en_mih
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2013
- Mesaj Privat
- deleted-93623
- **
- 105 mesaje
- din 20 Mai 2014
deleted-93623
- Mesaje scrise: 105
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2014
- Mesaj Privat
Salut .este destul de usor.prima data scoti tubul din turbo pana in filtru de aer.desfaci suruburile capacului de aluminiu.cu un 10.scoti returul injectoarelor prin tragerea sigurantelor vizibile.scoti mufele de alimentare injectoare ..scoti cele doua oringuri de pe injector .unul este deasupra (12)si unul il scoti (10)dupa ce desfaci conducta de alimentare a injectorului.(17)asa faci si la celelalte trei.dupa care ridici capacul sus si dai de injectoare....fiecare injector este prins cu o furca si cu un surub de (15)desfaci acel surub filet normal.si scoti acea furca inspre fata masini dar subt acea furca sa ai mare grija deoarece este o (postila mica ce o poti scapa in motor)trebuie doar atentie mare.acea furca iese foarte usor.odata eliberat injectorul il rasucesti stanga dreapta si tragi in sus.....daca nu ramane pe el o saiba de cupru so scoti din gaura si sa cureti.
en_mih
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2013
- Mesaj Privat
maniakpbs
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2015
- Mesaj Privat
en_mih
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2013
- Mesaj Privat
en_mih
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2013
- Mesaj Privat
maniakpbs
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2015
- Mesaj Privat
jhonnying
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2012
- Mesaj Privat
- ovidiu87us
- **
- 108 mesaje
- din 07 Aug 2010
- Astra 2011 Z1.7 DTR
- Caras-Severin
ovidiu87us
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2011 Z1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2010
- Mesaj Privat
Salut ! Personal am facut operatiunea de demontare si montare injectoare pe Astra H 1.7 dth , dar nu o recomand deoarece se poate sa gasiti un injector blocat si atunci apar problemele. Chiar si cu presa speciala se pot misca tecile in care sunt infipte injectoarele si atunci se pierde etanseitatea antigelului fata de ulei. Am vazut in service un caz asemanator.Daca totusi vreti sa va apucati singuri sa faceti aceasta operatiune , va spun in mare cum am procedat. Nu am facut poze ...
Eu am incalzit foarte bine motorul cu o seara inainte , si mers constant vreo 20 30 km cu 3000 3200 de ture , apoi am lasat masina pana dimineata si am demontat totul la rece , fara sa fie nici o piesa incalzita.
Inca de la inceput va spun ca aveti nevoie de o trusa de tubulare , clicheti mici mari , prelungitor ,chei fixe de 12 , 13 ,17 , si cel mai important chei Torx
Pentru demontare totul dureaza cam 1 ora daca e prima data ...
Primul lucru care se demonteaza este teava de admisie de la turbo , teava ce vine de la filtrul de aer pana in turbina( are un colier jos , un furtun si 2 suruburi de 6 , eu personal am demontat si filtrul de aer deoarece avea doar 1 surub .
Urmatorul pas este demontarea furtunelor de retur de la injectoare(au niste mici agrafe ) si mufele de alimentare electrica ale injectoarelor si mufele de la bujiile incandescente .Trebuie facut loc imprejurul capacului culbutorilor , astfel se demonteaza toti suportii ce tin instalatia electrica in spatele motorului , si mai exact sunt 3 suporti de metal pe care stau prinse firele si aceia trebuie demontati. In partea din fata a motorului se demonteaza suportul de metal ce tine Joja de ulei prinsa in partea de sus de capacul culbutorilor.
Odata facut loc de jur imprejurul capacului culbutorilor (atentie trebuie demontat tot pentru ca fiecare surub sa fie accesibil) , se incepe demontarea Oringurilor de etansare a injectorului( sunt cele ce inconjoara injectorul pentru si sunt prinse in 2 suruburi fiecare) avem 8 in total , 4 pe capac in partea de sus , si 4 inspre spatele motorului .
Dupa ce s au demontat si oringurile , a mai ramas decat turul injectoarelor , in partea din spate a motorului avem 4 conducte de metal fiecare cu olendere. In mod normal se desfac detot , si din pompa de inalta , pozitie foarte inaccesibila. Eu personal le am desfacut de pe injectoare si le am impins usor spre spate 2- 3 cm apoi am etansat injectoarele cu un capacel , la fel si conductele de motorina.Evitati sa ajungeti cu mizerie acolo pentru ca ve-ti strica injectoarele dinou.
Se desfac suruburile capacului culbutorilor , cred ca sunt vreo 10 buc. (sa nu uitati si cele din capacul distributiei din partea stanga , si cele 2 trebuiesc desfacute. Odata desfacute toate suruburile , capacul se v a dezlipi destul de greu prima data , si va iesi afara putin inclinat .(atentie la garnitura sa nu o rupeti , se poate refolosi).
Raman injectoarele montate in motor , prinse fiecare cu cate un surub , si o clema in forma de U care le tin presate in chiulasa. Se desfac cele 4 suruburi , se scot clemele afara , si fiecare injector se demonteaza printr o rasucire stanga dreapta apoi rasucire si tras in sus. La mine au iesit extrem de usor , caz fericit.
Ficare injector are in varf o garnitura de cupru , ce etanseaza fata de camera de ardere , aceste garnituri cred ca se pot refolosii , eu le am inlocuit pe toate 4( 20 lei buc).
La remontare , injectorul sa fie curatat in varf , tecile in care se baga injectorul sa fie extrem de curate , sa nu fie nici o urma de mizerie pentru a etansa totul perfect la montare.
Pentru strangerea injectoarelor necesita atentie mare ,deoarece un prezon prea strans poate sa distruga chiuloasa , iar un injector slab strans poate sa "rasufle" . Nu stiu valoarea la care se strange dupa manual , eu am strans cu cheia dinamometrica la 30 Nm.
Poze nu am , am preluat cateva de pe forumuri ...
Eu am incalzit foarte bine motorul cu o seara inainte , si mers constant vreo 20 30 km cu 3000 3200 de ture , apoi am lasat masina pana dimineata si am demontat totul la rece , fara sa fie nici o piesa incalzita.
Inca de la inceput va spun ca aveti nevoie de o trusa de tubulare , clicheti mici mari , prelungitor ,chei fixe de 12 , 13 ,17 , si cel mai important chei Torx
Pentru demontare totul dureaza cam 1 ora daca e prima data ...
Primul lucru care se demonteaza este teava de admisie de la turbo , teava ce vine de la filtrul de aer pana in turbina( are un colier jos , un furtun si 2 suruburi de 6 , eu personal am demontat si filtrul de aer deoarece avea doar 1 surub .
Urmatorul pas este demontarea furtunelor de retur de la injectoare(au niste mici agrafe ) si mufele de alimentare electrica ale injectoarelor si mufele de la bujiile incandescente .Trebuie facut loc imprejurul capacului culbutorilor , astfel se demonteaza toti suportii ce tin instalatia electrica in spatele motorului , si mai exact sunt 3 suporti de metal pe care stau prinse firele si aceia trebuie demontati. In partea din fata a motorului se demonteaza suportul de metal ce tine Joja de ulei prinsa in partea de sus de capacul culbutorilor.
Odata facut loc de jur imprejurul capacului culbutorilor (atentie trebuie demontat tot pentru ca fiecare surub sa fie accesibil) , se incepe demontarea Oringurilor de etansare a injectorului( sunt cele ce inconjoara injectorul pentru si sunt prinse in 2 suruburi fiecare) avem 8 in total , 4 pe capac in partea de sus , si 4 inspre spatele motorului .
Dupa ce s au demontat si oringurile , a mai ramas decat turul injectoarelor , in partea din spate a motorului avem 4 conducte de metal fiecare cu olendere. In mod normal se desfac detot , si din pompa de inalta , pozitie foarte inaccesibila. Eu personal le am desfacut de pe injectoare si le am impins usor spre spate 2- 3 cm apoi am etansat injectoarele cu un capacel , la fel si conductele de motorina.Evitati sa ajungeti cu mizerie acolo pentru ca ve-ti strica injectoarele dinou.
Se desfac suruburile capacului culbutorilor , cred ca sunt vreo 10 buc. (sa nu uitati si cele din capacul distributiei din partea stanga , si cele 2 trebuiesc desfacute. Odata desfacute toate suruburile , capacul se v a dezlipi destul de greu prima data , si va iesi afara putin inclinat .(atentie la garnitura sa nu o rupeti , se poate refolosi).
Raman injectoarele montate in motor , prinse fiecare cu cate un surub , si o clema in forma de U care le tin presate in chiulasa. Se desfac cele 4 suruburi , se scot clemele afara , si fiecare injector se demonteaza printr o rasucire stanga dreapta apoi rasucire si tras in sus. La mine au iesit extrem de usor , caz fericit.
Ficare injector are in varf o garnitura de cupru , ce etanseaza fata de camera de ardere , aceste garnituri cred ca se pot refolosii , eu le am inlocuit pe toate 4( 20 lei buc).
La remontare , injectorul sa fie curatat in varf , tecile in care se baga injectorul sa fie extrem de curate , sa nu fie nici o urma de mizerie pentru a etansa totul perfect la montare.
Pentru strangerea injectoarelor necesita atentie mare ,deoarece un prezon prea strans poate sa distruga chiuloasa , iar un injector slab strans poate sa "rasufle" . Nu stiu valoarea la care se strange dupa manual , eu am strans cu cheia dinamometrica la 30 Nm.
Poze nu am , am preluat cateva de pe forumuri ...
jhonnying
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2012
- Mesaj Privat
jhonnying
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2012
- Mesaj Privat
jhonnying
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2012
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,753 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,753
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
jhonnying
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2012
- Mesaj Privat
- ovidiu87us
- **
- 108 mesaje
- din 07 Aug 2010
- Astra 2011 Z1.7 DTR
- Caras-Severin
ovidiu87us
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2011 Z1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2010
- Mesaj Privat
Da ! Cu siguranta necesita strangerea la un anumit cuplu , pentru ca daca le strangi prea tare se crapa Chiulasa , daca sunt prea slabe "rasufla" injectorul pe la garnitura de foc. Eu nu am stiut la ce cuplu se strang la momentul respectiv si le -am strans toate la 35 Nm , nu stiu daca e valoarea cea mai corecta , insa nu am avut probleme nici la un drum 2500 km pe autostrada unde motorul s a supraincalzit.
- hmalex87
- **
- 364 mesaje
- din 22 Nov 2008
- Meriva 2005 z17dth
- Vrancea
hmalex87
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Vrancea
- Masina: Meriva 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2008
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
dexo
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2011
- Mesaj Privat
LOrac
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2004 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2019
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,797 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,797
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat