Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • yuria

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Italia
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Motorul a fost schimbat cu un z10xe de agila
Mentionez ca toata electronica, sensori si tot apartine masinii (a ramas de schimbat doar egr-ul)
Motorul vechi inca mergea dar cu pasta de cuzineti in filtru de ulei si apa in ulei in ultimul timp
Nu am nici o eroare la bord nici un cod la pseudo-obd
Incercand sa o pornesc la cheie se uda bujiile, parca e lipsa de scanteie
2 senzori de vibrochen, 2 senzori ax cu came aceeasi situatie

multumesc de sfaturi

Model: Corsa
An fabricatie: 2001
Cod motor: Z10XE
Skip ads

  • yuria

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Italia
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2016

  • Mesaj Privat
cine poate sa imi spuna ce e de facut daca am avut eroare senzor turatie motor si l-am resetat cand am scos borna de la baterie?
am pus alt senzor si tot nu am scanteie la nici una din bujii (am probat si alta bobina)

multam, orice sfat e binevenit
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
nu rezolvi nici o problema resetand calculatorul...
teoretic motoarele cu acelasi cod sunt identice ca doua picaturi...
senzorul turatie citeste de pe o volanta de pe vibrochen... calculatorul primeste un semnal sinusoidal de unde calculeaza viteza de rotatie
m-as mira sa difere de la corsa la Agila la acelasi tip motor
pune senzorul turatie de la Agila si vezi daca merge


Ultima modificare făcută de luciraica la Mie 17 Feb, 2016 6:55 pm
  • yuria

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Italia
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2016

  • Mesaj Privat
am incercat deja dar nimic
dau la cheie si nu obtin decat bujii inecate
de la motorul de agila am doar blocul si chiulasa
mai am doar egr-ul de pus de la corsa dar nu cred sa fie din cauza asta (sau poate fi si de la egr?)
ma gandeam si ca poate sa fie si de la sonda de temperatura vazand ca in ultimul timp motorul de corsa mergea doar fara apa adica fiert
astept sa imi vina obd-ul sa vad daca gasesc ceva erori stocate in centralina pentru ca acum nu am nici o eroare cu pseudo obd-ul
pana atunci sunt blocat si orice idee e binevenita
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
in rest toate firele sunt la locul lor? Masa la bobina inductie?
ai verificat daca chiar ai scanteie? Dai modulul aprindere jos, pui bujiile, legi filetele bujii la masa (sau le atingi de capac culbutori) si pui pe cineva sa dea la automat...
  • yuria

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Italia
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2016

  • Mesaj Privat
firele sunt ok toate
z10xe are bobina in capul bujiilor (3 la numar)
sincer am probat doar cu una din bobine in aer cu bujiile la masa si nu e nici o scanteie (nu am vrut sa probez si cu a doua din frica de a nu se arde lasata asa in aer fara masa, e posibil?)
nu porneste nici cu una nici cu cealalta si gasesc tot bujiile ude
mentionez inca o data ca motorul de corsa (cel dat jos) pornea si mergea chiar daca aveam pasta de cuzineti si apa in ulei

intrebare: masa de la bobina te referi la ce? nu isi ia masa prin cele doua suruburi de fixare? la demontat nu am avut nici o masa separata
  • Geo30

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Masa o ai doar la bujii. Pentru a verifica scanteia pui bujiile in mansoane, faci masa cu una din bujii atingand la chiuloasa si un prieten da la automat . Daca totul este ok ar trebui sa ai scanteie.
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Motorul de pe agila era functionabil ? Verificati bine toate cablurile,mufele,punctele de masa, in special cel de la ECU,posibil sa se fi rupt, sau uitat ceva, la montare. Daca este scanteie si tot nu porneste,posibil EGR blocat pe deschis. O diagnoza ar fi indicata.
  • yuria

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Italia
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2016

  • Mesaj Privat
@geo30 am facut asa nu am probat si cealalta bobina pentru ca ma gandeam ca e si riscul sa se arda facand probe in aer - (drept sa spun am citit pe undeva nu stiu cat e de adevarat)
nu am scanteie

@mariustintea motorul de agila l-am luat de la o masina accidentata cel de l-a dat jos mi-a spus ca pornea si e in regula (nu am scanteie si pana la o diagnoza inclin sa am incredere in noul motor...)
nu am schimbat inca egr-ul pentru ca nu vad nici o scanteie la bujii
singurul lucru rupt de la motorul de agila era sonda de temperatura apa din capul chiulasei si am pus pe cea veche de la motorul fiert (pote sa fie asta?)
am reparat si tubul de vacuum de la servofrana (crapase atacul de plastic si am pus un manson de cauciuc)
in rest masele sunt puse - pana imi vine obd-ul am sa masor sa fiu sigur dar masa ECU si masa motor sunt puse

multumesc de ajutoare
  • yuria

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Italia
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2016

  • Mesaj Privat
am reusit sa reactivez codul 0335 de senzor vibrochen
cum sa procedez mai departe?
multam
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Ia legatura cu userul dancuciureanu,.. poate nu sunt compatibili senzorii turatie motor la Agla si la Corsa, poate trebuie rescris ceva in softul calculatorului
  • yuria

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Italia
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2016

  • Mesaj Privat
rezolvat

intr-un sfarsit am rezolvat tot ca pe un rebus sau problema de mate ""
am probat si un senzor nou si vazand ca iese aceeasi eroare am dedus ca problema mea de pornire era de la firul de la sonda
se pare ca mergand cu motorul fara apa, de la caldura ceva s-a intamplat cu firele astea 2 ramase fara tubul izolator si nu mai aveam 2v sau cat trebuie sa ii produca senzorul asta si centralina intra in eroare p0335

multumesc de atentie si sfaturi
sa ne auzim numai de bine
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR