Buna seara! Intre timp am schimbat senzorul de la axul cu came cu unul identic, dar nu s-a schimbat nimic. Am facut un drum pana la mare cu masina, aproximativ 1300 km, descoperind, din pacate, inca o problema tipica pentru Opel, consumul de ulei (am completat aproximativ 2L - Castrol Magnatec 10W-40). La dus masina s-a comportat bine si, exceptand consumul de ulei, nu am avut nici o problema. Am ajuns la mare si am parcat putin mai departe de locul de cazare, am oprit masina aproximativ 5 - 6 minute, intre timp se eliberase un loc mai aproape, am vrut sa o mut, dar nu a mai pornit, invartea dar nu pornea. Nu am mai insistat ca sa nu descarc bateria, am lasat-o asa pana a doua zi cand a pornit de la prima cheie dupa ce a invartit-o de doua ori. Am pornit-o si a treia zi si a patra si asa mai departe, am fost la benzinarie sa ii fac plinul, a pornit de fiecare data. Am plecat de la mare seara si in timpul zilei nu am mai incercat sa o pornesc, dupa ce am incarcat masina cu bagaje, am urcat in ea si ...nu a mai pornit (masina a stat la umbra, motorul nu era cald). Am incercat si cu cheie mai lunga si cu cheie mai scurta, nu a vrut sa porneasca. Am avut laptopul la mine si cu Op-com-ul, am sters erorile (9 la numar), dar in secunda urmatoare imi reveneau trei erori constante: P0120, P1550 B, P1550 A.
In cele din urma am scos borna de la baterie aproximativ 10 minute, apoi a pornit. Am ajuns cu bine acasa neintampinand nici o problema, singurile manifestari au fost: daca scadea turatia sub 2000 se accelera greu, pe panta nu avea putere, iar pe autostrada ma limita la maxim 120 km/h cu 3500 turatii in treapta 5. Acasa am lasat-o oprita 10 minute, apoi am incercat, de curios, sa vad daca mai porneste si nu a mai pornit. A doua zi a pornit fara probleme. Masina nu scoate fum si nici nu are scurgeri de ulei pe undeva, iar benzina am alimentat doar de la OMV cea de 95.
Multa lume, inclusiv aici pe acest forum, mi-a spus ca ECU este defect, dar cum pot sti sigur, este vreun tester care il poate vedea defect, au cei de la reprezentanta Opel asa ceva, sau datorita cumulului de erori pe care le afiseaza, este clar ca numai el poate fi defect. Nu as vrea sa il trimit la reparat si sa nu fie defect. Dupa cum vedeti in poza atasata a aparut in plus eroarea P0110 - Semnal traductor temperatura aer admisie - prea mare. Sa fie si el vinovat de faptul ca nu o mai pot porni la cald in conditiile in care inainte pornea chiar cu acele 8 erori. Am mai facut cateva drumuri mai scurte cu ea, la rece a pornit de fiecare data, la cald daca o opresc si o pornesc in maxim 5 minute, porneste, daca trece de 5 minute nu mai porneste decat dupa aproximativ o ora, adica dupa ce se raceste. Din cauza pozitionarii ECU deasupra pe motor, chiar si dupa un drum de 10 km. acesta arde de nu poti tine mana pe el.
In fine, daca imi puteti da si mie o recomandare de persoana care poate incerca sa imi repare ECU, , am citit pe forum despre cateva, dar poate ma ajutati voi cu vreun sfat, poate este si cineva de prin zona care m-ar putea ajuta. Multumesc anticipat.