- flo88creative
- OP
- 31 mesaje
- din 24 Jul 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Arad
flo88creative
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2015
- Mesaj Privat
Salutare tuturor! O intrebare care ma racaie:D... De cateva zile am achizitionat un autocom cdp+ si sunt curios daca,cumva printr-o minune,as putea regla ceva pe acolo(timpi,debit aer,benzina etc) sa pot stoarce cativa caluti din motorul masinii,1.8 z18xe. Am si un OPcom,daca autocom-u credeti ca nu e bun. Multumesc
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- flo88creative
- OP
- 31 mesaje
- din 24 Jul 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Arad
flo88creative
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2015
- Mesaj Privat
- ionutdanica
- **
- 295 mesaje
- din 24 Aug 2014
- Astra 2006 Z19DTH
- Italia
ionutdanica
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2014
- Mesaj Privat
- flo88creative
- OP
- 31 mesaje
- din 24 Jul 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Arad
flo88creative
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2015
- Mesaj Privat
Bun...atunci daca eu maresc compresia si intarzii timpul scanteii,maresc si cantitatea de combustibil, arderea e mai puternica,...masina o sa mearga fix la fel si o sa am doar un consum ridicat? nu prea are sens... Zic asta din cauza ca am citit ieri enspe mii de topicuri unde "cica" la un benzinar poti face asta si castigi maxim 10% putere in plus...stage 1...
- Marius Popescu
- ***
- 704 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 704
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Online
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
- flo88creative
- OP
- 31 mesaje
- din 24 Jul 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Arad
flo88creative
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2015
- Mesaj Privat
- ionutdanica
- **
- 295 mesaje
- din 24 Aug 2014
- Astra 2006 Z19DTH
- Italia
ionutdanica
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2014
- Mesaj Privat
- flo88creative
- OP
- 31 mesaje
- din 24 Jul 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Arad
flo88creative
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2015
- Mesaj Privat
Ionut, eu nu vreau sa bag bani...eu mi-am luat testerele alea si eram curios daca poti face ceva smecherii de genu cu el...si daca chiar pot supraalimenta motorul fara a schimba piese in el...e fix-pix 10%...da macar e! Probabil exista riscul sa stric ceva da nu e aia buba...ideea in sine ma intereseaza daca e plauzibila...
- Marius Popescu
- ***
- 704 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 704
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Online
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
Interfetele tale doar citesc parametri , nu scriu si flash . Nu e corect cum aplici tu teoria de putere marita . Daca dai scanteia mai tarziu , deja pistonul incepe sa coboare cand se aprinde amestecul -> pierdere de putere . Iar dupa asta o sa iti creasca temperatura gazelor de evacuare -> probleme la supape etc .
Amestecul nu arde instantaneu , de aceea avem avans la aprindere , a.i. sa folosim cat mai mult presiunea creata prin ardere .
Iar cu timpii de injectie ,nu poti sa adaugi pur si simplu o constanta si oricat de mult .
Amestecul nu arde instantaneu , de aceea avem avans la aprindere , a.i. sa folosim cat mai mult presiunea creata prin ardere .
Iar cu timpii de injectie ,nu poti sa adaugi pur si simplu o constanta si oricat de mult .
- flo88creative
- OP
- 31 mesaje
- din 24 Jul 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Arad
flo88creative
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2015
- Mesaj Privat
Am sa mai piscalesc zilele astea Marius sa vad daca reusesc sa citesc datele din calculatorul masinii, ca am observat ceva optiuni la interfata unde era ceva read/write...Ce spui tu are inteles,cand imi imaginez cum functioneaza pistonul/compresia/aprinderea/evacuarea....inseamna ca de altundeva se poate adauga acel 10%....nu imi convine editarea hartii din flash,speram ca se poate ceva mai simplu...filtrul de aer l-am schimbat cu unul sport,sincer se simte mai bine motorul...dar nu inteleg atunci de unde scot baietii aia ce iti iau 300 euro acei 10% putere in plus(in 30 minute cu un tester) si eu nu pot singur...(-_-)
- Marius Popescu
- ***
- 704 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 704
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Online
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
Nu e imposibil sa reusesti , dar vei pierde multe nopti citind pe forumuri ( de afara , nu te astepta sa iti spuna cineva pe aici ) .
Putere obtii numai si numai daca (re)scrii flashul . Nu ai optiuni ca la ABS : present/ not present etc .
Ca sa ai putere mai multa o sa ii dai un AFR un pic , dar numai un pic, mai bogat .
http://www.endtuning.com/afr.html
Citeste si despre cifra octanica , ce inseamna ea . Gasesti pe e-automobile.ro .
Cat despre aprindere , se incearca marirea avansului , in nici un caz micsorare .
Uite cum arata o harta :
L edit
Am uitat sa specific , ai mai multe harti de modificat pt fiecare .
Putere obtii numai si numai daca (re)scrii flashul . Nu ai optiuni ca la ABS : present/ not present etc .
Ca sa ai putere mai multa o sa ii dai un AFR un pic , dar numai un pic, mai bogat .
http://www.endtuning.com/afr.html
Citeste si despre cifra octanica , ce inseamna ea . Gasesti pe e-automobile.ro .
Cat despre aprindere , se incearca marirea avansului , in nici un caz micsorare .
Uite cum arata o harta :
L edit
Am uitat sa specific , ai mai multe harti de modificat pt fiecare .
- flo88creative
- OP
- 31 mesaje
- din 24 Jul 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Arad
flo88creative
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2015
- Mesaj Privat
Multumesc mult Marius, am sa ma documentez mai mult si poate,poate fac ceva:X...Cat despre benzina, sincer 99 isi face simtita diferenta,cel putin pe motorizarea mea...pentru 50 de bani in plus nu ma deranjeaza...SE SIMTE! o sa bag nasul si pe mapari, de ciuda ca la noi nimeni nu prea da un sfat ceva, o idee, o lectie, etc..Adevarul e ca nu are rost sa iti dai talentul pomana, dar macar sa incerci sa faci pe altul sa vrea sa invete, e o chestie;). Mersi inca odata!
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- ionutdanica
- **
- 295 mesaje
- din 24 Aug 2014
- Astra 2006 Z19DTH
- Italia
ionutdanica
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2014
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Ai putea incerca sa mai dai putin jos din chiulasa. Asa se micșoreazã camera de ardere. Singura problema: cat sa dai, pt a obtine efectul dorit. Teoretic este viabil. Am vazut o si testatã pe "discovery" la emisiunea "pasionați de motoare" sau ceva de genul.
Tipul a dat 1.5mm si a castigat undeva la 30%crestere de putere. Dar ce se intampla pe termen lung, nu poti ști.
Tipul a dat 1.5mm si a castigat undeva la 30%crestere de putere. Dar ce se intampla pe termen lung, nu poti ști.
- Marius Popescu
- ***
- 704 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 704
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Online
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Colegii stati linistiti cei de la Opel au ajuns din proiectare la limita detonatiei,nu faceti dintr-un motor si asa problematic unul si mai problematic,motorul asta poate fi modificat usor la avansul deschiderii pe admisie putine cunostinte si un biax ,poate fi remapat ceva mai scump restul taiat tobe,aruncat filtru ....cam asta e de bani putini.Oricum nu mai scapati de benzina super-plus toata viata.
Varianta subtierii chiulasei lasati-o ca si-au mai distrus si altii motoarele inaintea voastra.
Varianta subtierii chiulasei lasati-o ca si-au mai distrus si altii motoarele inaintea voastra.
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- turmol
- **
- 270 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Bucuresti
turmol
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat