Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • Kodatu Sep

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2004 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut colegi,

Am urmatoarea problema. Mi-a murit alternatorul acum o saptamana, am mers pe baterie vreo 25 km pana am ajuns acasa in siguranta. A doua zi cand sa ma duc la masina constat ca bateria era moarta. Semn ca alternatorul a intrat in scurt, cel mai probabil puntea de diode, si mi-a omorat si bateria.

Nu ma pot deplasa la service-uri, deoarece nu am baterie, si din toti si toate service-urile care le-am sunat nu se deplaseaza nimeni sa imi demonteze acel alternator, sa il ia sa il puna pe bancul de probe, sa se constate problema si sa fie reparat, daca nu chiar inlocuit.

M-am decis sa fac eu aceasta operatiune, dupa 15 telefoane date si refuzuri categorice, de parca i-as fi pus sa faca fuziune la rece langa acel alternator. Zic asta deoarece acum 4 ani, un electrician mi l-a dat jos in 10-15 minute, si a plecat cu el si mi l-a adus a doua zi facut (a schimbat puntea diode)
Service-urile insista ca e nevoie de elevator, dar cum e posibil cand eu am vazut cu ochii mei, ca l-a dat jos intr-o clipita.

In fine, problema mea defapt este, va rog cine stie, sau cunoaste pe cineva care se deplaseaza sa imi demonteze acest alternator, sau sa imi spuna cine stie de pe forum exact cum se demonteaza.

Exclus tractarea deoarece nu pot accesa carligul, si nu vreua sa tractez de bascula sau oricare alta piesa.

Va multumesc!
Skip ads

  • Michangel

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Nu-i chiar asa usor, la mine la 2.2 care este practic acelasi motor cu 2.0 tau din cauza unui "surub problema" care nu avea loc sa iasa de lonjeron am fost nevoit sa deplasez putin motorul din suport. Se face si acasa operatiunea doar ca nu e chiar pac, pac cum zice Becali.

In ce zona ai masina in Bucuresti ?
  • Kodatu Sep

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2004 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Inteleg, nu stiu ce sa zic, acel baiat a fost singur si l-a scos imediat. Nu stiu daca era magician sau nu, si pare sa fie loc destul din ce am vazut eu si apreciat din ochi. O am in Sector 4, Emil Racovita Nr 18.

Mersi de raspuns!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
iei bateria in casa, o pui pe redresor o zi, pornesti masina si mergi pe baterie pana la service.
daca ai mers 25 de km pe baterie era moarta inca din momentul in care ai oprit motorul...
ma mir ca a mai mers si aia 25...
  • Michangel

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2011

  • Mesaj Privat
De ce sa te miri, e diesel doar. O data pornita merge, nu e ca benzinara sa aiba nevoie de scanteie in permanenta. Daca inchizi clima si muzica si nu folosesti luminile, doar pompa de servo mai consuma curent, restul e insignifiant.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Electrohidraulic power steering.
si asta e pe departe cel mai mare consumator.
eu in conditiile de trafic de oras puteam sa merg vreo 7-8 km "pe baterie"
cu aproape totul oprit (ce se putea opri evident).
  • Kodatu Sep

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2004 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Odata ce alternatorul nu mergea si nici baterie nu mai aveam nu stiu cat ar mai fi durat pana sa mi se opreasca de tot deoare ecu si servo si restul componentelor nu ar fi avut de unde sa se alimenteze. Bateria a doua zi avea ochiul negru dar a pornit. Apoi si-a dat duhul de tot dupa ce am oprit motorul. O sa incerc sa caut un redresor dar nici asa nu stiu cat o sa ma tina bateria, daca ajung pana la service. Multumesc pentru sfaturi, sper sa reusesc totusi sa il scot de acolo.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
cati km ai pana la service?
daca o pornesti la un moment dat o sa observi ca nu mai merge servodirectia
computerele masinii opresc consumatorii mai mari intai si vei mai observa si cresterea turatiei de relanti.
dupa ce nu mai merge servodirectia mai poti merge dar nu foarte mult.
trebuie sa ai grija sa nu opresti motorul ca nu il vei mai porni...
  • Kodatu Sep

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2004 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Sa zic vreo 4 km, vine cineva sa imi dea curent, dar daca nu incarca nu stiu ce branza o sa imi iasa. Mi-am aruncat un ochi, am vazut surubul de care zici ca s-ar putea sa nu iasa, asa ca am cautat si am gasit un redresor si o sa o incarc sa merg pana acolo. Tineti-mi pumnii!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
incarc-o pe redresor minim 12 ore si garantat vei ajunge la service
mergi si tu fara faruri aprinse, fara dezaburire, clima, cdplayer etc...
  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 942
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Eu m-am dus 22km dupa ce am pus bateria pe redresor (alternatorul nu mai functiona)...Stai linistit,ajungi fara probleme!
  • Kodatu Sep

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2004 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salutare, am revenit si vreau sa las scris aici ca pe sub masina nu se poate scoate, decat pe sus, dupa scoaterea filtrului de aer complet, si cel de motorina, deoarece nu are loc pe jos. La mine a fost problema releului de incarcare la alternator, in 2 ore mi-a facut masina. Am mers pe baterie cel putin 20 km deci cine mai are problema asta si e in pana sa stie ca poate sa mearga linistit pana la cel mai apropiat service de incredere.

Multumesc pentru sfaturi!
  • mity

  • Mesaje scrise: 259
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Ieri pe A2 am ramas fara alternator. De la aprinderea becului rosu am mai maers maxim 50km pe A2 pana la Km66, unde e un Petrom.
Am ajuns acolo fara lumini, fara servo, cred ca abia mai dadea scantee. Motor 1.8 benzina.

Am avut noroc cu un prieten care venea din urma, si mi-a adus o baterie noua luata de la Metro.

Am scos sig de la radio si ventilatie interna.
Am scos si sig de 30A de la electroventilator.
Fara lumini, fara sa semnalizez, doar cate un claxon scurt, am ajuns acasa la Braila, super Ok, doar pe baterie. 150 Km.
Tensiunea pe baterie a scazut de la 12.13V la 11.70V in 150Km.

La nevoie se poate.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR