De curand s-a intamplat ceva ciudat la masina.
Am dat jos teava de esapament,am sudat racordul flexibil deoarece era o gaura in el,bineteles,am desfacut bornele de la baterie,am dat jos sonda lamda,am scos toata coloana de evacuare de sub masina si m-am apucat de treaba.
Dupa montaj(teava,sonda,borne) am pornit masina si am dat-o jos de pe rampa,am oprit-o iar apoi cand am incercat sa o pornesc din nou,in bord nu se mai aprindeau becurile de la sonda ulei,martor motor si de masina cu cheita.Masina nu mai porneste 😢 😢
Masina porneste doar daca ii scot releul de la ECU inainte de a pune contactul,dar si asa masina nu se tureza si nici pompa de benzina nu porneste la punerea contactului.
Pe testerul OP COM apare codul P0560 sistem malfunction voltage(present)
Care ar putea fi cauzele
![Question](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Releele sunt bune,le-am verificat
Ecu este bun,l-am dat unui electrician auto si l-a verificat
Am cautat posibile scurt circute.
Ma gandeam sa incerc cu un alt ECU,sa vad daca se aprind becurile si daca cupleaza releele la punerea contactului.
Astept o opinie din partea voastra
Va multumesc!