Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • M E O

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am nevoie de ajutorul vostru.
Am un opel vectra b din 2001 cu motor z18xe-125cp si de doua saptamani imi face figuri in sensul ca in timpul mersului a inceput sa mearga in 3 pistoane.Am tras pe dreapta, am oprit motorul,dupa care l am pornit din nou si a pornit fara probleme,ralantiul statea normal insa masina tremura de la mersul imperfect al motorului.Am plecat cu ea mai departe insa tragea greu ,la turatii mici tremura ,iar la turatii de peste 4000 mergea mai rotund.Am fost urmatoarea zi la un service unde dupa ce au pus tester pe ea mi au zis ca sunt probleme cu injectorul 3.Am plecat cu masina urmand sa ma intorc in cateva zile pentru a curata injectoarele,insa la vreo 10 km distanta de service a inceput sa mearga normal .Am crezut ca sunt norocos si s a reparat singura ,dar in ziua urmatoare mi a pornit iar in "3".Si de atunci ma tot chinui cu ea cand in "4" cand in "3".Am fost la service am dat jos injectoarele ,le am curatat la ultrasunete,am montat injectorul 3 la cilindrul 4 si injectorul 4 la cilindrul 3 si a reaparut problema.La testare a aparut problema tot la injectorul 3(desi injectorul 3 l am pus la cilindrul 4.
Ajutorrrrrrr.
Multumesc.
Skip ads

  • adyytzu

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Lasa injectoarele in pace,cel mai probabil ai ECU defect. Posteaza codurile de eroare
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Bujii, Bobina sau din ECU sau altceva. (nu cheltui bani pana nu esti sigur, o sa ai nevoie de ei.)
Fa o proba cu o bobina cu motorizare la fel, sa nu o cumperi degeaba.
Dar la bujii ai facut rocada.

La mine cand a mers in 3 pistoane sa dus o bujie.
  • M E O

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2007

  • Mesaj Privat
bujiile pareau ok,asta poate ca inainte sa le desfac s a nimerit ca motorul sa mearga in 4
mi au mai ramas doua variante:
-una ar fi sa verific functionarea motorului cu o bobina buna
-iar cea dea doua ,care ma sperie cel mai mult ar fi un alt calculator de injectie
multumesc
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Fa rocada intre bujii si vezi.
Daca nu te descurci un ajutor nu strica.
  • danwtf

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa iti stric inima dar daca dupa testul cu bujiile face la fel, cauta direct la ecu. Eu am patit la fel, pe acelasi tip de motor, urmareste temperatura motorului, mie imi facea cand trecea de 70 de grade (incepea sa se dilate de la caldura degajata de motor). Aceeasi eroare pe injector era stocata in ecu.
  • gyenes

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira z1.8xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur iesirea de injector este afectat in ecu.sigur este calculatorul dus .la reprezentanta te costa undeva pe la 3200 cu tot cu cod schimbat daca n-ai tu codul.recomand reprezentanta pentru ecu, ai si garantie.nu te lua dupa toti desteptii ,ca ecu de 1,8 nu se poate repara, sigur!nu lua second ca iei teapa.era unu de pe la galati, care avea ,da ecu lui era defect pe iesirea de debitmetru.sa nu-l cumperi!tot ce am scris este real fara povesti, am patit-o eu cu z1,8 xe in vara asta.am rezolvat problema la opel.mult succes! Stiu prin ce treci, e nasol
  • M E O

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru sfaturi ,am tras o pe dreapta pana voi avea "curaj" sa ma ocup de calculator
  • ExpressVectra

  • Mesaje scrise: 594
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Nu ai postat codurile, ai incercat si bobina? aceeasi problema o am si eu. Poti citi codurile si asa https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
  • DanniellSteel

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Irlanda
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Incearca sa verifici Egr ul si eu am patit la fel ... am schimbat bobina ecu si bujii toate noi si era de la egr... se misca extrem de greu pistonasul acela.

Bafta
Dan
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Dane,supapa EGR este o alta mancare,mersul in 3 n-are nici o treaba cu ea.
Mers in 3,probleme posibile in ordinea costurilor,bujie,fisha,injector,bobina,calculator.Calculatorul nu-ti da injectia daca are o problema.Daca nu este de la calculator si se continua a insista cu mersul in 3,exista riscul ca benzina injectata si "nearsa" sa ajunga in carter,subtiere ulei(depistabil,miros de benzina la capacul umplere ulei,creste nivelul)... Nu vreau sa par cobe',am un prieten care mergea fara sa-l deranjeze prea mult cu un Ford Escort,model din ala,1900 toamna,in 3,de nu vedeai in retrovizoare de la trepidatii.A rezolvat intr-o zi motorul cand efectiv i-a facut explozie in carter...Personal am venit cam 300km in 3,de la bobina.Acasa,dupa ce am schimbat-o,am schimbat si uleiul.In loc de 4.5 l aveam aproape 6...nu mai zic de miros.Injectorul se masoara cu ohmmetrul.Bobina/bujii se verifica simplu,scoti bujiile(se invarte si motorul mai lejer) si infipte in fise,fir de la filet la masa,dai la cheie si vezi daca ai scanteie.Daca una dintre nu are nici dupa ce o schimbi cu una buna,atunci problema este ori la fisa,ori la bobina.Nu stiu cum ai la tine fisele,individuale ori rampa.Fisele banuiesc stii cum se verifica.Bobina lucreaza doua cate doua,dar poate crapa si nu-ti mai da la una dintre ele,ori da aleator.
Zici ca a fost pus tester.Era mai simplu daca cereai sa-ti spuna codul erorii.Eroarea injector insa te cam arunca intradevar la ECU.Bobina cand nu lucra,nu-mi dadea nici o eroare...
  • Adrian Babus

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Vezi bobina de inductie. eu am patit la fel. am schimbat bobina si a mers perfect. acelasi motor il am
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR