Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • yulyusrespect

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salut sunt nou pe forum si nu stiu daca postez unde trebuie asa ca ma scuzati in avans. Am si eu Vauxhall astra j 2011 cu motor a17dtj cumpãrãturi acum o luna. Dupa ce am schimbat filtru motorina cu UN prieten masina nu mai sta la relanti mai mult de 20 de secunde si se opreste. Am fost la un service si zice error p0252 fuel pressure regulator
poate cineva sa imi spuna ce trebuie sa fac ca din ce am citit pe forum nimeni nu are problema mea si azi am sunat la reprezentanta aici în anglia si miau spus ca trebuie sa cumpãr rampa cu totul ca nu se vinde separat si e vreo 450 de lire . Precizez ca masina merge bine doar ca daca o tin pe liber trebuie sa apas acceleratia din 5 in 5 secunde si la semafor e enervant sau in parcare . Tin sa precizez ca relantiul sta la 900 de rufe nu mai sta la 800 ca atunci cand am cumparato. Va multumesc
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
Eu cred ca e ceva in neregula cu filtrul. Ori nu e modelul care trebuie, ori a fost montat gresit.
Regulatorul de presiune este pe pompa de injectie insa nu cred ca e defect.
  • yulyusrespect

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2015

  • Mesaj Privat
cand Am cumparat primul filtru era crossover ceva de genu si am fost la UN alt mecanic si el mia zis sa il schimb ca trebuie sa fie original asa ca mam dus la reprezentanta si am luat unu original dar problema persistã

La ambele filtre are aceleasi simptome si nu cred cã e din injectoare ca nu mai trãgea dar e merge perfect
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
P0252 00
The ECM detects an overtemperature at the output control driver of the fuel pressure regulator or fuel pressure regulator stuck.
incearca sa il dai jos si sa il curati este prins in 2 suruburi Idea

https://www.clubopel.com:808...397_k2cs3kur8.jpg
Wink
  • yulyusrespect

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Lucio unde e localizat in spatele motorului sau in fata ca eu nu prea inteleg acel desen si poti sa imi dai detalii cu pasi de demontare/montare ca daca e prea complicat sa ma duc la un service. Multumesc mult
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
In spatele motorului, pe partea dreapta a masinii (pe pompa de inalte care e pe distributie). Sageata de jos din poza arata in ce directie e fata masinii.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
sper sa t ajut pozele astea
  • yulyusrespect

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Lam gasit in sfarsit e bãgat rau acolo. Pot sa il dau jos pur si simplu sau trebuie sa urmez niste pasi, are ceva presiune pe el sau pur si simplu il dau jos. Si cam cat costa unul de ala


Ultima modificare făcută de yulyusrespect la Mar 12 Mai, 2015 9:51 pm
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Eu am demontat acel regulator.....este prins in 2 suruburi cu cap imbus.....pozitia este destul de dificila.
Vezi ca are si o garnitura pe el,ai grija sa nu o ciupesti sau sa nu o rupi.
Daca nu le ai cat de cat cu mesteritul....sfatul meu este sa mergi la un service....
Eu l.am demontat ca imi oscila relantiul.....nu a mai facut cateva luni,dupa care au inceput iar oscilatiile.

Dupa ce ai schimbat filtrul...ai aerisit circuitul?....eu .am schimbat acum 2 zile filtrul....si dupa ce am facut amorsarea si aerisirea circuitului....nu am avut nici o problema.
Sper sa scapi usor si cu cheltuieli minime.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
cu motorul oprit nu ai presiune cum zicea si colegul @paul fi atent cu garnitura pretul pt unu nou e in jur de 100E da nu te apuca sa schimbi nimic pana nu verifici , vezi si Pm Wink
  • yulyusrespect

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Nu le am cu motoarele o sa merg la un service ,eu am schimbat 2 filtre si le-am si aerisit si asa a facut dupa ce am schimbat primul filtru si am impresia ca acel prieten nu prea stia ce face
  • yulyusrespect

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2015

  • Mesaj Privat
O sa va tin la curent dupa ce fac acele teste lucio85 ca multumesc
  • yulyusrespect

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Am fost la tester la UN service sa imi citeascã presiunea din rampa si in loc de 26 kpa cat trebuia sa am aveam 63 kpa la relanti. Ceva sfaturi inainte sa ma duc Maine sa ii curat regulatorul si valva de presiune .multumesc mult
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
poate e vorba de Mpa nu kpa ca la valoarea aia nici nu porneste motorul..Wink
  • yulyusrespect

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Nu mai mai stiu sigur dar zicea mecanicul ca e mare fata de cat trebuie sa fie cã nu a putut sa o citeascã mult timp ca atunci cand am fost nu stãtea motorul pornit. Acuma am vazut ca daca pornesc motorul si urca si coboarã coboarã acu la relanti sta pornitã daca sta acu nemiscat la relani nu sta pornita. Sa continui cu ce mai invatat lucio85 sau sunt si alte chestii care trebuie verificate?
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@yulyusrespect

1 Kilopascal = 0.01 Bar
26 kpa cum zici tu sunt 0.26 bar si 56kpa sunt 0.56bar deci foarte mica
daca valorile sunt in Mpa cum baniuesc 26Mpa sunt defapt 260 bar presiunea minima la care deschid injectorii din cate stiu eu,
iar 560 in relantii ar fi intradevar ceva cam mare Rolling Eyes

uite si un test de presiune la un comonn rail


LE schimba mecanicul
sunt masini cu injectie common rail la care presiunea pe rampa ajunge si la 2000 bar Wink
http://infotehnic.academiaa...20Bosch%20CP1.pdf
  • Fireking

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Sper sa nu fie reclama. EU am schimbat regulatorul ala acum 1 saptamana. Imi fluctua foarte tare la relanti. L-am schimbat la EDS si m-a costat cam 450 RON.
  • florake

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2014

  • Mesaj Privat
si s-a rezolvat problema? mai fluctueaza vreun pic?
  • yulyusrespect

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Scuzati întârzierea dar ieri dupã o ora petrecutã fara masina, fiind in service sa curat valva de presiune de pe pompa de inalta presiune am observat cateva inmbunatatiri majore la masina nu mai merge in suturi in treapta a 2 si 3 pana in 2000 rpm si trage altfel parca nu mai e asa puturoasa la pornirea de pe loc, sta pornitã si nu mai am eroarea p0252, multumesc lucio85 pt sfaturi si tuturora care contribuie la bunãstare acestui site. acum trebuie sa verific bujiile si sa vad ce soft am pe ecu sa il updatez daca nu e ultimul ca la relantiu tot parca se mai misca acu. O ultima intrebare voi când porniti motorul pana se incalzeste motorul unde va sta acu ca al meu sta cam pe la 900 rpm si am citit intr un alt post ca pana se incalzeste sta pe la 1100 rpm. Va multumesc mult m-ati scutit de foarte multi bani am cheltuit decat 50 de lire =1 ora manoperã
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
La mine sta 850-900 vara si 1000-1100 iarna cand e foarte frig afara...dar cand se incalzeste scade la 900.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR