regenerarea.
a plecat spre bucuresti dupa 2 zile in care masina nu a fost nici macar pornita.....la 30 km de la plecarea de pe loc,a intrat din nou in regenerare,a fost tinuta iar turata la 3000 rpm,dar dupa 15 min s-a aprins check engine,masina a intrat in protectie,nu mai trecea de 3000 rpm si nu avea forta sub nici o forma....a ajuns cu greu in bucuresti,a dus masina direct la service,rezultatul a fost......dpf a fost infundat,nu si-a mai facut regenerarea cum trebuie si a spart si 2 clapetele de la galeria de admisie......
COSTUL.....2500 RON galeria de admisie,400 LEI inlocuit galeria,300 RON demontat-curatat-montat DPF....
deci in comparatie cu 250-300 euro cat costa anularea fizica si din soft a DPF a iesit mai ieftin cu reparatia nu?
  • bpinsignia

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Deci sa inteleg ca nici un posesor de Insignia de pe acest forum nu si-a facut DPF off?
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Dupa ce ii faci DPF OFF la Insignia cum ar trebui sa se numeasca motorul Y20DTH ? Pentruca in mod sigur nu va mai fi A20DTH. Deci se transforma hipersofisticatul A20DTH intr-un TDI CR gen Skoda Octavia
OPEL, IDEI NOI MASINI MAI BUNE ?
  • bpinsignia

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2013

  • Mesaj Privat
da, mult mai fiabil Very Happy
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca la Insignia turbo benzina ar merge montat un carburator CARFIL cu jiclere SOLEX SAU WEBER.
  • paul_fly

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Daca tot i montati carburator de Dacie de ce sa nu-i punem si un rezervor de Trabant, alimentarea s-ar face prin cadere si am economisi curentul de la pompa de benzina Smile
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
bpinsignia a scris:Deci sa inteleg ca nici un posesor de Insignia de pe acest forum nu si-a facut DPF off?


Si din doi in doi ani treci inapoi,sa poti face ITP-ul.
La ce ti-ai mai cumparat Insignia,vinde-o si treci pe altceva. Mr. Green
  • bpinsignia

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pai daca stiam cat de proaste sunt, fii sigur ca nu mi-o mai cumparam.
  • Eddie

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Cred ca ai luat-o ca e frumoasa....in rest,fiecare cu norocul lui !
  • bpinsignia

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Frumoasa, foarte laudata si premiata...
  • AlexBanu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2009

  • Mesaj Privat
bpinsignia a scris:Salutare,

A facut cineva la insignia DPF off?
Cat a costat?
In ce-a constat toata operatiunea?
Cum se comporta masina dupa?

Multumesc frumos.



Am facut DPF OFF la aceasta masina. In functie de anul de fabricatie exista calculatoare cu tuning protection si fara adica cele care nu merg citite direct prin portul OBD al masinii sau care merg. Operatiunea se face prin eliminarea fizica a filtrului de particule si software care presupune citirea softului modificarea acestuia fie SWITCH fie FIRMWARE Patch dupa care rescrierea lui pe masina. Dupa aceasta masina se comporta normal. Se sting toti martorii de pe bord dispar erorile din ECU, masina iese din regimul de avarie consumul revine la normal.
  • Alexbmw

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Eu am avut DPF off la fosta masina. Este un luru excelent pentru masina tinand cont de infrastructura din RO. Practic in traficul urban, regenerarea nu prea are cand sa intervina si/sau sa se desfasoare in conditii optime.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR