Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • MindToAsk

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1978 12N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Mi-a mai fulgerat o idee prin minte. Dati-va cu parerea:


Skip ads

  • MindToAsk

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1978 12N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
La vara as vrea sa o vopsesc integral, dar inainte poate mai fac ceva modificari... cum ar fi de exemplu fanta din capota, poate un spoiler spate (tre sa il photoshopez si pe asta)...

Cu cat mai multe voturi cu atat mai multe sanse de castig Laughing. Haideti, ajutati-ma sa iau o decizie! please Confused
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Nu vad rostul acele prize. Nici macar de design. Este o masina, hai sa-i spunem clasica, europeana, care nu are nici o treaba cu ideea de la care pleaca prizele de aer de pe capota. Si anume compresorul mecanic.
Asta este parerea mea.
  • MindToAsk

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1978 12N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Eu am gantit-o doar asa ca element de design... ca la motorasu' ala Embarassed. Poate cine stie cand imi bag c20xe-ul va fi si functionala Laughing

Si acum serios... chiar nu vede nimeni asemanarea?? Shocked


Laughing Laughing

Oricum, mie imi aduce un pic a fastback, muscle car american (anii 60-70).

Ati face asa ceva pe masina voastra sau mai bine sa ramana 'curata'?
  • Operabilus

  • Mesaje scrise: 786
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2006

  • Mesaj Privat
O masina veche, care se remarca doar prin calitatea ingrijirii si originalitate, impresioneaza mult mai mult.

La o masina noua poti sa-i faci tot felul de manareli, elegante sau kitchoase... poti sa-i schimbi un prag, un spoiler, un far, ii vopsesti capota, i-o gauresti, ii pui jante de 21 tzoli, o umpli de vinyluri si decal-uri... Dar la o masina "trecuta de-o varsta", piesele originale devin mult mai atractive.
  • MindToAsk

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1978 12N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ai dreptate si sunt de acord, dar pentru masinile 'clasice' (eu le numesc clasice pe cele ce au trecut de 50 de ani Embarassed). Mie de exemplu nu imi plac 'hot rodurile' alea 'peshtuite' (anii 30-40) cu cele mai moderne scule pe ele si vopsele de 'circ', dar ma rog unii cheltuie averi pentru ele. Probabil pana la urma tine de gusturi (si varsta?!).
Daca ar fi un model foarte rar s-ar merita investit in el (desi la noi in tara nu am mai vazut). Kadett C-uri s-au facut 1.701.076 de exemplare intre anii '74-'79. Probabil ca dintre astea nu au fost foarte multe coupe-uri, dar totusi pe la straini sunt forumuri intregi de oameni ce poseda modelul asta.

Mai sunt admisiile alea ce iasa o juma de metru prin capota sau spoilere de doua ori mai inalte ca masina... ei bine asa ceva nu mi-as pune! Dar ceva mai discret parca ar merge...
Pana la urma la noi nici nu mai poti avea o masina complet originala... De exemplu pentru ITP m-au pus baietii sa imi gauresc usa din dreapta si sa-mi pun oglinda, ca deh asa-i legea!

Cat de cat tin si eu putin la originalitatea masinii - probabil de aia inca nu mi-am pus folii pe geamuri sau jenti de 19 Embarassed (de fapt si din cauza lipsei de fonduri Laughing).
Dar cum forma masinii iti lasa impresia de motor fortos parca s-ar 'asorta' gura aia din capota Cool.

Problema cu piesele originale este ca NU SE GASESC! Sau in cel mai bun caz sunt la niste preturi exagerate. De exemplu saptamana trecuta, dupa cautari de un an de zile, gasesc la un magazin semnalizator fata dreapta pentru masina din semnatura. Mirat o intreb pe vanzatoare: "sunteti sigura ca este de kadett c coupe din 78??" la care ea imi raspunde cu o fatza tampa: "78??! am crezut ca nu am auzit bine si am cautat 87". Ii mai spun odata ce sa caute si imi raspunde: "Aaa din alea nu aducem. Sunt prea scumpe!". Ce sa mai zici la asa ceva? decat wt Twisted Evil
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
ideea e sa faci cu ea ce iti place tie, nu ce ar vrea alti sa faca


parererea mea:
cred ca cel mai bine este sa o pastrezi in forma originala, macar exteriorul, daca tot vrei sa investesti niste bani, investeste in schimbare de motor, cutie si anexele acestora, punand ceva mai nou sau chiar nou, dar repet caroseria mai bine ramane intacta, la fel cum a fost originala
  • MindToAsk

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1978 12N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pai mie mi-ar place sa arate asa (vroiam sa vad si parerea altora)... dar cum din fire sunt pesimist, stiu ca nu va iesi ca in poza Sad. Si cand te-ai apucat de hacuit in tabla nu prea mai e cale de intoarcere.
Investitia nu ar fi foarte mare pentru priza de aer. Problema e ca, daca la un momentdat ma razgandesc si vreau sa o aduc la forma originala nu voi mai gasi capota cu care sa o inlocuiesc... ca de vandut masina nu se pune problema, doar daca nu cumva gasesc un colectionar fanatic care sa-mi doneze vreo 10000 de euro pe ea Twisted Evil

Ceea in ce vreau cu adevarat sa investesc este c20xe-ul... dar pentru asta am nevoie de cel putin 2000 euro Sad + aprobare de la RAR Confused
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Sunt sceptic in ceea ce priveste omologarea C20XE-uli din motiv ca nu a echipat versiunea respectiva de Kadett, iar vremurile omologarilor artizanale sunt din pacate apuse - cel putin in Bucuresti asa stau lucrurile-
Si mie imi place ideea sa-mi personalizez masina, chiar cochetam cu ideea sa-mi montez o priza de aer pe capota, oscilam intre pro si contra pana am gasit pe max-boost.co.uk explicatii detaliate si m-am razgandit, ce intentionezi sa montezi tu mai rau face crede-ma
  • Andrei_gsi

