axabrt
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
Mercedesul an 2007 are motor 1.8 compresor automat si 150.000 km declarati iar Opelul 2013 probabil pe la 100.000.
Plusurile de la mercedes sunt anulate de vechimea mai mare a masinii si eventualele probleme care pot aparea. deci e egalitate...
Astept opinii. Multumesc
- Y-GreK
- ****
- 1,258 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,258
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Nu ma intelege gresit, nu contest calitatea MB, dar vorbim totusi de o masina peste care urmeaza sa treaca un deceniu, unde nu e vorba doar de kilometrii facuti. (sa-nteleg ca nu te intrebi cum de Opelul are 100.000 in 3 ani si MB-ul are 150.000 in 9?).
Personal, n-as da 10.000 de euro pe o masina de aproape 10 ani, pe benzina si automata pe deasupra, si sincer, fara un istoric complet la reprezentanta, nu cred ca are km aia.Inteleg, e Mercedes, dar nici ei nu mai fac masinile de odinioara si nu vreau sa ma gandesc cat costa eventualele intervenii mai serioase la un Mercedes ca cel pe care l-ai gasit tu.
- Phantom
- **
- 198 mesaje
- din 10 Aug 2008
- Astra 2005 Z14XEP
- Galati
Phantom
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2008
- Mesaj Privat
Eu personal as alege 1.8 compresor cu automata(prefer automata fata de manuala), nu zic sa alegi acel mercedes, dar poate poti sa mai pui 1-2k euro si iei un an mai bun.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Opel nu are experienta la cele cu turbina, mai ales benzinare. La diesel a luat de le Isuzu, Fiat, BMW, unele cu succes altele varza gen 13JTD.
Acum pe bune un motor benzinar turbo nu este o creatie recenta, este din anii 30.
Renault cu experienta din F1 a scos 0.9 si 1.2tCE care dau clasa, nu sunt tehnologii inovatoare dar merg de nu simti, parca este un mertan cu compresor care trage si la turatii mici.
Uite numai cum arata un lant de la motoarele Renault tCE care sunt si pe Logan sau Sandero :

Numara tu zalele si compara cu lantisorul de A14, ceva mai mult ai aici http://www.e-automobile.ro/...na/88-90-tce.html , vezi si filmul.
Un Mercedes ramane MASINA, scumpa la intretinere dar altfel te simti in ea. Excludem de aici seria A mai ales benzinarul 1.4l care papa carburant in draci. Seria B e o vrajeala coafata, exclus si ea.
Fa un test drive si vei vedea diferenta.
Acum cu verificarea masinii la cumparare trebuie sa ai grija, dar asta tu decizi ca de pocnitori sunt satui mecanicii.