- Kodatu Sep
- OP
- 111 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut colegi,
Am urmatoarea problema. Mi-a murit alternatorul acum o saptamana, am mers pe baterie vreo 25 km pana am ajuns acasa in siguranta. A doua zi cand sa ma duc la masina constat ca bateria era moarta. Semn ca alternatorul a intrat in scurt, cel mai probabil puntea de diode, si mi-a omorat si bateria.
Nu ma pot deplasa la service-uri, deoarece nu am baterie, si din toti si toate service-urile care le-am sunat nu se deplaseaza nimeni sa imi demonteze acel alternator, sa il ia sa il puna pe bancul de probe, sa se constate problema si sa fie reparat, daca nu chiar inlocuit.
M-am decis sa fac eu aceasta operatiune, dupa 15 telefoane date si refuzuri categorice, de parca i-as fi pus sa faca fuziune la rece langa acel alternator. Zic asta deoarece acum 4 ani, un electrician mi l-a dat jos in 10-15 minute, si a plecat cu el si mi l-a adus a doua zi facut (a schimbat puntea diode)
Service-urile insista ca e nevoie de elevator, dar cum e posibil cand eu am vazut cu ochii mei, ca l-a dat jos intr-o clipita.
In fine, problema mea defapt este, va rog cine stie, sau cunoaste pe cineva care se deplaseaza sa imi demonteze acest alternator, sau sa imi spuna cine stie de pe forum exact cum se demonteaza.
Exclus tractarea deoarece nu pot accesa carligul, si nu vreua sa tractez de bascula sau oricare alta piesa.
Va multumesc!
Am urmatoarea problema. Mi-a murit alternatorul acum o saptamana, am mers pe baterie vreo 25 km pana am ajuns acasa in siguranta. A doua zi cand sa ma duc la masina constat ca bateria era moarta. Semn ca alternatorul a intrat in scurt, cel mai probabil puntea de diode, si mi-a omorat si bateria.
Nu ma pot deplasa la service-uri, deoarece nu am baterie, si din toti si toate service-urile care le-am sunat nu se deplaseaza nimeni sa imi demonteze acel alternator, sa il ia sa il puna pe bancul de probe, sa se constate problema si sa fie reparat, daca nu chiar inlocuit.
M-am decis sa fac eu aceasta operatiune, dupa 15 telefoane date si refuzuri categorice, de parca i-as fi pus sa faca fuziune la rece langa acel alternator. Zic asta deoarece acum 4 ani, un electrician mi l-a dat jos in 10-15 minute, si a plecat cu el si mi l-a adus a doua zi facut (a schimbat puntea diode)
Service-urile insista ca e nevoie de elevator, dar cum e posibil cand eu am vazut cu ochii mei, ca l-a dat jos intr-o clipita.
In fine, problema mea defapt este, va rog cine stie, sau cunoaste pe cineva care se deplaseaza sa imi demonteze acest alternator, sau sa imi spuna cine stie de pe forum exact cum se demonteaza.
Exclus tractarea deoarece nu pot accesa carligul, si nu vreua sa tractez de bascula sau oricare alta piesa.
Va multumesc!
Michangel- Suspendat
- 120 mesaje
- din 13 Mai 2011
- Buzau
Michangel- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2011
- Mesaj Privat
Nu-i chiar asa usor, la mine la 2.2 care este practic acelasi motor cu 2.0 tau din cauza unui "surub problema" care nu avea loc sa iasa de lonjeron am fost nevoit sa deplasez putin motorul din suport. Se face si acasa operatiunea doar ca nu e chiar pac, pac cum zice Becali.
In ce zona ai masina in Bucuresti ?
In ce zona ai masina in Bucuresti ?
- Kodatu Sep
- OP
- 111 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Michangel- Suspendat
- 120 mesaje
- din 13 Mai 2011
- Buzau
Michangel- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2011
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Kodatu Sep
- OP
- 111 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
Odata ce alternatorul nu mergea si nici baterie nu mai aveam nu stiu cat ar mai fi durat pana sa mi se opreasca de tot deoare ecu si servo si restul componentelor nu ar fi avut de unde sa se alimenteze. Bateria a doua zi avea ochiul negru dar a pornit. Apoi si-a dat duhul de tot dupa ce am oprit motorul. O sa incerc sa caut un redresor dar nici asa nu stiu cat o sa ma tina bateria, daca ajung pana la service. Multumesc pentru sfaturi, sper sa reusesc totusi sa il scot de acolo.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
cati km ai pana la service?
daca o pornesti la un moment dat o sa observi ca nu mai merge servodirectia
computerele masinii opresc consumatorii mai mari intai si vei mai observa si cresterea turatiei de relanti.
dupa ce nu mai merge servodirectia mai poti merge dar nu foarte mult.
trebuie sa ai grija sa nu opresti motorul ca nu il vei mai porni...
daca o pornesti la un moment dat o sa observi ca nu mai merge servodirectia
computerele masinii opresc consumatorii mai mari intai si vei mai observa si cresterea turatiei de relanti.
dupa ce nu mai merge servodirectia mai poti merge dar nu foarte mult.
trebuie sa ai grija sa nu opresti motorul ca nu il vei mai porni...
- Kodatu Sep
- OP
- 111 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Negreanu
- ***
- 942 mesaje
- din 07 Mai 2010
- Vectra 2004 Z19DT
- Olt
Negreanu
- Mesaje scrise: 942
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2010
- Mesaj Privat
- Kodatu Sep
- OP
- 111 mesaje
- din 31 Jan 2010
- Insignia 2004 A20DTH
- Bucuresti
Kodatu Sep
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2004 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salutare, am revenit si vreau sa las scris aici ca pe sub masina nu se poate scoate, decat pe sus, dupa scoaterea filtrului de aer complet, si cel de motorina, deoarece nu are loc pe jos. La mine a fost problema releului de incarcare la alternator, in 2 ore mi-a facut masina. Am mers pe baterie cel putin 20 km deci cine mai are problema asta si e in pana sa stie ca poate sa mearga linistit pana la cel mai apropiat service de incredere.
Multumesc pentru sfaturi!
Multumesc pentru sfaturi!
- mity
- **
- 259 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Braila
mity
- Mesaje scrise: 259
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
Ieri pe A2 am ramas fara alternator. De la aprinderea becului rosu am mai maers maxim 50km pe A2 pana la Km66, unde e un Petrom.
Am ajuns acolo fara lumini, fara servo, cred ca abia mai dadea scantee. Motor 1.8 benzina.
Am avut noroc cu un prieten care venea din urma, si mi-a adus o baterie noua luata de la Metro.
Am scos sig de la radio si ventilatie interna.
Am scos si sig de 30A de la electroventilator.
Fara lumini, fara sa semnalizez, doar cate un claxon scurt, am ajuns acasa la Braila, super Ok, doar pe baterie. 150 Km.
Tensiunea pe baterie a scazut de la 12.13V la 11.70V in 150Km.
La nevoie se poate.
Am ajuns acolo fara lumini, fara servo, cred ca abia mai dadea scantee. Motor 1.8 benzina.
Am avut noroc cu un prieten care venea din urma, si mi-a adus o baterie noua luata de la Metro.
Am scos sig de la radio si ventilatie interna.
Am scos si sig de 30A de la electroventilator.
Fara lumini, fara sa semnalizez, doar cate un claxon scurt, am ajuns acasa la Braila, super Ok, doar pe baterie. 150 Km.
Tensiunea pe baterie a scazut de la 12.13V la 11.70V in 150Km.
La nevoie se poate.