Vin 29 Oct, 2021 3:04 pm
Off topic:
Corsa D, an 2007 deci euro 4, 125Hp ----> Z17DTR
Deh, unele detalii mai si conteaza.
Daca asa atenti si cointeresati au fost si cei "vreo 7 electricieni", nu-i de mirare ca nu s-a ajuns la vreun rezultat.
Acum, lasand gluma, ca sigur nu iti arde de glume ...
On topic:
Panarama aia de circuit, are o (1) siguranta, un releu, doua mufe, doua fire si ............. ECU.
Daca tot sunt electricieni, de ce nu au testat toate aceste componente? Ma gandesc ca mai mult de 20 de minute nu iti poate lua sa gasesti vinovatul.
Din ce stiu eu, ECU nu are sanse sa vada consumul ventilatorului, deci toata problema ar fi doar pe comanda (bobina) releului.
Scoti releul afara si in soclul lui, ar trebui sa ai tensiune pe doi pini (86 si 30), daca nu ai, probabil siguranta arsa sau contact imperfect in soclu.
Daca ai tensiune, masori rezistenta bobinei releului (intre pinii 86 si 85, presupun undeva in jur de 100 Ohm).
Daca si aici totul este in regula, mai ramane un fir intre ECU si releu sau contact imperfect in mufe.
Ar merita si o verificare prin a-i da comanda separata acelui releu, dar eu nu o sa spun cum, nu vreau sa gresesti cumva din vina mea.
EDIT:
@gabimilo1, m-as baga si eu la pariul cu ... siguranta sau releu lipsa 😊