Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • eugen grigorescu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Cu motorul oprit map rezulta 95 kpa. Cu el pornit in relati 92 kpa si urca concomitent cu acceleratia pana pe la 108 kpa. Mi se par valorile mari vizavi de ce am mai studiat pe forum, insa nu am gasit nimic concludent. Daca scot mufa map-ului ecu da valoare standard 19 sau 29 kpa nu mai retin sigur. In acelas timp cu mufa map conectata MAF indica 4,6 g/s iar cu mufa map scoasa maf indica 9,6 g/s acestea fiind valori cu motorul in relanti dar mi se par diferente foarte mari avand in vedere ca volumul de aer ce trce prin maf ramane acelas si totusi maf arata valoare dubla cand map este deconectat. Consumul instant in relanti cu map cuplat 0.37L/h si cu map decuplat 0.62L/h, lucru datorat de valoarea maf probabil. Cu mufa map scoasa motorul este mult mai lenes(am faut vreo 2km o proba)
Sunt normale valorile map? In kpa 95 cu motor oprit si 92 cu motor in relanti pana la 108 in urcare concomitenta cu acceleratia? Daca are importanta nu scoate gram de fum
Skip ads

  • eugen grigorescu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Nimeni nici o idee?
  • OpelAstraCaravan

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 y2.0dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2015

  • Mesaj Privat
probabil nimeni nu iti da o idee ptr.ca nimeninu intelege daca ai probleme sau nu.de ce ai facut masuratori ale valorilor daca nu ai probleme?
  • eugen grigorescu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Pentru ca pe forum se vorbeste de valori 28-35 kpa. Si m-a determinat sa va cer parerea si pentru ca fara map, maf-ul imi indica o valoare dubla in relantii. Asa este normal sa se intample?
  • OpelAstraCaravan

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 y2.0dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2015

  • Mesaj Privat
sa inteleg ca nu ai probleme la masina dar ai o dilema din cele citite pe forum.dupa parerea mea neavizata consumul la relanti e undeva la 0,5 l\h asta tinand cont si de uzura motorului iar in momentul in care scoti un furtun de vacuum e si normal sa nu mai traga masina .cred ca ti s-a aprins bec in bord .lasa masina in pace .motorina si la drum ca sa nu mai ai timp de ganduri
  • eugen grigorescu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Bec nu a apucat sa se aprinda. Totusi m-i se pare ciudat ca daca decuplez mufa la boost senzor debitmetrul imi indica o valoare dubla a debitului de aer in relanti.....ciudat. iar faptul ca nu trage probabil se datoreaza ecu care nestiind presiunea reala din admisie deschide vacuumul spre weast-gate sa nu depaseasca presiunea de autodetonatie
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Valoarea MAP trebuie sa fie undeva la 95 kpa in ralanti , iar la accelerare trebuie sa urce pana aproape de 200 kpa in functie de motor. Uita'te cat boost cere ecu si cat se livreaza in realitate. Apropo este normal cand scoti Map 'ul valoarea Maf'ului sa se dubleze , ecu in caz de map defect baga aer in prostie motorina putina . motorina in exces dauneaza motorului mecanic de aceea ecu saraceste amestecul..
  • eugen grigorescu

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc de lamuriri Op3l. Eu tot studiez valorile cu un elm si smartphone si nu vad chiar tot ce poate arata ecu. Sa inteleg ca undeva la 2800-3000 rpm unde se deschide weastgate valoarea map ajunge aproape de 200 kpa? Vad boost pressure dar nu vad cat se cere.
  • ma14

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Salut,
Am un Astra H 1.7 cdti 110cp z17dtj si incerc sa ma lamuresc cum sta treaba cu aceste valori.

1. Stiti careva cat ar trebui sa fie valorea MAF in kg si valoarea MAP in kpa la motorul mai sus mentionat la relanti ?
2. La Barometric Pressure cat ar trebui sa fie? Aceasta valoare se citeste de undeva sau e setata implicit in ECU ? Din cate imi aduc aminte, la mine ECU este DENSO.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@ma14 ai PM.
  • zafira2011

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2015

  • Mesaj Privat
ma14 a scris:Salut,
Am un Astra H 1.7 cdti 110cp z17dtj si incerc sa ma lamuresc cum sta treaba cu aceste valori.

1. Stiti careva cat ar trebui sa fie valorea MAF in kg si valoarea MAP in kpa la motorul mai sus mentionat la relanti ?
2. La Barometric Pressure cat ar trebui sa fie? Aceasta valoare se citeste de undeva sau e setata implicit in ECU ? Din cate imi aduc aminte, la mine ECU este DENSO.


BUNA ZIUA
Eu am motor A17.7DTJ - 110 CAI .Daca ajuta la ceva , pun in atasament parametri mtorului meu luati la relanti . In acest moment am consum 10,5 % in oras si urmeaza sa fac regenerarea filtrului de particule .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR