yuria
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Italia
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2016
- Mesaj Privat
Motorul a fost schimbat cu un z10xe de agila
Mentionez ca toata electronica, sensori si tot apartine masinii (a ramas de schimbat doar egr-ul)
Motorul vechi inca mergea dar cu pasta de cuzineti in filtru de ulei si apa in ulei in ultimul timp
Nu am nici o eroare la bord nici un cod la pseudo-obd
Incercand sa o pornesc la cheie se uda bujiile, parca e lipsa de scanteie
2 senzori de vibrochen, 2 senzori ax cu came aceeasi situatie
multumesc de sfaturi
Model: Corsa
An fabricatie: 2001
Cod motor: Z10XE
Mentionez ca toata electronica, sensori si tot apartine masinii (a ramas de schimbat doar egr-ul)
Motorul vechi inca mergea dar cu pasta de cuzineti in filtru de ulei si apa in ulei in ultimul timp
Nu am nici o eroare la bord nici un cod la pseudo-obd
Incercand sa o pornesc la cheie se uda bujiile, parca e lipsa de scanteie
2 senzori de vibrochen, 2 senzori ax cu came aceeasi situatie
multumesc de sfaturi
Model: Corsa
An fabricatie: 2001
Cod motor: Z10XE
yuria
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Italia
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2016
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
nu rezolvi nici o problema resetand calculatorul...
teoretic motoarele cu acelasi cod sunt identice ca doua picaturi...
senzorul turatie citeste de pe o volanta de pe vibrochen... calculatorul primeste un semnal sinusoidal de unde calculeaza viteza de rotatie
m-as mira sa difere de la corsa la Agila la acelasi tip motor
pune senzorul turatie de la Agila si vezi daca merge
Ultima modificare făcută de luciraica la Mie 17 Feb, 2016 6:55 pm
teoretic motoarele cu acelasi cod sunt identice ca doua picaturi...
senzorul turatie citeste de pe o volanta de pe vibrochen... calculatorul primeste un semnal sinusoidal de unde calculeaza viteza de rotatie
m-as mira sa difere de la corsa la Agila la acelasi tip motor
pune senzorul turatie de la Agila si vezi daca merge
Ultima modificare făcută de luciraica la Mie 17 Feb, 2016 6:55 pm
yuria
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Italia
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2016
- Mesaj Privat
am incercat deja dar nimic
dau la cheie si nu obtin decat bujii inecate
de la motorul de agila am doar blocul si chiulasa
mai am doar egr-ul de pus de la corsa dar nu cred sa fie din cauza asta (sau poate fi si de la egr?)
ma gandeam si ca poate sa fie si de la sonda de temperatura vazand ca in ultimul timp motorul de corsa mergea doar fara apa adica fiert
astept sa imi vina obd-ul sa vad daca gasesc ceva erori stocate in centralina pentru ca acum nu am nici o eroare cu pseudo obd-ul
pana atunci sunt blocat si orice idee e binevenita
dau la cheie si nu obtin decat bujii inecate
de la motorul de agila am doar blocul si chiulasa
mai am doar egr-ul de pus de la corsa dar nu cred sa fie din cauza asta (sau poate fi si de la egr?)
ma gandeam si ca poate sa fie si de la sonda de temperatura vazand ca in ultimul timp motorul de corsa mergea doar fara apa adica fiert
astept sa imi vina obd-ul sa vad daca gasesc ceva erori stocate in centralina pentru ca acum nu am nici o eroare cu pseudo obd-ul
pana atunci sunt blocat si orice idee e binevenita
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
yuria
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Italia
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2016
- Mesaj Privat
firele sunt ok toate
z10xe are bobina in capul bujiilor (3 la numar)
sincer am probat doar cu una din bobine in aer cu bujiile la masa si nu e nici o scanteie (nu am vrut sa probez si cu a doua din frica de a nu se arde lasata asa in aer fara masa, e posibil?)
nu porneste nici cu una nici cu cealalta si gasesc tot bujiile ude
mentionez inca o data ca motorul de corsa (cel dat jos) pornea si mergea chiar daca aveam pasta de cuzineti si apa in ulei
intrebare: masa de la bobina te referi la ce? nu isi ia masa prin cele doua suruburi de fixare? la demontat nu am avut nici o masa separata
z10xe are bobina in capul bujiilor (3 la numar)
sincer am probat doar cu una din bobine in aer cu bujiile la masa si nu e nici o scanteie (nu am vrut sa probez si cu a doua din frica de a nu se arde lasata asa in aer fara masa, e posibil?)
nu porneste nici cu una nici cu cealalta si gasesc tot bujiile ude
mentionez inca o data ca motorul de corsa (cel dat jos) pornea si mergea chiar daca aveam pasta de cuzineti si apa in ulei
intrebare: masa de la bobina te referi la ce? nu isi ia masa prin cele doua suruburi de fixare? la demontat nu am avut nici o masa separata
- Geo30
- **
- 117 mesaje
- din 02 Mar 2012
- Vectra 2001 Z16XE
- Suceava
Geo30
- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2012
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
yuria
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Italia
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2016
- Mesaj Privat
@geo30 am facut asa nu am probat si cealalta bobina pentru ca ma gandeam ca e si riscul sa se arda facand probe in aer - (drept sa spun am citit pe undeva nu stiu cat e de adevarat)
nu am scanteie
@mariustintea motorul de agila l-am luat de la o masina accidentata cel de l-a dat jos mi-a spus ca pornea si e in regula (nu am scanteie si pana la o diagnoza inclin sa am incredere in noul motor...)
nu am schimbat inca egr-ul pentru ca nu vad nici o scanteie la bujii
singurul lucru rupt de la motorul de agila era sonda de temperatura apa din capul chiulasei si am pus pe cea veche de la motorul fiert (pote sa fie asta?)
am reparat si tubul de vacuum de la servofrana (crapase atacul de plastic si am pus un manson de cauciuc)
in rest masele sunt puse - pana imi vine obd-ul am sa masor sa fiu sigur dar masa ECU si masa motor sunt puse
multumesc de ajutoare
nu am scanteie
@mariustintea motorul de agila l-am luat de la o masina accidentata cel de l-a dat jos mi-a spus ca pornea si e in regula (nu am scanteie si pana la o diagnoza inclin sa am incredere in noul motor...)
nu am schimbat inca egr-ul pentru ca nu vad nici o scanteie la bujii
singurul lucru rupt de la motorul de agila era sonda de temperatura apa din capul chiulasei si am pus pe cea veche de la motorul fiert (pote sa fie asta?)
am reparat si tubul de vacuum de la servofrana (crapase atacul de plastic si am pus un manson de cauciuc)
in rest masele sunt puse - pana imi vine obd-ul am sa masor sa fiu sigur dar masa ECU si masa motor sunt puse
multumesc de ajutoare
yuria
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Italia
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2016
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
yuria
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Italia
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2016
- Mesaj Privat
rezolvat
intr-un sfarsit am rezolvat tot ca pe un rebus sau problema de mate ""
am probat si un senzor nou si vazand ca iese aceeasi eroare am dedus ca problema mea de pornire era de la firul de la sonda
se pare ca mergand cu motorul fara apa, de la caldura ceva s-a intamplat cu firele astea 2 ramase fara tubul izolator si nu mai aveam 2v sau cat trebuie sa ii produca senzorul asta si centralina intra in eroare p0335
multumesc de atentie si sfaturi
sa ne auzim numai de bine
intr-un sfarsit am rezolvat tot ca pe un rebus sau problema de mate ""
am probat si un senzor nou si vazand ca iese aceeasi eroare am dedus ca problema mea de pornire era de la firul de la sonda
se pare ca mergand cu motorul fara apa, de la caldura ceva s-a intamplat cu firele astea 2 ramase fara tubul izolator si nu mai aveam 2v sau cat trebuie sa ii produca senzorul asta si centralina intra in eroare p0335
multumesc de atentie si sfaturi
sa ne auzim numai de bine