Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • petrenou

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am cumparat o turbina pentru opel astra g motor 1,7 isuzu.As vrea sa stiu daca exista pe undeva un tutorial pentru schimbare turbina la acest motor.Daca nu exista atunci as dori sa stiu care sunt pasii ce trebuie urmati si daca sunt unele reglaje de facut .
Skip ads

  • 12 ABY

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Dai bara jos,radiatoarele,pierzi freonul dar ai acces mai usor.Trebuie torsuri si se demonteaza usor.Nu ai nevoie de reglaje.Spor!
  • petrenou

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu am freon ca nu are aer conditionat.In ceea ce priveste uleiul nu trebuie amorsat sau ceva de genul
  • 12 ABY

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Prin turbina circula.aerul pe care il primeste prin trompeta de la grila dintre faruri care intra in filtru de aer si apoi in turbina
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Oare?
asa sa fie?
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Hai ca nu ma mai pot abtine! Prin urmare, ca sa dai jos turbina
1. scoate compresorul ( sau il poti desface si da intro parte, fara demontare toatala ), dai jos suport compresor
2. dai jos racordurile de la intercooler si galerie admisie
3. dai jos scut termic galerie
4. desfaci galeria de evacuare.
5. desfaci pe sub masina racordul de evacuare
6. atentie mare la conducta de alimentare cu ulei, se rupe usor! daca e blocat surubul de pe turbina, incearca in capatul celalalt, se conecteaza pe bloc.recomand sa iti cauti o conducta de alimentare ulei inainte _ am rupt 2 desi stiam ce fac_
7. odata galeria cu turbina scoasa, se poate demonta si monta noua unitate.
8. NU umbli la tija, o lasi in pace asa cum e ea,Recomand sa cureti bine noua turbina inainte de montare!
Amorsarea cu ulei a unitatii turbo, se face foarte rapid, asa ca nu ai de ce te ingrijora!
Bafta si atentie la mesterit!
  • petrenou

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Va referiti la tija care este conectata la o clapeta din turbo?La turbo achzitionat acea tija reglabila este indoita si nu stiu daca asa este normal sa fie sau a indoit-o cei care au luat-o de pe masina.M-am gandit sa iau tija respectiva de la turbo care este montat pe masina si s-o schimb.Curatirea cum se face?Se cufunda tubo in decarburol si se clateste bine?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Trebuie sa fie indoita.
Mai usor desfaci cele 2 suruburi de pe lateral spre baterie, care tin vacuumul de la wastegat, desfaci golirea de ulei de jos (clema rapida)si alimentarea cu ulei de pe bloc (cheie de 18 sau 19, nu mai retin exact). Apoi o desfaci de la mijloc (colierul auriu). Bati usor in partea de aluminiu si iese. in felul asta dai jos doar bateria, suport de baterie, tubulatura aer ce vine din debitmetru, furtunul dntre motor si intercooler si furtunul dintre intercooler si turbo. Eu asa le schimb pe toate care nu le suspectez de wastegate jegos
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR