axl666
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2006
- Mesaj Privat
Am si eu o intrebare legata de climatronic in general. Eu, pe Opelul meu, nu il folosesc mereu, adica nu il tin pornit tot timpul , pe perioada functionarii motorului. Un prieten, care are o alta marca de masina, mi-a spus ca e bine sa il tii pornit tot timpul ca sa nu se strice. Zicea ca si lui i-a zis un mecanit treaba asta.
Voi ce ziceti de treaba asta???
Multumesc
- mctoto
- ****
- 1,827 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,827
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,425 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,425
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
axl666
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2006
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,827 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,827
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...light=climatronic
https://www.clubopel.com/vie...light=climatronic
cred ca te lamuresti aici
axl666
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2006
- Mesaj Privat
Bafta
- mctoto
- ****
- 1,827 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,827
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
toata aceasta instalatie + unitatea de control + sitemul de AC reprezinta climatronicul.
el comuta automat intre incalzire si racire pentru a mentine temperatura setata de unitatea de control, deci eu nu vad nici o legatura cu axul motor decat cea a compresorului de AC.
cat despre oprit climatronicul , adica cum sa il opresti : pur si simplu il dai pe off fara o setare de temperatura si opresti ventilatia si gata.
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
toata aceasta instalatie + unitatea de control + sitemul de AC reprezinta climatronicul.
el comuta automat intre incalzire si racire pentru a mentine temperatura setata de unitatea de control, deci eu nu vad nici o legatura cu axul motor decat cea a compresorului de AC.
cat despre oprit climatronicul , adica cum sa il opresti : pur si simplu il dai pe off fara o setare de temperatura si opresti ventilatia si gata.
vin cu o mica completare vis-a vis de ceea ce ar trebui retinut:
NU CLIMATRONICUL TRBUIE DAT DRUMUL DIN CAND IN CAND CI A/C-UL ,clima functioneaza tot timpul daca aceasta exista pe masina,ea seteaza automat fluxul de aer si temperatura setata initial,deci clima nu poate fi oprita decat atunci cand ventilarorul este pe zero.
climatronicul este compus din unitate electronica de control al temperaturii,al fluxului de aer introdus de instalatie asta in functie de ocupanti,volum de aer evacuat prin fantele special concepute sau prin geamuri deschise,sesizeaza daca aerul din interiorul masini are o umiditate mai ridicata,[color=#444444]si instalatia de aer conditionat[/color]
scuze mctoto daca am repetat cate ceva din expunerea ta
- mctoto
- ****
- 1,827 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,827
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat