- yulyusrespect
- OP
- 30 mesaje
- din 11 Mai 2015
- Astra 2011 A17DTJ
- Anglia
yulyusrespect
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2015
- Mesaj Privat
Salut sunt nou pe forum si nu stiu daca postez unde trebuie asa ca ma scuzati in avans. Am si eu Vauxhall astra j 2011 cu motor a17dtj cumpãrãturi acum o luna. Dupa ce am schimbat filtru motorina cu UN prieten masina nu mai sta la relanti mai mult de 20 de secunde si se opreste. Am fost la un service si zice error p0252 fuel pressure regulator
poate cineva sa imi spuna ce trebuie sa fac ca din ce am citit pe forum nimeni nu are problema mea si azi am sunat la reprezentanta aici în anglia si miau spus ca trebuie sa cumpãr rampa cu totul ca nu se vinde separat si e vreo 450 de lire . Precizez ca masina merge bine doar ca daca o tin pe liber trebuie sa apas acceleratia din 5 in 5 secunde si la semafor e enervant sau in parcare . Tin sa precizez ca relantiul sta la 900 de rufe nu mai sta la 800 ca atunci cand am cumparato. Va multumesc
poate cineva sa imi spuna ce trebuie sa fac ca din ce am citit pe forum nimeni nu are problema mea si azi am sunat la reprezentanta aici în anglia si miau spus ca trebuie sa cumpãr rampa cu totul ca nu se vinde separat si e vreo 450 de lire . Precizez ca masina merge bine doar ca daca o tin pe liber trebuie sa apas acceleratia din 5 in 5 secunde si la semafor e enervant sau in parcare . Tin sa precizez ca relantiul sta la 900 de rufe nu mai sta la 800 ca atunci cand am cumparato. Va multumesc
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- yulyusrespect
- OP
- 30 mesaje
- din 11 Mai 2015
- Astra 2011 A17DTJ
- Anglia
yulyusrespect
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2015
- Mesaj Privat
cand Am cumparat primul filtru era crossover ceva de genu si am fost la UN alt mecanic si el mia zis sa il schimb ca trebuie sa fie original asa ca mam dus la reprezentanta si am luat unu original dar problema persistã
La ambele filtre are aceleasi simptome si nu cred cã e din injectoare ca nu mai trãgea dar e merge perfect
La ambele filtre are aceleasi simptome si nu cred cã e din injectoare ca nu mai trãgea dar e merge perfect
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
P0252 00
The ECM detects an overtemperature at the output control driver of the fuel pressure regulator or fuel pressure regulator stuck.
incearca sa il dai jos si sa il curati este prins in 2 suruburi
https://www.clubopel.com:808...397_k2cs3kur8.jpg
The ECM detects an overtemperature at the output control driver of the fuel pressure regulator or fuel pressure regulator stuck.
incearca sa il dai jos si sa il curati este prins in 2 suruburi
https://www.clubopel.com:808...397_k2cs3kur8.jpg
- yulyusrespect
- OP
- 30 mesaje
- din 11 Mai 2015
- Astra 2011 A17DTJ
- Anglia
yulyusrespect
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2015
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- yulyusrespect
- OP
- 30 mesaje
- din 11 Mai 2015
- Astra 2011 A17DTJ
- Anglia
yulyusrespect
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2015
- Mesaj Privat
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
Eu am demontat acel regulator.....este prins in 2 suruburi cu cap imbus.....pozitia este destul de dificila.
Vezi ca are si o garnitura pe el,ai grija sa nu o ciupesti sau sa nu o rupi.
Daca nu le ai cat de cat cu mesteritul....sfatul meu este sa mergi la un service....
Eu l.am demontat ca imi oscila relantiul.....nu a mai facut cateva luni,dupa care au inceput iar oscilatiile.
Dupa ce ai schimbat filtrul...ai aerisit circuitul?....eu .am schimbat acum 2 zile filtrul....si dupa ce am facut amorsarea si aerisirea circuitului....nu am avut nici o problema.
Sper sa scapi usor si cu cheltuieli minime.
Vezi ca are si o garnitura pe el,ai grija sa nu o ciupesti sau sa nu o rupi.
Daca nu le ai cat de cat cu mesteritul....sfatul meu este sa mergi la un service....
Eu l.am demontat ca imi oscila relantiul.....nu a mai facut cateva luni,dupa care au inceput iar oscilatiile.
Dupa ce ai schimbat filtrul...ai aerisit circuitul?....eu .am schimbat acum 2 zile filtrul....si dupa ce am facut amorsarea si aerisirea circuitului....nu am avut nici o problema.
Sper sa scapi usor si cu cheltuieli minime.
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- yulyusrespect
- OP
- 30 mesaje
- din 11 Mai 2015
- Astra 2011 A17DTJ
- Anglia
yulyusrespect
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2015
- Mesaj Privat
- yulyusrespect
- OP
- 30 mesaje
- din 11 Mai 2015
- Astra 2011 A17DTJ
- Anglia
yulyusrespect
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2015
- Mesaj Privat
- yulyusrespect
- OP
- 30 mesaje
- din 11 Mai 2015
- Astra 2011 A17DTJ
- Anglia
yulyusrespect
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2015
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- yulyusrespect
- OP
- 30 mesaje
- din 11 Mai 2015
- Astra 2011 A17DTJ
- Anglia
yulyusrespect
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2015
- Mesaj Privat
Nu mai mai stiu sigur dar zicea mecanicul ca e mare fata de cat trebuie sa fie cã nu a putut sa o citeascã mult timp ca atunci cand am fost nu stãtea motorul pornit. Acuma am vazut ca daca pornesc motorul si urca si coboarã coboarã acu la relanti sta pornitã daca sta acu nemiscat la relani nu sta pornita. Sa continui cu ce mai invatat lucio85 sau sunt si alte chestii care trebuie verificate?
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
@yulyusrespect
1 Kilopascal = 0.01 Bar
26 kpa cum zici tu sunt 0.26 bar si 56kpa sunt 0.56bar deci foarte mica
daca valorile sunt in Mpa cum baniuesc 26Mpa sunt defapt 260 bar presiunea minima la care deschid injectorii din cate stiu eu,
iar 560 in relantii ar fi intradevar ceva cam mare
uite si un test de presiune la un comonn rail
LE schimba mecanicul
sunt masini cu injectie common rail la care presiunea pe rampa ajunge si la 2000 bar
http://infotehnic.academiaa...20Bosch%20CP1.pdf
1 Kilopascal = 0.01 Bar
26 kpa cum zici tu sunt 0.26 bar si 56kpa sunt 0.56bar deci foarte mica
daca valorile sunt in Mpa cum baniuesc 26Mpa sunt defapt 260 bar presiunea minima la care deschid injectorii din cate stiu eu,
iar 560 in relantii ar fi intradevar ceva cam mare
uite si un test de presiune la un comonn rail
LE schimba mecanicul
sunt masini cu injectie common rail la care presiunea pe rampa ajunge si la 2000 bar
http://infotehnic.academiaa...20Bosch%20CP1.pdf
- Fireking
- **
- 293 mesaje
- din 09 Nov 2010
- Astra 2011 A17CDTI
- Bucuresti
Fireking
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2010
- Mesaj Privat
- florake
- **
- 134 mesaje
- din 18 Oct 2014
- Astra 2011
- Bucuresti
florake
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2014
- Mesaj Privat
- yulyusrespect
- OP
- 30 mesaje
- din 11 Mai 2015
- Astra 2011 A17DTJ
- Anglia
yulyusrespect
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2015
- Mesaj Privat
Scuzati întârzierea dar ieri dupã o ora petrecutã fara masina, fiind in service sa curat valva de presiune de pe pompa de inalta presiune am observat cateva inmbunatatiri majore la masina nu mai merge in suturi in treapta a 2 si 3 pana in 2000 rpm si trage altfel parca nu mai e asa puturoasa la pornirea de pe loc, sta pornitã si nu mai am eroarea p0252, multumesc lucio85 pt sfaturi si tuturora care contribuie la bunãstare acestui site. acum trebuie sa verific bujiile si sa vad ce soft am pe ecu sa il updatez daca nu e ultimul ca la relantiu tot parca se mai misca acu. O ultima intrebare voi când porniti motorul pana se incalzeste motorul unde va sta acu ca al meu sta cam pe la 900 rpm si am citit intr un alt post ca pana se incalzeste sta pe la 1100 rpm. Va multumesc mult m-ati scutit de foarte multi bani am cheltuit decat 50 de lire =1 ora manoperã
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat