M E O
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2007
- Mesaj Privat
Am nevoie de ajutorul vostru.
Am un opel vectra b din 2001 cu motor z18xe-125cp si de doua saptamani imi face figuri in sensul ca in timpul mersului a inceput sa mearga in 3 pistoane.Am tras pe dreapta, am oprit motorul,dupa care l am pornit din nou si a pornit fara probleme,ralantiul statea normal insa masina tremura de la mersul imperfect al motorului.Am plecat cu ea mai departe insa tragea greu ,la turatii mici tremura ,iar la turatii de peste 4000 mergea mai rotund.Am fost urmatoarea zi la un service unde dupa ce au pus tester pe ea mi au zis ca sunt probleme cu injectorul 3.Am plecat cu masina urmand sa ma intorc in cateva zile pentru a curata injectoarele,insa la vreo 10 km distanta de service a inceput sa mearga normal .Am crezut ca sunt norocos si s a reparat singura ,dar in ziua urmatoare mi a pornit iar in "3".Si de atunci ma tot chinui cu ea cand in "4" cand in "3".Am fost la service am dat jos injectoarele ,le am curatat la ultrasunete,am montat injectorul 3 la cilindrul 4 si injectorul 4 la cilindrul 3 si a reaparut problema.La testare a aparut problema tot la injectorul 3(desi injectorul 3 l am pus la cilindrul 4.
Ajutorrrrrrr.
Multumesc.
Am un opel vectra b din 2001 cu motor z18xe-125cp si de doua saptamani imi face figuri in sensul ca in timpul mersului a inceput sa mearga in 3 pistoane.Am tras pe dreapta, am oprit motorul,dupa care l am pornit din nou si a pornit fara probleme,ralantiul statea normal insa masina tremura de la mersul imperfect al motorului.Am plecat cu ea mai departe insa tragea greu ,la turatii mici tremura ,iar la turatii de peste 4000 mergea mai rotund.Am fost urmatoarea zi la un service unde dupa ce au pus tester pe ea mi au zis ca sunt probleme cu injectorul 3.Am plecat cu masina urmand sa ma intorc in cateva zile pentru a curata injectoarele,insa la vreo 10 km distanta de service a inceput sa mearga normal .Am crezut ca sunt norocos si s a reparat singura ,dar in ziua urmatoare mi a pornit iar in "3".Si de atunci ma tot chinui cu ea cand in "4" cand in "3".Am fost la service am dat jos injectoarele ,le am curatat la ultrasunete,am montat injectorul 3 la cilindrul 4 si injectorul 4 la cilindrul 3 si a reaparut problema.La testare a aparut problema tot la injectorul 3(desi injectorul 3 l am pus la cilindrul 4.
Ajutorrrrrrr.
Multumesc.
- adyytzu
- **
- 347 mesaje
- din 18 Nov 2011
- Vectra 1997 x16xel
- Dolj
adyytzu
- Mesaje scrise: 347
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2011
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
M E O
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2007
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- danwtf
- **
- 102 mesaje
- din 03 Dec 2011
- Vectra 2001 z18xe
- Galati
danwtf
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2011
- Mesaj Privat
Nu vreau sa iti stric inima dar daca dupa testul cu bujiile face la fel, cauta direct la ecu. Eu am patit la fel, pe acelasi tip de motor, urmareste temperatura motorului, mie imi facea cand trecea de 70 de grade (incepea sa se dilate de la caldura degajata de motor). Aceeasi eroare pe injector era stocata in ecu.
- gyenes
- **
- 296 mesaje
- din 20 Jan 2012
- Zafira z1.8xe
- Timis
gyenes
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Timis
- Masina: Zafira z1.8xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2012
- Mesaj Privat
Mai mult ca sigur iesirea de injector este afectat in ecu.sigur este calculatorul dus .la reprezentanta te costa undeva pe la 3200 cu tot cu cod schimbat daca n-ai tu codul.recomand reprezentanta pentru ecu, ai si garantie.nu te lua dupa toti desteptii ,ca ecu de 1,8 nu se poate repara, sigur!nu lua second ca iei teapa.era unu de pe la galati, care avea ,da ecu lui era defect pe iesirea de debitmetru.sa nu-l cumperi!tot ce am scris este real fara povesti, am patit-o eu cu z1,8 xe in vara asta.am rezolvat problema la opel.mult succes! Stiu prin ce treci, e nasol
M E O
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2007
- Mesaj Privat
- ExpressVectra
- ***
- 597 mesaje
- din 16 Jun 2009
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
ExpressVectra
- Mesaje scrise: 597
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2009
- Mesaj Privat
Nu ai postat codurile, ai incercat si bobina? aceeasi problema o am si eu. Poti citi codurile si asa https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
- DanniellSteel
- **
- 62 mesaje
- din 12 Apr 2014
- Vectra 2001 Z16XE
- Irlanda
DanniellSteel
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Irlanda
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2014
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Dane,supapa EGR este o alta mancare,mersul in 3 n-are nici o treaba cu ea.
Mers in 3,probleme posibile in ordinea costurilor,bujie,fisha,injector,bobina,calculator.Calculatorul nu-ti da injectia daca are o problema.Daca nu este de la calculator si se continua a insista cu mersul in 3,exista riscul ca benzina injectata si "nearsa" sa ajunga in carter,subtiere ulei(depistabil,miros de benzina la capacul umplere ulei,creste nivelul)... Nu vreau sa par cobe',am un prieten care mergea fara sa-l deranjeze prea mult cu un Ford Escort,model din ala,1900 toamna,in 3,de nu vedeai in retrovizoare de la trepidatii.A rezolvat intr-o zi motorul cand efectiv i-a facut explozie in carter...Personal am venit cam 300km in 3,de la bobina.Acasa,dupa ce am schimbat-o,am schimbat si uleiul.In loc de 4.5 l aveam aproape 6...nu mai zic de miros.Injectorul se masoara cu ohmmetrul.Bobina/bujii se verifica simplu,scoti bujiile(se invarte si motorul mai lejer) si infipte in fise,fir de la filet la masa,dai la cheie si vezi daca ai scanteie.Daca una dintre nu are nici dupa ce o schimbi cu una buna,atunci problema este ori la fisa,ori la bobina.Nu stiu cum ai la tine fisele,individuale ori rampa.Fisele banuiesc stii cum se verifica.Bobina lucreaza doua cate doua,dar poate crapa si nu-ti mai da la una dintre ele,ori da aleator.
Zici ca a fost pus tester.Era mai simplu daca cereai sa-ti spuna codul erorii.Eroarea injector insa te cam arunca intradevar la ECU.Bobina cand nu lucra,nu-mi dadea nici o eroare...
Mers in 3,probleme posibile in ordinea costurilor,bujie,fisha,injector,bobina,calculator.Calculatorul nu-ti da injectia daca are o problema.Daca nu este de la calculator si se continua a insista cu mersul in 3,exista riscul ca benzina injectata si "nearsa" sa ajunga in carter,subtiere ulei(depistabil,miros de benzina la capacul umplere ulei,creste nivelul)... Nu vreau sa par cobe',am un prieten care mergea fara sa-l deranjeze prea mult cu un Ford Escort,model din ala,1900 toamna,in 3,de nu vedeai in retrovizoare de la trepidatii.A rezolvat intr-o zi motorul cand efectiv i-a facut explozie in carter...Personal am venit cam 300km in 3,de la bobina.Acasa,dupa ce am schimbat-o,am schimbat si uleiul.In loc de 4.5 l aveam aproape 6...nu mai zic de miros.Injectorul se masoara cu ohmmetrul.Bobina/bujii se verifica simplu,scoti bujiile(se invarte si motorul mai lejer) si infipte in fise,fir de la filet la masa,dai la cheie si vezi daca ai scanteie.Daca una dintre nu are nici dupa ce o schimbi cu una buna,atunci problema este ori la fisa,ori la bobina.Nu stiu cum ai la tine fisele,individuale ori rampa.Fisele banuiesc stii cum se verifica.Bobina lucreaza doua cate doua,dar poate crapa si nu-ti mai da la una dintre ele,ori da aleator.
Zici ca a fost pus tester.Era mai simplu daca cereai sa-ti spuna codul erorii.Eroarea injector insa te cam arunca intradevar la ECU.Bobina cand nu lucra,nu-mi dadea nici o eroare...
- Adrian Babus
- *
- 20 mesaje
- din 22 Mai 2014
- Vectra 2001 Z18XE
- Bacau
Adrian Babus
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2014
- Mesaj Privat