mykado82
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2015
- Mesaj Privat
mykado82
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2015
- Mesaj Privat
- Madalin1796
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Jan 2015
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Madalin1796
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2015
- Mesaj Privat
Eu in familie am o octavia 2 1.6 tdi care vrea sa schimb la 1800 ceea ce pentru un diesel e criminal din ce stim noi dar poate astea mai noi sunt facute sa schimbi mai jos (avand turbine cu geometrie variabila). Sau poate nemtalaii vor sa ne stricam masinile ca sa aiba si ei ce repara .
Scoala am facut-o pe un logan 1.6 mpi si instructorul imi spunea sa schimb cand trece acul putin de 2000, acum nu stiu daca spunea asta pentru consum sau pentru ca asa e bine. Cert e ca masina mergea foarte bine si avea 250k pe bord.
Scoala am facut-o pe un logan 1.6 mpi si instructorul imi spunea sa schimb cand trece acul putin de 2000, acum nu stiu daca spunea asta pentru consum sau pentru ca asa e bine. Cert e ca masina mergea foarte bine si avea 250k pe bord.
- john_doe200616
- **
- 447 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Vectra 1996 X16SZR
- Brasov
john_doe200616
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
Din ce stiu, acel shift up and down e pentru economia de combustibil si un nivel cat mai scazut de emisii poluante. http://www.buhnici.ro/2008/...conduci-economic/ - asta e un articol gasit pe internet, in care la sfarsit chiar zice ca benzina dotata cu turbina mai trebuie turata din cand in cand ca sa elimini depunerile.
Din ce mai stiu, la fel pe Skoda cum zice colegul: dupa 1500 de rpm(Octavia 4x4), daca o tineam constant imi arata sa schimb intr-o viteza superioara, la fel si la Loganul nou cu motorul de 0.9 TCe.
Cred ca cel mai bine e sa schimbi in zona aia in care turbina lucreaza...
Din ce mai stiu, la fel pe Skoda cum zice colegul: dupa 1500 de rpm(Octavia 4x4), daca o tineam constant imi arata sa schimb intr-o viteza superioara, la fel si la Loganul nou cu motorul de 0.9 TCe.
Cred ca cel mai bine e sa schimbi in zona aia in care turbina lucreaza...
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
GTC200
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2015
- Mesaj Privat
Turbina intra in functiune cand rasucesti cheia si pornesti motorul. Poti conduce dupa Shift Indicator cu incredere, nu se strica nimic, nici riscuri de cine stie ce depuneri nu ai la benzina. Singurul neajuns al acestui sistem este ca nu are cum sa anticipeze o rampa mai abrupta si incepe sa-ti arate sa retrogradezi cand deja esti in urcare, iar daca % e severa ajungi sa retrogradezi si 2 trepte.
Iarasi sa rulezi linistit pe plat cu 1700rpm nu-i nicio problema, ce nu e in regula e sa faci kick-down la turatia asta, turbina nu o sa fie fericita.
Altfel, apa, paie si bataie. Felicitari pentru motorizare, face din Corsa o mica racheta. Cred ca e cea mai puternica versiune non-OPC disponibila la momentul asta.
Iarasi sa rulezi linistit pe plat cu 1700rpm nu-i nicio problema, ce nu e in regula e sa faci kick-down la turatia asta, turbina nu o sa fie fericita.
Altfel, apa, paie si bataie. Felicitari pentru motorizare, face din Corsa o mica racheta. Cred ca e cea mai puternica versiune non-OPC disponibila la momentul asta.
- PunctAlbastru
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jul 2013
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
PunctAlbastru
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2013
- Mesaj Privat
GTM200 a scris:Singurul neajuns al acestui sistem este ca nu are cum sa anticipeze o rampa mai abrupta si incepe sa-ti arate sa retrogradezi cand deja esti in urcare, iar daca % e severa ajungi sa retrogradezi si 2 trepte.
Pai nu e de datoria soferului sa vada ca vine panta ? Mai ales una abrupta? Tre sa iti licare in bord sa te prinzi ? )
Sau ar putea astia de la drumuri sa puna pe langa indicatorul standard si unu cu "Atentie, urmeaza panta! Retrogradeaza daca ai sub 2000 de rpm!"
Nu te supara, nu zic in nume de rau, mi s-a parut foarte comic scenariul