borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Pentru inceput e bine de stiut ca Insignia e echipata cu o automata facuta de cei de la Borg Warner, cutia e Aisin AF 40-6 (sau TF80-SC)! Cutia este de generatie veche, adica e compusa dintr-un singur ambreiaj (in acest caz fiind convertizorul de cuplu). In total (cutia si convertizorul) are 8 litri de ulei.
PRO; Dpmdv, si a multora, e o cutie foarte fiabila chiar daca este mai 'dura' fata de una cu transmisie variabila sau cu dublu ambreiaj!
CONTRA; Cei de la OPEL, in acest caz au facut o mare gafa sa recomande la tipul acesta de cutie, ca uleiul sa nu fie schimbat. Asa ca pentru oricine detine o astfel de cutie, e recomandat sa faca schimbul de ulei, apoi el sa fie facut la 60k km in regim normal si chiar mai devreme in regim mai sever. Sau mai este varianta sa se faca schimbul la fiecare 15k km cu cate 2.5-3l ulei (cat curge din cutie).
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
am revenit,
DURATRANS SHOC REMOVER si DURATRANS HAVY DUTY ..exista ..a folosit cineva ?
Nu exista asa ceva. Fiecare producator recomanda sa se foloseasca anumiti aditivi, sau o anumita cantitate de aditivi pentru respectivul model de cutie. Ca si la uleiurile pentru motoare, atunci cand se intervine cu o cantitate in plus de aditivi, mai rau se face decat bine. Schimba uleiul la timp si daca nu e o uzura prematura a anumitor piese sau defecte de fabricatie, nu ai de ce sa iti faci griji.
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Uite ca am gasit pe net si exista acesti aditivi pentru blocul de valve problema este daca o fi sau nu eficient.
Dupa cum spuneam eu sunt trecut prin neplacerile astea cu blocul de valve pe care l-am inlocuit dupa ce unii m-au jegmanit altii si-au dat cu parerea s.a.m.d. Intr-un final l-am inlocuit contra sumei de 1800 euro, nu-i mult dar nici putin de ce sa nu fim deschisi la acest subiect daca au aparut remedii noi...poate prelungesc viata cu 1 an si tot este ceva, ma costa 200 ron si nu 1800 euro.
Apropo nu cumva sa calcati prin CHITILA la servicul specializat pe cutii automate ca ati pus-o ! Au si site hotii. Va jupoaie cu vorbe dulci si in realitate ei desfac si pun la loc 7 litri de ulei pe care va iau o gramada de bani apoi dau din umeri .
Deci a folosit cineva DURATRANS SHOC REMOVER ?
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Daca tu bagi alti aditivi in uleiul respectiv (preventiv zici tu), mai rau faci, dar la urma urmei e decizia ta, din partea mea faci ce vrei, doar e masina ta.
L.E
Un bloc de valve nou costa 8-900 Euro si un convertizor in jur de 3-400 E. La Samer sau la Mercom costa in jur de 1500 Euro inlocuirea acestora, plus un schimb de ulei. Nu e putin dar nici mult daca socotesti ca ulterior nu vei mai avea probleme!
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Este o lume de puslamale...astia cu service urile.. cand te prind la inghesuiala te jupoaie.
1800 e a fost cu manopera cu tot si ulei....
Dar totusi sunt curios detaliaza-mi un pic pe cei doi mentionati, din curiozitate vreau sa ma uit la ce ofera. merci cum ii gasesc pe net adica. merci
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Este un dn. Doru aici in bucuresti. (ca detaliu imi amintesc aveau un peugeot 607 care tremura din toti rarunchii la nu stiu ce viteza si nu-i dadeau de cap...m-am plibat si eu cu ea..atunci cand m-au condus acasa dupa ce le-am lasat masina)
da, merci - i-am gasit, este samo srl...samer tim.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- stefanmatasaru
- **
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
Asta e nu zic nimic, despre oameni cer cat vor si ficare da daca vrea..... numai asa la o simpla matematica "bouleana " vezi ca in doi ani mai bine iti iei alte cutie sau schimbi convertizorul la 3 schimburi de ulei 😊))))). Zic doar ca daca te strofoci tare cu intretinerea ..asa ca la carte..ajungi sa cumperi componenta pe care vrei sa o intretii pana la urma..asa ca...
sper sa nu mentina si altii acleasi tarife ca atunci mai bine ne intoarcem la transmisia Flinstone 😊) la pedale 😊
momentan ( 150 k) nu simt smucituri sau alte simptome mai ciudate ( bine simteam pana am aflat ca e bine sa tragi frana de mana...sa nu stea masina fortata intr-o directie ), insa ..oarecum mai amical Samer mi-a recomandat deja la urmatorul schimb...adica peste 30000 km zice el nu 60000 sa schimb si convertizorul 😊)) asa profilactic... 😊
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Ca sa schimbe filtrul, se da jos blocul de valve (e in centrul cutiei), deci considera ca e aceiasi manopera ca si cand ar schimba blocul.......oricum e enorm si nu renteaza sa schimbi si filtrul la un schimb normal de ulei, dar daca umbli in cutie, merita sa il schimbi, intra in manopera. Apoi se poate schimba uleiul la un service normal la 15-20k km, cei 2.5-3l care curg din cutie (dpmdv o varianta foarte simpla, ieftina si benefica cutiei)........asta in cazul in care nu se doreste un schimb total la 60k km sau mai repede.
- stefanmatasaru
- **
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
A mai facut cineva la reprezentanta ? vor se baga ? sau o tin cu longlife-ul lor inainte si nu schimba?
si bine...mai mult de asta banuiesc ca le trebuie pompa aia speciala? sau?
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- B295CRS
- **
- 216 mesaje
- din 25 Apr 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
B295CRS
- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2013
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Dar sa ne intelegem, nu toate Insignia echipate cu AF40-6 au problema asta.........daca patineaza in anumite momente, dar nu tot timpul (de ex. la o decelerare in panta) nu e nimic iesit din comun pentru o cutie automata cu ambreiaj umed.
- clau70
- *****
- 3,334 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Eu am cunostinta de doua astfel de probleme la insignia, blocul de valve. O fi mai stii ...doar curat ghinion nimic generalizat. Dar doamne este una din piesele foarte scumpe ale acestei masini !