Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • KingBushido

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua!Dupa cum bine stiti echipa galateana a luat titlul si aseara am cam "violat" claxonul pana a murit!Acum nu stiu exact de la ce poate fi?As vrea sa ma uit la sigurante dar nu stiu exact care sunt de la claxon si sa umblu aiurea mai fac si alta boacana nu prea am chef!A mai patit cineva ceva de genu?Macar sa ma ajute cu un sfat cu ceva?masina e un opel astra g din 2005
Va multumesc!O zi buna!
Skip ads

  • dj_popica

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2004 z10xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2010

  • Mesaj Privat
SALUT...SINGUR SAU OXIDAT PLACUTELE ALEA DIN BUTOANELE DE LA CLAXON,VERIFICA SIGURANTA SAU IN CEL MAI RAU CAZ DA JOS CLAXONUL SI VERIFICAL LA BATERIE SA VEZI DC E ARS.
  • viorelxxx

  • Mesaje scrise: 309
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu cred ca nu a stat "KingBushido " din mai pana in noiembrie fara claxon !

sau o fi stat ? Oare?
  • dj_popica

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2004 z10xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2010

  • Mesaj Privat
nu enumai ptr el ci si ptr cei care vor avea aceasta problema pe viitor.....cine stie....
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
viorelxxx a scris:eu cred ca nu a stat "KingBushido " din mai pana in noiembrie fara claxon !

sau o fi stat ? Oare?


Nu! Am ras cu lacrimi! Laughing
  • tomescuadi

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 1996 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Imi permit sa postez si eu, cu toate ca claxonul meu nu e mort (inca). De la o vreme face figuri, in sensul ca daca masina sta pe loc claxoneaza din prima; daca e in mers suna numai cand vrea el, si are ezitari, tremura in functie de gropi Very Happy
Contactele de la volan le-am verificat si-s curate, siguranta e ok, contactele de la claxon le-am curatat.
Am incercat sa dau claxonul jos si nu-l pot desface nici cu slujbe... M-am gandit sa-l schimb dar nu sunt sigut=r ca rezolv problema.
Are cineva vreo sugestie despre cum as putea sa caut buba?

Edit: am uitat sa mentionez ca e vorba despre o Corsa B
  • dj_popica

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2004 z10xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2010

  • Mesaj Privat
eu am o corsa c din 2004 banuiesc ca si la corsa b e tot la fel butonul de contact care cand apesi face contact pe o placuta pe care eu am sterso cu un smirger sau cum se zice la asta,pe toata suprafata,pe ambele parti si am rezolvat problema,in privinta datului jos depinde unde e la mine e prins doar cu un surub de 10 atat tii contra in spate si desfaci mai greu dar il desfaci si il probezi la baterie cu 2 fire sa vezi dc merge daca nu schimbat cu o goarna de TIR Very Happy se merita investitia...... o zi placuta.....drumuri bune...
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,191
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
colegi, claxonul are in interior doua contacte de cupru platinat si un electromagnet prins rigid de o membrana metalica.

Electromagnetul se alimenteaza prin intermediul celor doua contacte platinate dupa cum urmeaza:

la alimentare, bobina atrage miezul electromagnetului care trage dupa el unul dintre cele doua contacte (cel mobil) si implicit se intrerupe alimentarea bobinei. Logic, aceasta revine in pozitia initiala , contactele se ating si .......ce credeti, bobina atrage din nou miezul magnetic, iar se intrerupe alimentarea, bobina revine, iar se alimenteaza, iar atrage miezul magnetic si........tot asa. Inmultiti asta cu 5-600 hz si vedeti de cate ori intr-un minut se inchid si se deschid acele contacte.
Acolo se formeaza o mica scanteie care in timp oxideaza cele doua suprafete pe principiul electroeroziunii si astfel claxonul isi da obstescul sfarsit.

pentru edificare (multi vor spune ca aberez) va sugerez sa alimentati claxonul cu doua fire de la baterie (el va tacea desigur, fiind defect) si asa alimentat cum este, incercati sa il loviti energic pe spate cu o bucata de lemn, o coada de ciocan sau un facaletz. Incepe sa strige in ritmul loviturilor?

Da.
  • alinbma

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Salut baieti cum verific la baterie direct calxonul doar doua fire si atat? Si inca ceva pot pune claxon din targ in locul celui original am o vectra b astept un raspuns ca ma dispera sa merg fara
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Da, doar 2 fire.
Daca se potriveste la mufa, poti pune si goarna de locomotiva...
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Goarna de locomotiva este pneumatica....Very Happy stiu din sursa sigura pentru ca lucrez in sistem.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Daca e pneumatica, nu se potriveste la mufa... zic eu...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR