petrenou
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2010
- Mesaj Privat
12 ABY
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Mehedinti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2015
- Mesaj Privat
petrenou
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2010
- Mesaj Privat
12 ABY
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Mehedinti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2015
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- cristyliviu
- ****
- 1,025 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,025
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Hai ca nu ma mai pot abtine! Prin urmare, ca sa dai jos turbina
1. scoate compresorul ( sau il poti desface si da intro parte, fara demontare toatala ), dai jos suport compresor
2. dai jos racordurile de la intercooler si galerie admisie
3. dai jos scut termic galerie
4. desfaci galeria de evacuare.
5. desfaci pe sub masina racordul de evacuare
6. atentie mare la conducta de alimentare cu ulei, se rupe usor! daca e blocat surubul de pe turbina, incearca in capatul celalalt, se conecteaza pe bloc.recomand sa iti cauti o conducta de alimentare ulei inainte _ am rupt 2 desi stiam ce fac_
7. odata galeria cu turbina scoasa, se poate demonta si monta noua unitate.
8. NU umbli la tija, o lasi in pace asa cum e ea,Recomand sa cureti bine noua turbina inainte de montare!
Amorsarea cu ulei a unitatii turbo, se face foarte rapid, asa ca nu ai de ce te ingrijora!
Bafta si atentie la mesterit!
1. scoate compresorul ( sau il poti desface si da intro parte, fara demontare toatala ), dai jos suport compresor
2. dai jos racordurile de la intercooler si galerie admisie
3. dai jos scut termic galerie
4. desfaci galeria de evacuare.
5. desfaci pe sub masina racordul de evacuare
6. atentie mare la conducta de alimentare cu ulei, se rupe usor! daca e blocat surubul de pe turbina, incearca in capatul celalalt, se conecteaza pe bloc.recomand sa iti cauti o conducta de alimentare ulei inainte _ am rupt 2 desi stiam ce fac_
7. odata galeria cu turbina scoasa, se poate demonta si monta noua unitate.
8. NU umbli la tija, o lasi in pace asa cum e ea,Recomand sa cureti bine noua turbina inainte de montare!
Amorsarea cu ulei a unitatii turbo, se face foarte rapid, asa ca nu ai de ce te ingrijora!
Bafta si atentie la mesterit!
petrenou
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2010
- Mesaj Privat
Va referiti la tija care este conectata la o clapeta din turbo?La turbo achzitionat acea tija reglabila este indoita si nu stiu daca asa este normal sa fie sau a indoit-o cei care au luat-o de pe masina.M-am gandit sa iau tija respectiva de la turbo care este montat pe masina si s-o schimb.Curatirea cum se face?Se cufunda tubo in decarburol si se clateste bine?
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Trebuie sa fie indoita.
Mai usor desfaci cele 2 suruburi de pe lateral spre baterie, care tin vacuumul de la wastegat, desfaci golirea de ulei de jos (clema rapida)si alimentarea cu ulei de pe bloc (cheie de 18 sau 19, nu mai retin exact). Apoi o desfaci de la mijloc (colierul auriu). Bati usor in partea de aluminiu si iese. in felul asta dai jos doar bateria, suport de baterie, tubulatura aer ce vine din debitmetru, furtunul dntre motor si intercooler si furtunul dintre intercooler si turbo. Eu asa le schimb pe toate care nu le suspectez de wastegate jegos
Mai usor desfaci cele 2 suruburi de pe lateral spre baterie, care tin vacuumul de la wastegat, desfaci golirea de ulei de jos (clema rapida)si alimentarea cu ulei de pe bloc (cheie de 18 sau 19, nu mai retin exact). Apoi o desfaci de la mijloc (colierul auriu). Bati usor in partea de aluminiu si iese. in felul asta dai jos doar bateria, suport de baterie, tubulatura aer ce vine din debitmetru, furtunul dntre motor si intercooler si furtunul dintre intercooler si turbo. Eu asa le schimb pe toate care nu le suspectez de wastegate jegos