Am o problema cu masina mea, Opel Vivaro 2.0 cdti , 114 cp, an 2008, 87000 km, cod motor M9R 782.
Problema a inceput de la injectoare,acum 4 luni, 2 injectoare prajite, partea electrica. Am luat injectoare SH din Germania, acelasi cod de piesa ( 0445115007), le-am montat iar la 2-3 zile s-au prajit si urmatoarele 2. Le-am schimbat si pe cele 2 injectoare, ramase neschimbate de prima data, tot cu injectoare SH din Germania.
Am rescris injectoarele, am sters codurile de eroare si am iesit cu masina in probe. Masina merge foarte bine, la relanti se aude foarte bine,dar in ture, in sarcina, in treapta 2-3-4-5, la 2800 - 3000 de ture cu pedala de acceleratie calcata la maxim, da in nas, nu se mai acelereaza, turatia revine incet la 1000 rpm si dupa isi revine, adica trage iar pana la 2800-3000 rpm si o iau de la capat, da in nas.....
Daca nu ii dai tapla si o iei incet, trece de 3000 rpm si daca la 3200 rpm bagi piciorul da in nas si face la fel. Mai nou a inceput sa faca si la treapta 1 daca incerci sa o tii 2-3 secunde la 3000'de ture.
Pe tester nu da nici o eroare, am pus Opcom, Delphi, Clip, Tech2, nici o avarie. Pe valori sta bine, injectia ok, injectoare ok, debitmetru ok, dar pe EGR are niste valori ciudate.Am curatat EGR, recalibrat si tot la fel face masina, am cumparata un alt EGR SH si la fel face. Am schimbat magnevalva de la turbo cu una noua si tot la fel. Aseara, la sfatul unui mecanic am verificat tensiunea din baterie, am costatat ca, cu masina oprita bateria are 12,78 iar cu masina pornita arata pe aparat ba 14.60 , 14.30, 15.00, 15.30, 16.00 V fara consumatori, la relantii dar nu era ceva constant. Avea momente cand statea constant pe 16 ieseam in proba 2-3 minute, o opream si o reporneam iar dupa arata 15.40v constant si tot asa. Am scos cablu de la alternator si am iesit in proba pe baterie si tot la fel face, adica da in nas la 2800-3000 de ture. Turbina a fost verficata, este ok, furtune verificate ok, filtru motorina schimbat, EGR schimbat, Megnevalva de la turbo schimbata.
Cu toate astea masina nu da nici o eroare pe tester cand da in nas.
Ce ar putea fii? S-au uitat la masina 4 mecanici si nimic. Singurul semn de intrebare acum ar fii alternatorul si ECU. Este posibil sa fie ECU?
Va multumesc pentru timpul acordat si astept ceva sugestii, propuneri,etc,
Sari direct la Soluție