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.8 136 HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
imi surade ideea de muscle car la un kadett c , parerea mea ca ar merge dar sa aiba si motorul corespunzator Very Happy
  • MindToAsk

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1978 12N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Da, am citit si eu acum ce scrie acolo Sad. In primul rand eu vad prizele astea de aer ca element de design... dar daca nu ii face bine la motor Rolling Eyes. Oricum niste stickere de alea cu prize artificiale nu mi-as pune! Ori 'the real thing' ori nu. Deci: "Rule of Thumb: if in doubt, leave it alone" -> buna regula Smile

Am fost la RAR si mi-au spus asa: vii cu cartea de identitate in original, noi facem o cerere si o trimitem la Bucuresti; daca se aproba ai noroc, daca nu trebuie sa te duci cu masina acolo. Pentru ce sa ma duc cu masina in B nu stiu... fac ei ceva teste, tre sa ma duc personal cu plicul, sa-mi admire masina Rolling Eyes? nu stiu...
Nu am mai avut timp sa ma duc pe acolo sa fac cererea aia. De fapt nici nu stiu daca o pot face, pentru ca masina nu este pe numele meu (si cum baietii de pe acolo sunt intotdeauna grabiti am uitat sa intreb) si ar mai fii problema ca eu stau in alt judet Very Happy

Initial am vrut c20let, dar cand am vazut cat costa... ( Embarassed ) si diferenta este totusi destul de mare de la 55 cai la 200. Dupa ce m-am documentat suficient am ajuns la concluzia ca raman la c20xe (150 cai stock). Bine... mai tre sa am si banii si omologarea Laughing
  • OctavianM

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2006

  • Mesaj Privat
am vazut azi, cand ma intorceam de la munca, un opel kadet precum cel al tau, dar din pacate era neingrijit si arata deplorabil. Chiar si asa masina are niste linii superbe si la o reconditionare ar arata super.

In opinia mea nu cred ca dau bine niste jenti de 19, ci unele de 16 dar late.

Multa bafta cu rar-ul si la modificarea masinii.
  • MindToAsk

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1978 12N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
In sfarsit am confirmarea ca mai exista cel putin un coupe 'functional' in tara Very Happy.

Pentru modificarea dimensiunilor rotilor ce trebuie facut? Banuiesc ca tot omologare de la RAR... dar mi-o face pe loc sau trebuie ca si pentru motor trimisa cerere in Bucuresti? In talon am 155/70 R13. Jentile sunt din aluminiu - ATS originale din '77 (am auzit ca au ceva valoare Cool ).

Da... pana sa ma apuc de modificari am patit o treaba urata in seara asta Crying or Very sad. Am observat ca in timpul mersului volanul nu mai statea exact in pozitia in care trebuia cu rotile drepte, dar nu am simtit probleme in mers asa ca nu i-am dat prea mare importanta (mai ales ca nici inainte nu era centrat perfect...). 2 km mai tarziu ajung acasa si vreau sa parchez in fata blocului dar simt ca agata ceva la directie cand virez maxim. Ma dau jos din masina, misc de volan si ma uit la roata.. parca avea joc volanul. Misc cu mana de roata si Shocked roata de pe stanga se misca aproape independent fata de cea din dreapta!!! Ma uit sub masina si din cate am putut vedea pe intuneric este desfacut un colier de pe burduf, tot ansamblul e cazut mai jos si se poate misca cu mana Shocked. Nu stiu ce s-a putut rupe pe acolo (sper ca e doar desfacut un surub de la bratul de pe stanga pentru ca avea o bucsa uzata).. Nici nu stiu cat de grav este; in orice caz numa' de bine nu e cand ai probleme cu directia!!

Bine ca am scapat si am ajuns intreg acasa!!
Am sa revin cu poze... poate ma ajutati careva cu un sfat ca nu prea ma pricep Embarassed
  • DRIFT3R

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Nu te supara kadettu e de vanzare
  • MindToAsk

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1978 12N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
E o intrebare sau o afirmatie? Daca e intrebare atunci raspunsul este da, este de vanzare si il gasesti la sectiunea potrivita.
  • Tanase George

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1977 1.2l
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2007

  • Mesaj Privat
am si eu un kadett c din 77 cu semnalele sub bara, am si eu nevoie de un parbriz si alte kteva piese, dak ma poti ajuta baga si tu id-ul:georgik_boss si vb pe mess.ms

  • vic160890

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1977
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2009

  • Mesaj Privat
am si eu un coupe exact ca cel rosu din imaginea de langa mustang, si sincer ma gandeam si eu ca as putea sa ii fac un fel de carburator.. sau injecte.. cu o galerie pt fiecare piston, cu clapeta.. nu stiu exact cum sa imi exprim ideea.. poate fac ceva in photoshop.. sau.. daca ati vazut fast and furious, gen cum avea diesel pe bestia aia neagra, si ca sa nu strice aspectul mashini.. pt k asta ar avea nevoie totusi de o gaurica in capota.. ar fi rezonabila o modificare astfel incat sa semene cu pontiacul gto judge din 69, [masina folosita in sexdrive]
daca reusesc sa desenez ceva. postez si o poza
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Chestionar

Cum arata?
foarte tare 13%
hmm... interesant 58%
kitsch 27%
36 voturi

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR