Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • HAPKO

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2006

  • Mesaj Privat
inainte de a schimba garnitura de la capacul culbutorilor pierdea putin ulei intr-o parte(stinga) acum dupa schimbarea garniturii pierde si in dreapta de ajunge pe turbina .nu e o cantitate mare (nu scade vizibil pe joja),dar e umed aproape de jur imprejurul capacului.ce poate fi ?
Skip ads

  • iulex80

  • Mesaje scrise: 304
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2006

  • Mesaj Privat
probabil nu ai strans destul suruburile sau l-ai strans prea tare si ai taiat garnitura.
  • HAPKO

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2006

  • Mesaj Privat
nu am strins eu garnitura ci un mecanic (a lucrat la skoda)care a facut toata lucrarea
  • sergiu2008

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
incearca cu silicon special (2+2) pentru etaseizare e foarte bun!
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
mai bine cumpara alta garnitura..
cu silicon nu e recomandat..am auzit pe cineva care a pus silicon.. (gazchet.. asa se numeste)
banuiesc ca a pus mai mult.. sa desprins o bucata din silicon dupa ce sa lntarit .. a ajuns in orificiul care alimenta cu ulei segmentul unui piston si la lnfundat ..
ce crezi ca a patit? sa calat motorul(pistonul unde nu a ajuns ulei)
asa ca nu saracesti ptr. 60/70 lei ..
spor..
  • sergiu2008

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
era o alternativa daca ai putin habar de mecanica sti cum il folosesti probabil prietentl tau a pus ca ,,,,,dar cel mai bine e o garnitura noua!
  • HAPKO

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2006

  • Mesaj Privat
garnitura originala a masini am schimbat-o anul trecut dar si cu cea nou pusa pierde in continuare ulei.garnitura veche avea silicon dat din fabrica pe partea cu distributia si in partea opusa distributiei iar mecanicul a montat garnitura noua si a pus silicon in aceleasi locuri.cineva mi-a zis ca pierderea asta de ulei pe la capacul culbutorilor e boala motoarelor opel(am si o corsa 1.0 12v care pierde si ea putin intr-un colt al capacului).sincer nu am chef sa cumpar alta garnitura si sa platesc o groaza de bani pe manopera.


Ultima modificare făcută de HAPKO la Vin 19 Jun, 2009 11:22 am
  • sergiu2008

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
ce ulei folosesti? poate e prea fluid, cand aveam si eu diesel pierdeam la fel si am bagat ulei mai vascos in loc de 5w 30 am pus 10 w40 si nu mai pierdeam.orcum e o problema des intalnita la acete motoare!
  • HAPKO

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2006

  • Mesaj Privat
intradevar am ulei "subtire" Q8 -5w40
  • HAPKO

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2006

  • Mesaj Privat
tot nu am rezolvat problema cu pierderea de ulei pe la capacul culbutorilor desi intre timp am schimbat uleiul 5w40 cu 10w40.din ce am citit pe net se pare ca problema apare din cauza suprapresiunii in capac iar aceasa ar avea ca si cauza uzura semerigurilor de la supape, a schimbat cineva aceste semeriguri ?
  • denied

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Aceiasi problema o am si eu. Anul trecut am schimbat garnitura, tot scapa ceva ulei pe acolo, dar nu cine stie ce. Acum, dupa o luna dupa ce s-a umblat la motor si a fost dat jos acel capac si la repunere a fost pus silicon sau cum s-o numi, vad ca motorul e tot murdar de ulei de la acel capac in jos. Dupa ce o las parcata undeva vad ca sub masina se aduna ceva ulei. Folosesc Castrol Magnatec (cred ca e 10W40). Masina nu scoate fum (cel putin nu am observat nimic in mod special), am fost in primavara la ITP si mi-a spus ca am compresia foarte buna. Un mecanic mi-a sugerat ca e posibil sa scape compresie pe langa un segment si de acolo sa se adune gaze in capac care sa faca presiune. Aveti idee ce pot face? Ma deranjeaza atat motorul murdar de ulei cat si faptul ca tot trebuie sa completez. Dupa vreo 4 mii km, a scazut aproape la minim. Ar fi o solutie sa bag un Dura Lube sau ceva similar? Motorul e Y17DT.
  • HAPKO

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema !
Am cumparat garnitura capac culbutori originala GM(130ron) si nu mai perde deloc ulei.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR