axabrt
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
asa cum spune titlul : in pretul ~ 10.000 ce sa aleg strict dintre cele 2...in mintea mea este egalitate perfecta.
Mercedesul an 2007 are motor 1.8 compresor automat si 150.000 km declarati iar Opelul 2013 probabil pe la 100.000.
Plusurile de la mercedes sunt anulate de vechimea mai mare a masinii si eventualele probleme care pot aparea. deci e egalitate...
Astept opinii. Multumesc
Mercedesul an 2007 are motor 1.8 compresor automat si 150.000 km declarati iar Opelul 2013 probabil pe la 100.000.
Plusurile de la mercedes sunt anulate de vechimea mai mare a masinii si eventualele probleme care pot aparea. deci e egalitate...
Astept opinii. Multumesc
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Comparam o tinerica frumusica care a terminat facultatea de Drept cu o milf care inca arata bine, dar peste care au trecut anii si se lauda ca e virgina (mai si minte frumos...)
Nu ma intelege gresit, nu contest calitatea MB, dar vorbim totusi de o masina peste care urmeaza sa treaca un deceniu, unde nu e vorba doar de kilometrii facuti. (sa-nteleg ca nu te intrebi cum de Opelul are 100.000 in 3 ani si MB-ul are 150.000 in 9?).
Personal, n-as da 10.000 de euro pe o masina de aproape 10 ani, pe benzina si automata pe deasupra, si sincer, fara un istoric complet la reprezentanta, nu cred ca are km aia.Inteleg, e Mercedes, dar nici ei nu mai fac masinile de odinioara si nu vreau sa ma gandesc cat costa eventualele intervenii mai serioase la un Mercedes ca cel pe care l-ai gasit tu.
Nu ma intelege gresit, nu contest calitatea MB, dar vorbim totusi de o masina peste care urmeaza sa treaca un deceniu, unde nu e vorba doar de kilometrii facuti. (sa-nteleg ca nu te intrebi cum de Opelul are 100.000 in 3 ani si MB-ul are 150.000 in 9?).
Personal, n-as da 10.000 de euro pe o masina de aproape 10 ani, pe benzina si automata pe deasupra, si sincer, fara un istoric complet la reprezentanta, nu cred ca are km aia.Inteleg, e Mercedes, dar nici ei nu mai fac masinile de odinioara si nu vreau sa ma gandesc cat costa eventualele intervenii mai serioase la un Mercedes ca cel pe care l-ai gasit tu.
- Phantom
- **
- 198 mesaje
- din 10 Aug 2008
- Astra 2005 Z14XEP
- Galati
Phantom
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2008
- Mesaj Privat
Sincer eu as alege motorul mai mare. 1.4 turbo e o gluma proasta spusa la betie(aici nu ma refer la opel ci la orice motor de benzina subdimensionat turbo). Nu mai vorbim de compresor care e mult mai fiabil fata de o turbina.
Eu personal as alege 1.8 compresor cu automata(prefer automata fata de manuala), nu zic sa alegi acel mercedes, dar poate poti sa mai pui 1-2k euro si iei un an mai bun.
Eu personal as alege 1.8 compresor cu automata(prefer automata fata de manuala), nu zic sa alegi acel mercedes, dar poate poti sa mai pui 1-2k euro si iei un an mai bun.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Motorul Opel de 1,4l benzinar cu turbina provine din seria X10/12XE, o antichitate din 98 pus pe Corsa si Astra, ulterior a fost imbunatatit cu alte admisii cu clapacioace, alte softuri motor, cu V V T dar nu stiu cum va rezista cu turbina, de acum e cam tras de el la maxim si aiurea.
Opel nu are experienta la cele cu turbina, mai ales benzinare. La diesel a luat de le Isuzu, Fiat, BMW, unele cu succes altele varza gen 13JTD.
Acum pe bune un motor benzinar turbo nu este o creatie recenta, este din anii 30.
Renault cu experienta din F1 a scos 0.9 si 1.2tCE care dau clasa, nu sunt tehnologii inovatoare dar merg de nu simti, parca este un mertan cu compresor care trage si la turatii mici.
Uite numai cum arata un lant de la motoarele Renault tCE care sunt si pe Logan sau Sandero :
Numara tu zalele si compara cu lantisorul de A14, ceva mai mult ai aici http://www.e-automobile.ro/...na/88-90-tce.html , vezi si filmul.
Un Mercedes ramane MASINA, scumpa la intretinere dar altfel te simti in ea. Excludem de aici seria A mai ales benzinarul 1.4l care papa carburant in draci. Seria B e o vrajeala coafata, exclus si ea.
Fa un test drive si vei vedea diferenta.
Acum cu verificarea masinii la cumparare trebuie sa ai grija, dar asta tu decizi ca de pocnitori sunt satui mecanicii.
Opel nu are experienta la cele cu turbina, mai ales benzinare. La diesel a luat de le Isuzu, Fiat, BMW, unele cu succes altele varza gen 13JTD.
Acum pe bune un motor benzinar turbo nu este o creatie recenta, este din anii 30.
Renault cu experienta din F1 a scos 0.9 si 1.2tCE care dau clasa, nu sunt tehnologii inovatoare dar merg de nu simti, parca este un mertan cu compresor care trage si la turatii mici.
Uite numai cum arata un lant de la motoarele Renault tCE care sunt si pe Logan sau Sandero :
Numara tu zalele si compara cu lantisorul de A14, ceva mai mult ai aici http://www.e-automobile.ro/...na/88-90-tce.html , vezi si filmul.
Un Mercedes ramane MASINA, scumpa la intretinere dar altfel te simti in ea. Excludem de aici seria A mai ales benzinarul 1.4l care papa carburant in draci. Seria B e o vrajeala coafata, exclus si ea.
Fa un test drive si vei vedea diferenta.
Acum cu verificarea masinii la cumparare trebuie sa ai grija, dar asta tu decizi ca de pocnitori sunt satui mecanicii.