Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • mareurs11

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Salut, am un Opel Insignia 2009 si am o problema la cutia de viteze automata, problema este cand accelerez parca patineaza in loc sa accelereze, adica se accelereaza dar mai mult in gol, asta si in timpul mersului si la plecarea de pe loc, parca trepideaza si ceva in timp ce patineaza, ce ar putea fi? Dca poate sa ma ajute cineva cu o parere va rog, acum sant si sarbatorile si nu ami permit sa o duc la reprezentanta treb sa mai astept o luna poate doua, dar poate cnv a avut aceiasi problema macar sa am ideie cam ce ar fi, masina o am de 3 saptamani multumesc!
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Cauta le forum si vei gasi.......in principiu e covertizotul si blocul de valve daca ai si trepidatii. Pret nu iti zic ca o sa ai sarbatori nefericite. Bafta.
  • mareurs11

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Daca ai ideie de pret te rog spne ca sa stiu la ce sa ma astept.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Intre 1500-2000 Euro...,depinde foarte mult de ce s-a stricat...
Cel mai sigur cauta si vorbeste cu Samer, la Timisoara...,sunt colegi, care au apelat la el si au rezolvat problema.
  • crystyxcw

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
Ai mai condus masina automata inainte ( am vazut ca ai scris ca ai masina de 3 saptamani)? Faptul ca patineaza la plecarea de pe loc, in treptele 1,2 si mai putin sesizabil in 3, sau la retrogradare kickdown, e ceva normal pentru o cutie automata, cu ambreiaj umed. Daca intradevar e ceva defect la ea, de obicei pica blocul de valve (800€ aprox) si cateva discuri (10€ buc aprox). Uleiul din cutie ai incercat sa il schimbi? Stii cand a fost schimbat ultima data? Cati km are masina? Reali.
  • mareurs11

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Masina are 131 000 reali, da am condus multe automate meseria mea este de sofer, pe mine ma sperie mai mult trepidatul acela, deci mai mult face in treapta a doua, trepideaza si apoi pleaca dar numai cand accelerezi putin mai tare, daca o ei mai usor nu face, numai la apasare mai brusca.
  • mareurs11

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Cel de la care am cumparato a zis ca a facut revizia totala la 90 000 dar in zia de azi nu prea mai exista incredere in oameni, daca e asa cum zici cred ca o sa incerc sa o vand, pacat de ea ca exact masina asta mi-am dorito, 160 cp, buton sport-tour, scaune piele perforata-ventilate, incalzite, masina este extra full si a fost foarte intretinuta de cel dinainte interior+exterior impecabil, asta este cam de astea am avut parte mereu, mergem inainte.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Eu nu cred cã km sunt reali...
Ai efectuat vreo verificare înainte de a o cumpãra?
  • mareurs11

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Nu am facut nici o verificare inainte dar se cunoaste dupa uzura masinii scaunele din piele intacte ca noi, volanul fara pic de uzura si toate elementele de pe bord, o masina folosita se cunoaste, eu cred ca sant reali asta o spune masina.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Aparențele înșalã de cele mai multe ori...
Scuze de off topic.
  • crystyxcw

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Pentru foarte multi "revizia capitala" nu include si uleiul din cutie, sau gasesti foarte multi "mecanici" care sustin ca acesta nu se schimba.
Despre o trepidatie in sarcina am mai citit acum ceva vreme, dar nu mai stiu unde ( pe clubopel sau insignia-enthusiast) despre cineva cu o problema asemanatoare pe care la momentul respectiv nu gasise o solutie. Mai poti sa mergi la reprezentanta sa verifici ca ai ultimul soft pe TCM, si verifica si bucsile de la cadrul motor, cele 4 prin care trec suruburile de prindere pe sasiu ( si acestea dau o vibratie in caroserie).
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Mecanicii ca mecanicii, dar ce facem cu producatorul (nu al cutiilor) care zice ca ueiul e LongLife........mai sunt care au scapat cu schimb de ulei si resoftat cutia......eventual poti face o diagnoza pe cutie sa vezi ce erori ai memorate, poate e doar convertizorul si scapi mai ieftin.
  • crystyxcw

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Convertizor nu am auzit pana acum sa fii picat le nici una. Pot fii multe cauze care dau trepidatii...
Uleiul este LongLife 160000km in conditii normale de utilizare (afica majoritatea pe autostrazi in afara) la noi 80000km mi se pare decent, si nici nu are un pret exagerat.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Uleiul trebuie schimbat la max. 60k km la noi, dar nu doar cei 2-3l, ci tot uleiul. Cauze pot fi multe, bloc de valve, calculator cutie, fisurarea unui piston, arderea pachetelor de discuri, segmenti uzati, rulment de frictiune distrus sau convertizor de cuplu. Dar pana nu face o diagnoza.......
  • mareurs11

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc pt raspunsuri trebuie facuta o diagnoza intai, dupa ce o fac revin cu ce a iesit.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Bafta multa.......poate nu e nimic grav si o rezolvi cu o resoftare si schimb ulei.
  • mareurs11

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Mai am o intrebare, se poate vedea pe tester problema?
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
In principiu da, trebuie sa fie ceva erori memorate........
  • mareurs11

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Ok multuesc pt info, doamne ajuta!
  • costin-flavius

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Salutare!uneori simt o smuncitura la retrogradarea vitezei a 5-a catre a 4-a.am cutie automata.masina are 145000km,iar opel italia imi recomanda sa nu schimb uleiul cutiei.nu se intampla mereu,insa cand o face ma ia cu calduri!este prima masina automata si o am de 3 ani(am facut 45.000 fara nici o problema cu ea) nu stiu daca este normal pt o cutie de generatie mai veche sau este o problema.masina este un 2.0 CDTI 160cv.nu am gasit prea multe discutii despre smuncituri la retrogradarea vitezii si sper sa ma ajute cineva cu un sfat!Salutari tuturor...ca sunt de o zi printre voi!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR