- KingBushido
- OP
- 63 mesaje
- din 23 Dec 2010
- Astra 2005 Z14XEP
- Galati
KingBushido
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2010
- Mesaj Privat
Va multumesc!O zi buna!
dj_popica
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2004 z10xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2010
- Mesaj Privat
- viorelxxx
- **
- 304 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Vectra 2001 Y20DTH
- Galati
viorelxxx
- Mesaje scrise: 304
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
dj_popica
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2004 z10xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2010
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,314 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,314
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
- tomescuadi
- **
- 90 mesaje
- din 14 Oct 2011
- Corsa 1996 C12NZ
- Brasov
tomescuadi
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 1996 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2011
- Mesaj Privat
Contactele de la volan le-am verificat si-s curate, siguranta e ok, contactele de la claxon le-am curatat.
Am incercat sa dau claxonul jos si nu-l pot desface nici cu slujbe... M-am gandit sa-l schimb dar nu sunt sigut=r ca rezolv problema.
Are cineva vreo sugestie despre cum as putea sa caut buba?
Edit: am uitat sa mentionez ca e vorba despre o Corsa B
dj_popica
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2004 z10xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2010
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,178 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,178
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
Electromagnetul se alimenteaza prin intermediul celor doua contacte platinate dupa cum urmeaza:
la alimentare, bobina atrage miezul electromagnetului care trage dupa el unul dintre cele doua contacte (cel mobil) si implicit se intrerupe alimentarea bobinei. Logic, aceasta revine in pozitia initiala , contactele se ating si .......ce credeti, bobina atrage din nou miezul magnetic, iar se intrerupe alimentarea, bobina revine, iar se alimenteaza, iar atrage miezul magnetic si........tot asa. Inmultiti asta cu 5-600 hz si vedeti de cate ori intr-un minut se inchid si se deschid acele contacte.
Acolo se formeaza o mica scanteie care in timp oxideaza cele doua suprafete pe principiul electroeroziunii si astfel claxonul isi da obstescul sfarsit.
pentru edificare (multi vor spune ca aberez) va sugerez sa alimentati claxonul cu doua fire de la baterie (el va tacea desigur, fiind defect) si asa alimentat cum este, incercati sa il loviti energic pe spate cu o bucata de lemn, o coada de ciocan sau un facaletz. Incepe sa strige in ritmul loviturilor?
Da.
alinbma
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2016
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat