Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • BOA

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Salutare,
situatia sta cam asa .... dupa o perioda a trebuit sa schimb timoneria ( cea facuta aproape complet din plastci) cu una noua. Zis si facut! Saptamana trecuta am facut-o si pe asta : evident nu am mai avut nici o problema (majora) la bagatul intr-a intiia or a doua ( bagatul in treptele superioare nu facea probleme nici nu timoneria veche....)

Din pacate mi s-a intimplat ceva curios si nasol : o data am bagat-o intr-a intiia si nu am mai putut s-o scot de acolo la punctul mort.Masina era in momentul acela turata peste 3000 RPM in prima treapta de viteza.Nu m-am uitat sa vad si viteza de rulare.
A trebuit sa opresc ca s-o scot la punctul mort. Am incercat din nou : acelasi comportament . Daca trageam mai tare de maneta iesea ,dar nu mi-am incercat muschii pe ea .Asa m-a tinut vreo 10 15 minute .Nu stiu cum dar la un moment dat a inceput sa functioneze mai aproape de normal : adica sa ma lase s-o bag dint-antiia la punctul mort.
Toata povestea s-a intimplat la 3 zile dupa schimbatul timoneriei si cu o zi inainte am mers cu masina vreo 250 de km (in alt orsa) si s-a comportat excelent.

Cert este ca daca dupa ce pornesc de pe loc o turez la mai mult de 3000 ,cind vreau sa trec intr-adoua simt cum agata cind s-o scot dintr-aintiia la punctul mort.Nu agata tare ,dar cit sa simti ca nu aluneca frumos...Nu prea inteleg de ce.

Stie cineva ceva despre asta ? e normal?

O zi buna tuturor !
Skip ads

  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
o parere mai putin apropiata de mecanica ci mai mult una obiectiva
1.timoneria face figuri,adica se blocheaza,incearca la rece schimbarea de viteze cu timoneria la vedere
2.schimband timoneria ai deviat momentul cuplu/turatie,adica tine agatata treapta 1 mai mult decat trebuie
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
e foarte posibil sa se fi dereglat timoneria,

cu motorul oprit cum face?
  • BOA

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Cu motorul oprit nici o problema.
Si doar la turatii >3000 incepe sa "agatze".
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
poate nu decupleaza bine ambreiajul
  • BOA

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Am fost cu ea la service ( Opel) unde am schimbat timoneria. Cel putin una din sigurantele care fixeaza timoneria avea joc.
Le-au schimbat.Dar parca tot nu merge brici : cind schimb din a 1-a intra-2-a se simte un agtzat ,dar nu trebui sa trag de maneta in forta.Faza asta se intimpla in functie de turatia care o are motorul la momentul respectiv.
Am inteles ca este posibil ca axul care intra in cutie ( pe care se afla cautatorul in cutie) sa fie indoit si de aici problemele.

Acum ma intreb: daca acel ax e indoit oare nu as simti acelasi agatzat si cind schimb intra-3-a ? Ca doar acelasi ax se foloseste si cind "cauta" pinionul de viteza a 3-a.... In fine , eu sper sa nu fie ceva super grav.

Poate cineva care stie mai mult imi spune si mie parerea lui si sper ca ce-am scris sa fie si altora de folos Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR