BOA
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2006
- Mesaj Privat
Salutare,
situatia sta cam asa .... dupa o perioda a trebuit sa schimb timoneria ( cea facuta aproape complet din plastci) cu una noua. Zis si facut! Saptamana trecuta am facut-o si pe asta : evident nu am mai avut nici o problema (majora) la bagatul intr-a intiia or a doua ( bagatul in treptele superioare nu facea probleme nici nu timoneria veche....)
Din pacate mi s-a intimplat ceva curios si nasol : o data am bagat-o intr-a intiia si nu am mai putut s-o scot de acolo la punctul mort.Masina era in momentul acela turata peste 3000 RPM in prima treapta de viteza.Nu m-am uitat sa vad si viteza de rulare.
A trebuit sa opresc ca s-o scot la punctul mort. Am incercat din nou : acelasi comportament . Daca trageam mai tare de maneta iesea ,dar nu mi-am incercat muschii pe ea .Asa m-a tinut vreo 10 15 minute .Nu stiu cum dar la un moment dat a inceput sa functioneze mai aproape de normal : adica sa ma lase s-o bag dint-antiia la punctul mort.
Toata povestea s-a intimplat la 3 zile dupa schimbatul timoneriei si cu o zi inainte am mers cu masina vreo 250 de km (in alt orsa) si s-a comportat excelent.
Cert este ca daca dupa ce pornesc de pe loc o turez la mai mult de 3000 ,cind vreau sa trec intr-adoua simt cum agata cind s-o scot dintr-aintiia la punctul mort.Nu agata tare ,dar cit sa simti ca nu aluneca frumos...Nu prea inteleg de ce.
Stie cineva ceva despre asta ? e normal?
O zi buna tuturor !
situatia sta cam asa .... dupa o perioda a trebuit sa schimb timoneria ( cea facuta aproape complet din plastci) cu una noua. Zis si facut! Saptamana trecuta am facut-o si pe asta : evident nu am mai avut nici o problema (majora) la bagatul intr-a intiia or a doua ( bagatul in treptele superioare nu facea probleme nici nu timoneria veche....)
Din pacate mi s-a intimplat ceva curios si nasol : o data am bagat-o intr-a intiia si nu am mai putut s-o scot de acolo la punctul mort.Masina era in momentul acela turata peste 3000 RPM in prima treapta de viteza.Nu m-am uitat sa vad si viteza de rulare.
A trebuit sa opresc ca s-o scot la punctul mort. Am incercat din nou : acelasi comportament . Daca trageam mai tare de maneta iesea ,dar nu mi-am incercat muschii pe ea .Asa m-a tinut vreo 10 15 minute .Nu stiu cum dar la un moment dat a inceput sa functioneze mai aproape de normal : adica sa ma lase s-o bag dint-antiia la punctul mort.
Toata povestea s-a intimplat la 3 zile dupa schimbatul timoneriei si cu o zi inainte am mers cu masina vreo 250 de km (in alt orsa) si s-a comportat excelent.
Cert este ca daca dupa ce pornesc de pe loc o turez la mai mult de 3000 ,cind vreau sa trec intr-adoua simt cum agata cind s-o scot dintr-aintiia la punctul mort.Nu agata tare ,dar cit sa simti ca nu aluneca frumos...Nu prea inteleg de ce.
Stie cineva ceva despre asta ? e normal?
O zi buna tuturor !
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
BOA
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2006
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
BOA
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2006
- Mesaj Privat
Am fost cu ea la service ( Opel) unde am schimbat timoneria. Cel putin una din sigurantele care fixeaza timoneria avea joc.
Le-au schimbat.Dar parca tot nu merge brici : cind schimb din a 1-a intra-2-a se simte un agtzat ,dar nu trebui sa trag de maneta in forta.Faza asta se intimpla in functie de turatia care o are motorul la momentul respectiv.
Am inteles ca este posibil ca axul care intra in cutie ( pe care se afla cautatorul in cutie) sa fie indoit si de aici problemele.
Acum ma intreb: daca acel ax e indoit oare nu as simti acelasi agatzat si cind schimb intra-3-a ? Ca doar acelasi ax se foloseste si cind "cauta" pinionul de viteza a 3-a.... In fine , eu sper sa nu fie ceva super grav.
Poate cineva care stie mai mult imi spune si mie parerea lui si sper ca ce-am scris sa fie si altora de folos
Le-au schimbat.Dar parca tot nu merge brici : cind schimb din a 1-a intra-2-a se simte un agtzat ,dar nu trebui sa trag de maneta in forta.Faza asta se intimpla in functie de turatia care o are motorul la momentul respectiv.
Am inteles ca este posibil ca axul care intra in cutie ( pe care se afla cautatorul in cutie) sa fie indoit si de aici problemele.
Acum ma intreb: daca acel ax e indoit oare nu as simti acelasi agatzat si cind schimb intra-3-a ? Ca doar acelasi ax se foloseste si cind "cauta" pinionul de viteza a 3-a.... In fine , eu sper sa nu fie ceva super grav.
Poate cineva care stie mai mult imi spune si mie parerea lui si sper ca ce-am scris sa fie si altora de folos