Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • axl666

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea!

Am si eu o intrebare legata de climatronic in general. Eu, pe Opelul meu, nu il folosesc mereu, adica nu il tin pornit tot timpul , pe perioada functionarii motorului. Un prieten, care are o alta marca de masina, mi-a spus ca e bine sa il tii pornit tot timpul ca sa nu se strice. Zicea ca si lui i-a zis un mecanit treaba asta.

Voi ce ziceti de treaba asta???

Multumesc
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
nu trebuie neaparat tot timpul , macar acolo 10 minute la 2-3 zile ca sa mai circule lichidul prin instalatie si asta e valabil nu numai la climatronic ci si la cel manual
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ac-ul e bine sa il pornesti periodic. Cu tinut pornit una-ntruna... sa fim seriosi. Ala care a zis-o e sigur mecanic de reprezentanta (numai pe acolo gasesti asemenea simulacre de mecanici)
  • axl666

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Asta cu A/C-ul asa este. Eu ma refeream la Climatronic, care iti baga si aer normal, nu numai A/C. Daca e bine sa il tii pornit tot timpul.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Eu zic sa nu ne apucam sa discutam iar

https://www.clubopel.com/vie...light=climatronic

https://www.clubopel.com/vie...light=climatronic

cred ca te lamuresti aici
  • axl666

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2006

  • Mesaj Privat
mctoto, iti multumesc de link-uri dar le-am citit de mult. Ideea e ca nu scrie in discutiile de acolo daca e bine sa tii climatronicul mereu pornit (nu spun cu A/C-ul pornit sau nu; sau poate tinut doar pe ECO). Ideea prietenului meu, insusita de la acel mecanic, era ca fiind actionat de la electromotor, sau direct din axul de la motor (asta nu am idee cum e la mine, voi verifica), climatronicul trebuie sa fie deschis , cel putin cu functia ECO activata, pentru ca aerul sa intre in habitaclu. Adica daca tot e actionata si exista un circuit al aerului , acest circuit sa nu fie retrictionat prin inchiderea climatronicului. D-aia am intrebat si eu aici pe forum sa ma lamuresc ce si cum (personal cred ca are nici o importanta daca il tii deschis sau inchis).

Bafta
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
climatronicul nu e nimic prea specaial in afara de cativa senzori de temperatura catvea relle si cateva clapete actionate prin intermediul unor motorase.

toata aceasta instalatie + unitatea de control + sitemul de AC reprezinta climatronicul.

el comuta automat intre incalzire si racire pentru a mentine temperatura setata de unitatea de control, deci eu nu vad nici o legatura cu axul motor decat cea a compresorului de AC.

cat despre oprit climatronicul , adica cum sa il opresti : pur si simplu il dai pe off fara o setare de temperatura si opresti ventilatia si gata.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
mctoto a scris:climatronicul nu e nimic prea specaial in afara de cativa senzori de temperatura catvea relle si cateva clapete actionate prin intermediul unor motorase.

toata aceasta instalatie + unitatea de control + sitemul de AC reprezinta climatronicul.

el comuta automat intre incalzire si racire pentru a mentine temperatura setata de unitatea de control, deci eu nu vad nici o legatura cu axul motor decat cea a compresorului de AC.

cat despre oprit climatronicul , adica cum sa il opresti : pur si simplu il dai pe off fara o setare de temperatura si opresti ventilatia si gata.


vin cu o mica completare vis-a vis de ceea ce ar trebui retinut:
NU CLIMATRONICUL TRBUIE DAT DRUMUL DIN CAND IN CAND CI A/C-UL ,clima functioneaza tot timpul daca aceasta exista pe masina,ea seteaza automat fluxul de aer si temperatura setata initial,deci clima nu poate fi oprita decat atunci cand ventilarorul este pe zero.
climatronicul este compus din unitate electronica de control al temperaturii,al fluxului de aer introdus de instalatie asta in functie de ocupanti,volum de aer evacuat prin fantele special concepute sau prin geamuri deschise,sesizeaza daca aerul din interiorul masini are o umiditate mai ridicata,[color=#444444]si instalatia de aer conditionat[/color]

scuze mctoto daca am repetat cate ceva din expunerea ta
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Sper ca acuma , cand cineva da search dupa climatronic o sa se lamureasca din prima.
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR