Alex1986
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2015
- Mesaj Privat
Buna seara stimati colegi!
Am o intrebare, la un Opel Astra H 1,7 cdti, 101 cai, 2005 an, cod motor Z17DTH sa dus volanta (masa dubla) si ambreajul, in service mi-au recomandat sa schimb absolut tot kitul ambreaj + volanta, sunt deacord ca sa schimb tot, intrebarea mea este urmatoarea pe acest model de Opel se poate pune volanta masa simpla (nu dubla), si daca da va merge masina tot la fel sau la ce sa ma astept?
Multumesc
Am o intrebare, la un Opel Astra H 1,7 cdti, 101 cai, 2005 an, cod motor Z17DTH sa dus volanta (masa dubla) si ambreajul, in service mi-au recomandat sa schimb absolut tot kitul ambreaj + volanta, sunt deacord ca sa schimb tot, intrebarea mea este urmatoarea pe acest model de Opel se poate pune volanta masa simpla (nu dubla), si daca da va merge masina tot la fel sau la ce sa ma astept?
Multumesc
Michangel- Suspendat
- 120 mesaje
- din 13 Mai 2011
- Buzau
Michangel- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2011
- Mesaj Privat
De pus probabil ca se poate pune cu mici adaptari, evident.
Daca va merge masina la fel... Evident ca nu va merge la fel, daca era sa mearga la fel punea direct producatorul volanta monobloc, nu te astepta pe tine cu ideea.
Intrebarea este de ce vrei sa stergi cu buretele 20 de ani de progres tehnologic si sa duci masina la nivelul anului 1995... Cam pe atunci se foloseau volantele monomasice la diesel, pana pe la primele modele de Vectra B.
Ma rog, fiecare cu piticii lui, insa varianta de bun simt este sa mergi sa-ti comanzi ambreiaj si volanta compatibile din punct de vedere al caracteristicilor constructive si gata.
Daca va merge masina la fel... Evident ca nu va merge la fel, daca era sa mearga la fel punea direct producatorul volanta monobloc, nu te astepta pe tine cu ideea.
Intrebarea este de ce vrei sa stergi cu buretele 20 de ani de progres tehnologic si sa duci masina la nivelul anului 1995... Cam pe atunci se foloseau volantele monomasice la diesel, pana pe la primele modele de Vectra B.
Ma rog, fiecare cu piticii lui, insa varianta de bun simt este sa mergi sa-ti comanzi ambreiaj si volanta compatibile din punct de vedere al caracteristicilor constructive si gata.
cosito
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2006 17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2015
- Mesaj Privat
Nu cred ca te intorci atat de mult in timp, de exemplul fostul meu opel astra g 1.7 dti din 2002 avea volanta simpla.
Daca in comert se gasesc volante monobloc pentru Astra H, inseamna ca nu sunt facute doar de design http://ambreiajesivolante.r...col/Opel/Astra_H_(2004%3E)/Kit_conversie_ambreiaj_Opel_Astra_H_1.7_CDTI-459.html
Si eu sunt interesat de lucrul asta.
Daca in comert se gasesc volante monobloc pentru Astra H, inseamna ca nu sunt facute doar de design http://ambreiajesivolante.r...col/Opel/Astra_H_(2004%3E)/Kit_conversie_ambreiaj_Opel_Astra_H_1.7_CDTI-459.html
Si eu sunt interesat de lucrul asta.
- dieselpower
- *
- 48 mesaje
- din 22 Feb 2015
- Astra 2008 z17dtl
- Bucuresti
dieselpower
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2015
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Michangel a scris:Daca va merge masina la fel... Evident ca nu va merge la fel, daca era sa mearga la fel punea direct producatorul volanta monobloc, nu te astepta pe tine cu ideea.
Ma rog, fiecare cu piticii lui, insa varianta de bun simt este sa mergi sa-ti comanzi ambreiaj si volanta compatibile din punct de vedere al caracteristicilor constructive si gata.
Ma rog, fiecare cu piticii lui, insa varianta de bun simt este sa mergi sa-ti comanzi ambreiaj si volanta compatibile din punct de vedere al caracteristicilor constructive si gata.
Varianta de bun simt o reprezinta un cost "omenesc" de inlocuire a volantei , precum o fiabilitate pe masura pretului. Volanta cu masa dubla nu se incadreaza la niciunul din punctele mentionate adica fiabilitate versus pret de inlocuire.
Diferentele intre volanta cu masa simpla si respectiv volanta cu masa dubla sunt insesizabile unui sofer obisnuit.
Si ca o incheiere ... DA volanta cu masa dubla are avantaje minore (dupa parerea mea) doar momentul opririi motorului asigurand o oarecare oprire lina a motorului . Dar dupa cum spuneam insesizabila majoritatii soferilor.
Vrei nu vrei cam pana in 150 000 km o inlocuiesti, dar km astia ii atingi doar daca mergi frumos cu masina adica fara plecari bruste sau alte asemenea. La un stil de mers mai sportiv volanta cu masa dubla cedeaza repede muuult prea repede pentru cat costa.
P.S. Volkswagen asigura clientilor "inapoiati" si cu ochii inchisi la "marele progres tehnologic" denumit volanta bi-masica alternativa de a monta o volanta cu masa simpla.
P.S. 2 Nu de alta dar s-au saturat de inlocuit volante in garantie clientilor mai plimbareti adica aceia care merg cam 50 000 km pe an.
Vad ca esti sustinatorul unei societati de consum adica probabil te gandesti la bunastarea producatorilor de masini respectiv piese.Si ei se gandesc la tine , deoarece din 2004 incoace masinile sunt din ce in ce mai proaste.... frumoase si atat.
- dieselpower
- *
- 48 mesaje
- din 22 Feb 2015
- Astra 2008 z17dtl
- Bucuresti
dieselpower
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2015
- Mesaj Privat
Rolul ei nu e pentru oprirea lina a motorului,s-a trecut la aceasta pentru eliminarea socurilor la plecarile de pe loc,la bruscarea ambreiajului.. E un sistem diferit fata de un ambreiaj normal,daca la cel normal avem de obicei 4 arcuri de compensare pe disc ,la ambreiajul cu masa dubla s-au eliminat arcurile si s-au montat in volanta ,mai multe si mai mici. Jocul in volanta dubla este normal intr-o anumita masura,din contra cand nu avem joc aceasta este blocata
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Alex1986 a scris:Buna seara stimati colegi!
Am o intrebare, la un Opel Astra H 1,7 cdti, 101 cai, 2005 an, cod motor Z17DTH sa dus volanta (masa dubla) si ambreajul,...pe acest model de Opel se poate pune volanta masa simpla (nu dubla), si daca da va merge masina tot la fel sau la ce sa ma astept?
Multumesc
Am o intrebare, la un Opel Astra H 1,7 cdti, 101 cai, 2005 an, cod motor Z17DTH sa dus volanta (masa dubla) si ambreajul,...pe acest model de Opel se poate pune volanta masa simpla (nu dubla), si daca da va merge masina tot la fel sau la ce sa ma astept?
Multumesc
Salut.
Daca faci rost de o cutie F17 de pe Astra H Z17DTL, poti linistit sa pui o volanta simpla sh si un kit ambreiaj nou. Nu stiu daca planetarele sunt la fel dar nu vad de ce ar fi diferite.
- dieselpower
- *
- 48 mesaje
- din 22 Feb 2015
- Astra 2008 z17dtl
- Bucuresti
dieselpower
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2015
- Mesaj Privat
Sunt diferite si planetarele,cea de pe dreapta e cu ax intermediar,adica e din 2 bucati si capetele de planetara sunt mai groase. Stiu ca exista kit de conversie,intereseaza-te inainte cati au montat asa ceva pe masina si care este diferenta fata de cea normala,nu degeaba a fost proiectata cu masa dubla. Nu intelege gresit, dar toate au fost gandite pt o anumita functionare si anumit stres mecanic,ca sa iti faci o idee cauta poze cu un disc de ambreiaj de z17dtl si unul de z17dth sa vezi ce diferenta e pentru 21cp si 70nm.
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- dieselpower
- *
- 48 mesaje
- din 22 Feb 2015
- Astra 2008 z17dtl
- Bucuresti
dieselpower
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2015
- Mesaj Privat
Daca tot ai vazut ai si mers cu el ? Daca ai z17 dth si esti asa cunoscator care e diferenta intre ele la mers, dtl la 110 cp si un dth la 101 ? Iti zic eu,in primul rand dth-ul pleaca de la turatii joase,la accelerari bruste si schimbari de viteze se simte ca motorul este mai elastic,merge mai intins iar dtl-ul resoftat la schimbari bruste smuceste,asta ca tot ai adus vorba de resoftare iar eu am dtl la 105 cp. Ca tot esti cunoscator,sa presupunem ca masina va fii resoftata sau este resoftata la 125-130 cp,cum va face fata la o volanta simpla si ambreiaj subdimensionat ? Cuplul la benzina este de de cacat in comparatie cu cel de diesel. Nu sustin volanta cu masa dubla,sustin functionalitatea lor,modul in care au fost gandite. Daca ar fii sa spunem ca volanta cu masa dubla a fost proiectata sa se strice la un anumit nr de km pt rulajul pieselor atunci trebuia sa ramanem dracu la pompa clasica de injectie,injectoare mecanice si nu mai aveam batai de cap,decat sa avansam mai bine sa retrogradam...
- comnic5
- **
- 193 mesaje
- din 27 Jul 2006
- Omega 2001 y22dth
- Spania
comnic5
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Spania
- Masina: Omega 2001 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2006
- Mesaj Privat
Nu are nici o legatura conversia in volanta monobloc cu schimbatul cutiei, a planetarelor etc etc. Citesc numai tampenii pe aici. Exista kituri de conversie pe fiecare tip de cutie si doar schimbi volanta, discul si placa de presiune. Ca are avantaje tehnologice, sunt de acord, insa pretul unei volante bimasa e cam scump. De fiabilitate, e relativ, pe Omega am bimasa si rupeam cauciucurile prin parcari insa bimasa nu s-a dus nici dupa 8 ani. Nu se simte mare diferenta dupa schimb insa sunt de acord cu colegul in privinta folosirii tehnologiei cu care a fost echipata masina din fabrica. Pana la urma fiecare face ce vrea. Eu la un Audi A4 am pus o bimasa de la dezmembrari care m-a costat 120euro (in Spania) si era foarte buna. Asa ca ... succes tuturor.
vlad_vlm
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2017
- Mesaj Privat
DNisip
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2023
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat