Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • lvublue

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Salutare,

De curand s-a intamplat ceva ciudat la masina.

Am dat jos teava de esapament,am sudat racordul flexibil deoarece era o gaura in el,bineteles,am desfacut bornele de la baterie,am dat jos sonda lamda,am scos toata coloana de evacuare de sub masina si m-am apucat de treaba.
Dupa montaj(teava,sonda,borne) am pornit masina si am dat-o jos de pe rampa,am oprit-o iar apoi cand am incercat sa o pornesc din nou,in bord nu se mai aprindeau becurile de la sonda ulei,martor motor si de masina cu cheita.Masina nu mai porneste Sad Sad

Masina porneste doar daca ii scot releul de la ECU inainte de a pune contactul,dar si asa masina nu se tureza si nici pompa de benzina nu porneste la punerea contactului.

Pe testerul OP COM apare codul P0560 sistem malfunction voltage(present)
Care ar putea fi cauzele Question
Releele sunt bune,le-am verificat
Ecu este bun,l-am dat unui electrician auto si l-a verificat
Am cautat posibile scurt circute.
Ma gandeam sa incerc cu un alt ECU,sa vad daca se aprind becurile si daca cupleaza releele la punerea contactului.

Astept o opinie din partea voastra
Va multumesc!



Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Sunt curios cum a verificat electricianul ECU,"la rece"...,a dat cu banul si gata...?! E buna ideea cu alt ECU,dar trebuie sa ai in vedere si imobilizarea(cipul din cheie).Eu cred ca e o problema in ECU...,.sper sa nu am dreptate!
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Masina mergea bine inainte de interventie?

Fara baterie nici o masina nu merge - sigur nu ai avut farurile aprinse sau ai ascultat muzica pe saturate?

Dar bateria ai masurat-o cat are, verifica si sigurantele principale.
Mufele la care ai umblat mai verifica odata.

Sonda lambda - verifica mufa dac este pusa bine.
incearca sa repui bornele la baterie - eventual incarcata bateria daca are mai putin de 12.4v
Verifica si daca alternatorul incarca bateria. - sau ce ai legat nu ai legat bine.
Verifica legaturile dintre alternator si borne la baterie daca sunt OK.

Masa pe motor... caroserie... ai?
  • lvublue

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2013

  • Mesaj Privat
big_electro61 a scris:Sunt curios cum a verificat electricianul ECU,"la rece"...,a dat cu banul si gata...?! E buna ideea cu alt ECU,dar trebuie sa ai in vedere si imobilizarea(cipul din cheie).Eu cred ca e o problema in ECU...,.sper sa nu am dreptate!


Electricianul care a verificat ecu-ul a zis ca l-a pus pe alta masina si se aprind toate becurile in bord.
Si eu sunt de parere ca este de vin ecu...
  • lvublue

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2013

  • Mesaj Privat
T.ion a scris:Masina mergea bine inainte de interventie?

Fara baterie nici o masina nu merge - sigur nu ai avut farurile aprinse sau ai ascultat muzica pe saturate?

Dar bateria ai masurat-o cat are, verifica si sigurantele principale.
Mufele la care ai umblat mai verifica odata.

Sonda lambda - verifica mufa dac este pusa bine.
incearca sa repui bornele la baterie - eventual incarcata bateria daca are mai putin de 12.4v
Verifica si daca alternatorul incarca bateria. - sau ce ai legat nu ai legat bine.
Verifica legaturile dintre alternator si borne la baterie daca sunt OK.

Masa pe motor... caroserie... ai?


Masina mergea bine inainte,
Am verificat bateria,are 12,75V,alternatorul incarca la 14,3V,am verificat toate mufele...sonde si senzori etc.
Motorul are masa de nul, caroserie si baterie si caroserie motor,motor si baterie...
Sunt sigur ca am verificat toate conexiunile.

Multumesc.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Masa de la ECU este in regula? Verifica cu un aparat sau da masa la ECU cu alt fir legat la caroserie.
  • lvublue

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Am verificat masa la ecu si i-am pus si alta doar ca sa ma asigur ca nu este intrerupt.
Am verificat toate masele posibile cu aparatul de masura.

Am facut rost de un Ecu,o sa-l primesc maine dar nu ii stiu codul de securitate,se poate afla cu op com?
  • lvublue

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2013

  • Mesaj Privat
catastefan a scris:Masa de la ECU este in regula? Verifica cu un aparat sau da masa la ECU cu alt fir legat la caroserie.

Am verificat masa la ecu si i-am pus si alta doar ca sa ma asigur ca nu este intrerupt.
Am verificat toate masele posibile cu aparatul de masura.

Am facut rost de un Ecu,o sa-l primesc maine dar nu ii stiu codul de securitate,se poate afla cu op com?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu se poate cu Op-Com decat din Instrumente nu din ECU. Se poate cred cu Carprog sau alte scule la ateliere care se ocupa cu asa ceva.
Iti trebuie neaparat codul de securitate.
  • lvublue

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema.

Ecu era de vina,am pus altul,l-am programat si masina a pornit...
Singura problema este ca imi functioneaza aer conditionat.
Nu ii pot programa ac-ul in Ecu-ul nou.
Pe op-com imi arata la varianta transmisie-manual,aer conditionat-not present,ABS- present,Masina mea nu are ABS dar are AC.

Cum il pot configura.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Configureazã în BCM la Variant Configuration AC pe prezent.
Sau Modul Control Caroserie în românește....
  • lvublue

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Este configurat pe Unregulated AC,problema este ca atunci cand ii dau sa programeze, imi spune "please wait/writing new variant configuration" si ramane asa...nu face nimic...l-am lasat chiar si 1/2 ora
  • lvublue

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2013

  • Mesaj Privat
La sectiunea engine/program variant configuration nu pot programa.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Reset și program BCM ai încercat?
Apoi sã faci codãrile în BCM.
  • lvublue

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2013

  • Mesaj Privat
catastefan a scris:Configureazã în BCM la Variant Configuration AC pe prezent.
Sau Modul Control Caroserie în românește....


Am reusit cu op com china Laughing
Cu op com 081016 nu merge Shocked

Multumesc pentru ajutor!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
De reținut .... China Clone 08.2010 cu FW 1.39 este exact ce trebuie la Corsari. Mã bucur pentru tine!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR