Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • adrian00

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,

Am facut dimineata schimbul de ulei si o diagnoza computerizata, deoarece aveam un martor aprins si masina oricum merge prost.
Atasez aici reportul, poate va dati o parere.

Masina se manifesta in felul urmator:
- martor check engine aprins tot timpul (silueta motorului)
- tremura de fiecare data si destul de tare la relanti si cand opresc masina
- cand o accelerez puternic, pe la 3000 RPM se aprinde si se stinge imediat martorul de service(masina cu cheia) si imi taie din putere, se simte ca o frana de motor. Pana nu opresc motorul, tot nu are putere si nu trece de 3000 rpm. Cand o repornesc, merge normal pana cand o turez iarasi.

Ce a fost facut inainte:
-Diagnoza computerizata la un service - mi-au zis ca EGR functioneaza la jumatate din paramentri, si ca ar trebui schimbat. Eu l-am curatat la un alt service, dar problema nu s-a rezolvat
-demontat/verificat/curatat injectoare + schimbat duza la unul din ele.

Parerile altor mesteri:

EGR
Catalizator infundat/stricat/etc. (un prieten cu o Vectra C care avea acealsi simptome, a taiat catalizatorul, l-a golit de continut, l-a sudat si merge perfect)

Ce sa fac mai departe? La serviceul la care am fost azi (un service multimarca din sectorul 4) mi-au zis ca primele doua erori sunt de la EGR si ca ar costa 600 schimbarea lui (450 EGR si 150 manopera). La primul service unde mi-au spus ca functioneaza la jumatate din paramentri, cand am facut diagnoza mi-au zis 900 lei schimbarea lui (600 EGR + 300 manopera)

PS: Nu am DPF.

Mersi mult!
  • adrian00

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Nu are nimeni nici macar un sfat? Nu stiu cu ce sa incep si nu vreau sa dau bani aiurea pe EGR sau pompa de inalta presiune sau mai stiu eu ce...
  • adrian00

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Acum am observat ca nu era nimic atasatla mesajul initial. Daca poate edita vreun moderator mesajul, sa adauge o copie dupa diagnoza facuta, ar fi mai bine, eu nu mai pot edita nici mesajul anterior.


  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Acum e mai bine...pare intr-adevar o problema cu egr-ul...prima eroare
De asemenea poate fi si elctrovalva turbo, cea care da comanda...a doua eroare.
  • adrian00

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Salutare tututor,

Problemele au fost rezolvate o data cu reconditionarea turbinei, care era blocata. Reparatia a costat dupa cum urmeaza:

250 montat/demonat turbina
850 reparatie turbina
124 schimb ulei (filtru+ulei)

Acum masina merge bine, dar oricum de la service mi-au zis ca EGR nu in toate mintile, deci e posibil sa cedeze in viitor. Dupa incercari de curatare EGR, schimbat duze la injectoare, problema s-a rezolvat cu reconditionarea turbinei.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR