- adrian00
- OP
- 159 mesaje
- din 24 Dec 2012
- Astra 2016 B14NET
- Bucuresti
adrian00
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2012
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Am facut dimineata schimbul de ulei si o diagnoza computerizata, deoarece aveam un martor aprins si masina oricum merge prost.
Atasez aici reportul, poate va dati o parere.
Masina se manifesta in felul urmator:
- martor check engine aprins tot timpul (silueta motorului)
- tremura de fiecare data si destul de tare la relanti si cand opresc masina
- cand o accelerez puternic, pe la 3000 RPM se aprinde si se stinge imediat martorul de service(masina cu cheia) si imi taie din putere, se simte ca o frana de motor. Pana nu opresc motorul, tot nu are putere si nu trece de 3000 rpm. Cand o repornesc, merge normal pana cand o turez iarasi.
Ce a fost facut inainte:
-Diagnoza computerizata la un service - mi-au zis ca EGR functioneaza la jumatate din paramentri, si ca ar trebui schimbat. Eu l-am curatat la un alt service, dar problema nu s-a rezolvat
-demontat/verificat/curatat injectoare + schimbat duza la unul din ele.
Parerile altor mesteri:
EGR
Catalizator infundat/stricat/etc. (un prieten cu o Vectra C care avea acealsi simptome, a taiat catalizatorul, l-a golit de continut, l-a sudat si merge perfect)
Ce sa fac mai departe? La serviceul la care am fost azi (un service multimarca din sectorul 4) mi-au zis ca primele doua erori sunt de la EGR si ca ar costa 600 schimbarea lui (450 EGR si 150 manopera). La primul service unde mi-au spus ca functioneaza la jumatate din paramentri, cand am facut diagnoza mi-au zis 900 lei schimbarea lui (600 EGR + 300 manopera)
PS: Nu am DPF.
Mersi mult!
Am facut dimineata schimbul de ulei si o diagnoza computerizata, deoarece aveam un martor aprins si masina oricum merge prost.
Atasez aici reportul, poate va dati o parere.
Masina se manifesta in felul urmator:
- martor check engine aprins tot timpul (silueta motorului)
- tremura de fiecare data si destul de tare la relanti si cand opresc masina
- cand o accelerez puternic, pe la 3000 RPM se aprinde si se stinge imediat martorul de service(masina cu cheia) si imi taie din putere, se simte ca o frana de motor. Pana nu opresc motorul, tot nu are putere si nu trece de 3000 rpm. Cand o repornesc, merge normal pana cand o turez iarasi.
Ce a fost facut inainte:
-Diagnoza computerizata la un service - mi-au zis ca EGR functioneaza la jumatate din paramentri, si ca ar trebui schimbat. Eu l-am curatat la un alt service, dar problema nu s-a rezolvat
-demontat/verificat/curatat injectoare + schimbat duza la unul din ele.
Parerile altor mesteri:
EGR
Catalizator infundat/stricat/etc. (un prieten cu o Vectra C care avea acealsi simptome, a taiat catalizatorul, l-a golit de continut, l-a sudat si merge perfect)
Ce sa fac mai departe? La serviceul la care am fost azi (un service multimarca din sectorul 4) mi-au zis ca primele doua erori sunt de la EGR si ca ar costa 600 schimbarea lui (450 EGR si 150 manopera). La primul service unde mi-au spus ca functioneaza la jumatate din paramentri, cand am facut diagnoza mi-au zis 900 lei schimbarea lui (600 EGR + 300 manopera)
PS: Nu am DPF.
Mersi mult!
- adrian00
- OP
- 159 mesaje
- din 24 Dec 2012
- Astra 2016 B14NET
- Bucuresti
adrian00
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2012
- Mesaj Privat
- adrian00
- OP
- 159 mesaje
- din 24 Dec 2012
- Astra 2016 B14NET
- Bucuresti
adrian00
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2012
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- adrian00
- OP
- 159 mesaje
- din 24 Dec 2012
- Astra 2016 B14NET
- Bucuresti
adrian00
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2012
- Mesaj Privat
Salutare tututor,
Problemele au fost rezolvate o data cu reconditionarea turbinei, care era blocata. Reparatia a costat dupa cum urmeaza:
250 montat/demonat turbina
850 reparatie turbina
124 schimb ulei (filtru+ulei)
Acum masina merge bine, dar oricum de la service mi-au zis ca EGR nu in toate mintile, deci e posibil sa cedeze in viitor. Dupa incercari de curatare EGR, schimbat duze la injectoare, problema s-a rezolvat cu reconditionarea turbinei.
Problemele au fost rezolvate o data cu reconditionarea turbinei, care era blocata. Reparatia a costat dupa cum urmeaza:
250 montat/demonat turbina
850 reparatie turbina
124 schimb ulei (filtru+ulei)
Acum masina merge bine, dar oricum de la service mi-au zis ca EGR nu in toate mintile, deci e posibil sa cedeze in viitor. Dupa incercari de curatare EGR, schimbat duze la injectoare, problema s-a rezolvat cu reconditionarea turbinei.