HAPKO
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2006
- Mesaj Privat
- iulex80
- **
- 304 mesaje
- din 03 Mai 2006
- Astra 2000 Y17DT
- Mures
iulex80
- Mesaje scrise: 304
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2006
- Mesaj Privat
HAPKO
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2006
- Mesaj Privat
- sergiu2008
- **
- 148 mesaje
- din 23 Jun 2008
- Astra 2001 z16xe
- Arges
sergiu2008
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2008
- Mesaj Privat
- mariani
- ***
- 769 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Mokka 2014
- Constanta
mariani
- Mesaje scrise: 769
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
mai bine cumpara alta garnitura..
cu silicon nu e recomandat..am auzit pe cineva care a pus silicon.. (gazchet.. asa se numeste)
banuiesc ca a pus mai mult.. sa desprins o bucata din silicon dupa ce sa lntarit .. a ajuns in orificiul care alimenta cu ulei segmentul unui piston si la lnfundat ..
ce crezi ca a patit? sa calat motorul(pistonul unde nu a ajuns ulei)
asa ca nu saracesti ptr. 60/70 lei ..
spor..
cu silicon nu e recomandat..am auzit pe cineva care a pus silicon.. (gazchet.. asa se numeste)
banuiesc ca a pus mai mult.. sa desprins o bucata din silicon dupa ce sa lntarit .. a ajuns in orificiul care alimenta cu ulei segmentul unui piston si la lnfundat ..
ce crezi ca a patit? sa calat motorul(pistonul unde nu a ajuns ulei)
asa ca nu saracesti ptr. 60/70 lei ..
spor..
- sergiu2008
- **
- 148 mesaje
- din 23 Jun 2008
- Astra 2001 z16xe
- Arges
sergiu2008
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2008
- Mesaj Privat
HAPKO
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2006
- Mesaj Privat
garnitura originala a masini am schimbat-o anul trecut dar si cu cea nou pusa pierde in continuare ulei.garnitura veche avea silicon dat din fabrica pe partea cu distributia si in partea opusa distributiei iar mecanicul a montat garnitura noua si a pus silicon in aceleasi locuri.cineva mi-a zis ca pierderea asta de ulei pe la capacul culbutorilor e boala motoarelor opel(am si o corsa 1.0 12v care pierde si ea putin intr-un colt al capacului).sincer nu am chef sa cumpar alta garnitura si sa platesc o groaza de bani pe manopera.
Ultima modificare făcută de HAPKO la Vin 19 Jun, 2009 11:22 am
Ultima modificare făcută de HAPKO la Vin 19 Jun, 2009 11:22 am
- sergiu2008
- **
- 148 mesaje
- din 23 Jun 2008
- Astra 2001 z16xe
- Arges
sergiu2008
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2008
- Mesaj Privat
HAPKO
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2006
- Mesaj Privat
HAPKO
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2006
- Mesaj Privat
tot nu am rezolvat problema cu pierderea de ulei pe la capacul culbutorilor desi intre timp am schimbat uleiul 5w40 cu 10w40.din ce am citit pe net se pare ca problema apare din cauza suprapresiunii in capac iar aceasa ar avea ca si cauza uzura semerigurilor de la supape, a schimbat cineva aceste semeriguri ?
denied
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2008
- Mesaj Privat
Aceiasi problema o am si eu. Anul trecut am schimbat garnitura, tot scapa ceva ulei pe acolo, dar nu cine stie ce. Acum, dupa o luna dupa ce s-a umblat la motor si a fost dat jos acel capac si la repunere a fost pus silicon sau cum s-o numi, vad ca motorul e tot murdar de ulei de la acel capac in jos. Dupa ce o las parcata undeva vad ca sub masina se aduna ceva ulei. Folosesc Castrol Magnatec (cred ca e 10W40). Masina nu scoate fum (cel putin nu am observat nimic in mod special), am fost in primavara la ITP si mi-a spus ca am compresia foarte buna. Un mecanic mi-a sugerat ca e posibil sa scape compresie pe langa un segment si de acolo sa se adune gaze in capac care sa faca presiune. Aveti idee ce pot face? Ma deranjeaza atat motorul murdar de ulei cat si faptul ca tot trebuie sa completez. Dupa vreo 4 mii km, a scazut aproape la minim. Ar fi o solutie sa bag un Dura Lube sau ceva similar? Motorul e Y17DT.
HAPKO
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2006
- Mesaj Privat